Eigen SC voor eigen KLB'ers!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Zie je nou wel Frank. Zo verwelkomen ze ons.
Wat precies is er mis met een relatie met een fokker Chris?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt er toch al zo een?OH SHI-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
HAHAHA HET IS ECHT ZOquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dit interesseert jou omdat? Je weet niet hoe hij of ik eruit zien, ons gedragen, helemaal niets, waarom zo'n oordeel?
De familie flodder is gewoon verkeerd begrepen, nu snap ik dat pasquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Instant Vogelaarswijk dankzij onze komst
vast autistengroepje toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
Aardige mensen jullie wel. Ik heb nog niks naars gezegd en ik word al voor hoer uitgemaakt. Ontvangen jullie nieuwelingen altijd zo?
Wen er maar aan. Ze zijn altijd zo, ook tegen elkaar als er geen andere rel is. Maar wanneer het wel zo is, zijn ze weer bff'jes en vormen een kliekje. #niettebrekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
Aardige mensen jullie wel. Ik heb nog niks naars gezegd en ik word al voor hoer uitgemaakt. Ontvangen jullie nieuwelingen altijd zo?
quote:
Via FOK! verkregen, jij kunt er niets aan te doen dat ze toevallig op FOK! zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat precies is er mis met een relatie met een fokker Chris?
Wehehehe, feels good to be bad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De familie flodder is gewoon verkeerd begrepen, nu snap ik dat pas
Jouw pistache in mijn ijs ja.quote:
Nee, ben 42.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent 35 en je komt met dit soort reacties?
Ohja okee, dan is het goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Via FOK! verkregen, jij kunt er niets aan te doen dat ze toevallig op FOK! zit.
SC wordt van ons.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ze zijn altijd zo, ook tegen elkaar als er geen andere rel is. Maar wanneer het wel zo is, zijn ze weer bff'jes en vormen een kliekje. #niettebreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |