Heey, die regel hebben wij suri's ook. Bij voorkeur met z'n allen tegelijk in een garagebox.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, CY. De Joegoslaven hebben lang geleden onder ede verklaard dat alle vrouwen met elkaar gedeeld moeten worden.
Ik was wel uitgenodigd, maar niet geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe was dat?
Wolvenshirts? Of viel het mee?
Prima. Ik neem aan dat een foto van mijn behaarde grote teen voldoende is.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij zei natuurlijk? Ik dacht dat je neuken met anderen geen puik plan vond?
[..]
Stuur maar pics ter beoordeling, dan zal ik het overwegen.
Alle suri's het land uut!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Heey, die regel hebben wij suri's ook. Bij voorkeur met z'n allen tegelijk in een garagebox.
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Even serieus, echt? Waar kan ik dat lezen?
quote:
O bij ons komen zeker 5 meisjes/vrouwen. Ben jij meer meisje of vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was wel uitgenodigd, maar niet geweest.
Allemaal jongens
Wij hebben tot nu toe 4 dames geloof ikquote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was wel uitgenodigd, maar niet geweest.
Allemaal jongens
Toch nog even respect geven voor deze post.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Heb een inspirerende wallpaper voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
wij joego's delen alles. kan niet wachten op de eerste joego-meet, waar iedereen z'n eigen cevapcici en gibanica meeneemt om te delen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, CY. De Joegoslaven hebben lang geleden onder ede verklaard dat alle vrouwen met elkaar gedeeld moeten worden.
Nee sorry, ik ben tamelijk kieskeurig.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima. Ik neem aan dat een foto van mijn behaarde grote teen voldoende is.
DUTCH, YOU SPEAK IT?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
joego's delen alles.
[..]
wij joego's delen alles. kan niet wachten op de eerste joego-meet, waar iedereen z'n eigen cevapcici en gibanica meeneemt om te delen.
Ertusseninquote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Piye het volgende:
[..]
O bij ons komen zeker 5 meisjes/vrouwen. Ben jij meer meisje of vrouw?
Wie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe 4 dames geloof ik
is onvertaalbaarquote:
Jezusquote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Is alles wat ik er over kon vinden
Slaap zachtquote:Op woensdag 10 april 2013 00:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Blijkbaar 5 dusVraag maar aan Piye
Ik ga pitten, trusten iedereen
Oh jezus dan heb ik niks gezegd, want ik hoorde wat heel anders.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Is alles wat ik er over kon vinden
Slimme mens.quote:
wtf? D_K is overleden?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JezusWist wel dat hij ziek was, maar zo ziek...
Ik, Madeliefff, Vera166, Ambipur (alleen premeet), thats_meh, Angel-Joy en Meloewa. Volgens mij vergeet ik iemand trouwens.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap zacht
@Piye, wie danggg?
I sab fa.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Heey, die regel hebben wij suri's ook. Bij voorkeur met z'n allen tegelijk in een garagebox.
Leuk, die kunnen we nog wel gebruiken.quote:
Haha, shit man. Alleen cevapcici van Zeljo 1 voor mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
joego's delen alles.
[..]
wij joego's delen alles. kan niet wachten op de eerste joego-meet, waar iedereen z'n eigen cevapcici en gibanica meeneemt om te delen.
Lik m'n behaarde grote teen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben tamelijk kieskeurig.
Wat had hij dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JezusWist wel dat hij ziek was, maar zo ziek...
zegt me niks, maar als ik in sarajevo ben, dan ga ik ze daar eten.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, shit man. Alleen cevapcici van Zeljo 1 voor mij.Weet niet of je die kent.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik, Madeliefff, Vera166, Ambipur (alleen premeet), thats_meh, Angel-Joy en Meloewa. Volgens mij vergeet ik iemand trouwens.
Lol, ik ken die allemaal nietquote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Leuk, die kunnen we nog wel gebruiken.
Zo uit m'n hoofd Cristina Madeliefff, Vera, Meloewa (misschien), Angel-Joy (misschien) en jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |