Aaahhh....quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Warm onthaal ook. Mooi.
Verder nieuw bloed, weten jullie nu waar jullie de SC kunnen vinden dus daar houden we jullie ook aan he.
Instant Vogelaarswijk dankzij onze komstquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Soort van sociale woningbouw
Oh, even DMen dan maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Gorzalka het volgende:
CristinaYang is toch dat hoertje dat enkel op de FOK!s zit om boys te scoren, iets dat haar IRL niet lukt?
Supersof is sowieso mijn zielsmaatje.quote:
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vroeger veel metal. Nu soms nog steeds, maar ook wat meer geciviliseerde muziek. Heb nu Fleet Foxes op staan!En veel oude zooi...
Als je op jonge meisjes valt ben je dan ook nog jong van binnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang je van binnen nog jong bent
Vind je lekker toch?quote:
Ja, door een FOK!ker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]ken ik jou? Ik kan zat heren in RL scoren hoor, en daarnaast ben ik al bezet
Jij hebt er toch al zo een?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ja, ophoeren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
Aardige mensen jullie wel. Ik heb nog niks naars gezegd en ik word al voor hoer uitgemaakt. Ontvangen jullie nieuwelingen altijd zo?
Die zijn morgen allemaal weer weg, kunnen dat immense niveau hier toch nooit aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, we hebben besloten het SC clubje naar de SC te brengen.
En niet meteen zo eenkennig, hartstikke gezellig wat nieuw bloed erbij.
Geen echte KLB'ers...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
Aardige mensen jullie wel. Ik heb nog niks naars gezegd en ik word al voor hoer uitgemaakt. Ontvangen jullie nieuwelingen altijd zo?
Oh, now I'm really madquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus door deze ongein met die schreeuwers gaat het feuilleton voorlopig op pauze.
Zie je nou wel Frank. Zo verwelkomen ze ons.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus door deze ongein met die schreeuwers gaat het feuilleton voorlopig op pauze.
Nee, dan ben je een pedoquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je op jonge meisjes valt ben je dan ook nog jong van binnen?
En dit interesseert jou omdat? Je weet niet hoe hij of ik eruit zien, ons gedragen, helemaal niets, waarom zo'n oordeel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |