quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Zapata het volgende:
'ziet mijn kont er dik uit in deze outfit'
ja,![]()
Vissen naar complimenten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef bijdehand het volgende:
Waarom vragen of je er dik uitziet in een bepaalde outfit als je het antwoord niet wil weten. Vrouwen
Zijn allemaal vette wijven.quote:Dat vond althans 26 procent van de Britse vrouwen die ondervraagd werden door het team van Paintballing.co.uk.
Nee jou niet he?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:51 schreef Apuleius het volgende:
Of het ook maar 1 vent iets kan rotten wat ze er van vinden.
Ja al 2, tijd voor een derde.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Goedemorgen skatje, heb je al koffie op?
Groot gelijk, je snoept al zat.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie helemaal zwart, zonder suiker.
Van het snack topic hier bij FOK!.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snoep nooit of zelden, dus waar je dat vandaan haalt.
Wat is het snack topicquote:Op woensdag 10 april 2013 07:55 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Van het snack topic hier bij FOK!.
Weet ik het. Iets waar ze vroegen wat je allemaal zat te snaaien. En de lijst die daar even uitkwam. Man man, je stond er zo'n beetje om de post in.quote:
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Weet ik het. Iets waar ze vroegen wat je allemaal zat te snaaien. En de lijst die daar even uitkwam. Man man, je stond er zo'n beetje om de post in.
Je hebt het toch echt zelf gepost, Karina.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt...
Dan was ik zeker dronkenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je hebt het toch echt zelf gepost, Karina.
Ach ik heb er inmiddels ervaring meequote:Op woensdag 10 april 2013 08:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]Als dat zo was dan kon je nog prima posten.
Tegenwoordig neem ik het heel eerlijk mee in mijn CV.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb er inmiddels ervaring mee
Is there such a thing?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt...
Ik solliciteer gewoon bij een café.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:07 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem ik het heel eerlijk mee in mijn CV.
En dan de keuken in zeker? Heb jij even pech.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nèh, na je huidige baan blijf jij lekker thuis, bij mij.
Nee, dat gedeelte neem ik voor mijn rekening.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan de keuken in zeker? Heb jij even pech.
Prima, dan liegen we toch tegen je, zodat je lekker kan rondlopen in een outfit waarmee je ass echt huge lijkt. Blijkbaar willen vrouwen dat liever ofzo...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Antwoorden met 'ja' op de vraag 'ziet mijn kont er dik uit in deze outfit' kwam op een tweede plaats.
'Wat wil je nou? Je wil ook niet dat ik tegen je lieg, maar als ik een keer de waarheid zeg is het ook niet goed... 'quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef bijdehand het volgende:
Waarom vragen of je er dik uitziet in een bepaalde outfit als je het antwoord niet wil weten. Vrouwen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Conclusie van het onderzoek:
Vrouwen zijn dramaqueens
graagquote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
Ja, leuk... en nu? Is het de bedoeling dat we hier nu rekening mee gaan houden ofzo?
Na ja zeg. Wen er maar aan dat als je om een eerlijke mening vraagt je ook een eerlijk antwoord kan krijgen die misschien niet bevaltquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef penny-wise het volgende:
Mijn vrouw stond voor de spiegel en zei; ''Ik ben dik, lelijk en onaantrekkelijk. Zeg een iets positiefs over me!''
Nou, je ogen zijn nog in orde
Zijn ze wel. Zolang die maar in het belang van de vrouw zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En omgekeerd?
Ohnee, de gevoelens van mannen zijn natuurlijk niet belangrijk.
Wanneer ik in sommige SC's lees hier op FOK! staat zwart op wit dat mannen er ook aardig wat van kunnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Conclusie van het onderzoek:
Vrouwen zijn dramaqueens
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ok, Kaatje..Jij hebt helemaal geen dikke kont
Gewoon de waarheid zeggen, alleen niet meer dan nodig uiteraard. Doe ik ook niet wanneer mannen aan het klussen zijn en ze een kast opnieuw in elkaar moeten zetten, of de berekening van een koffer en inhoud fout maken. etc etc. Vooral als vrouw altijd op tijd de weg vragen, want veel mannen doen dit gewoon niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Wat wil je nou? Je wil ook niet dat ik tegen je lieg, maar als ik een keer de waarheid zeg is het ook niet goed... '
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef hezdunnah het volgende:
Pff wat een gezeur altijd van het vrouwelijk geslacht.
Zonde geld idd, maar ik vind dit soort topics eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 10 april 2013 10:36 schreef Anyanka het volgende:
Waarom worden dit soort trieste flutonderzoekjes überhaupt als nieuwswaardig gezien? Het gaat altijd alleen maar om de naamsbekendheid van de uitvoerders of opdrachtgevers.
In de tijd dat ik hier rond loop heb ik wel geleerd met vrouwen dat als je het subtiel brengt, je heel veel kan zeggen. Alleen dat is het probleem, ik ben niet altijd de subtielste.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid zeggen, alleen niet meer dan nodig uiteraard. Doe ik ook niet wanneer mannen aan het klussen zijn en ze een kast opnieuw in elkaar moeten zetten, of de berekening van een koffer en inhoud fout maken. etc etc. Vooral als vrouw altijd op tijd de weg vragen, want veel mannen doen dit gewoon niet.
Bij de maker van dat spel moet ik aan deze denkenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:44 schreef niels0 het volgende:
http://www.aeonity.com/ab/games/simulation/slap-that-ho.php
Superslap!
Ik vat 'em niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Bij de maker van dat spel moet ik aan deze denken
Ben jij de maker van dat spel?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vat 'em niet.
Het ergste wat ik tegen een vrouw heb gezegd staat hierboven.
Nee, ik moest er gewoon aan denken ivm het ergste wat ik ooit tegen een vrouw heb gezegd. Daar gaat dit topic toch over?quote:
En ik had het over de bedenker van de link die je gaf. Niet over jouquote:Op woensdag 10 april 2013 11:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik moest er gewoon aan denken ivm het ergste wat ik ooit tegen een vrouw heb gezegd. Daar gaat dit topic toch over?
Ik heb best respect voor vrouwen, alleen geen noord-west-europesen meestal.
Nogmaals:
Shut your mouth, it ain't for talking. You know that.
Nou dan lachen we allebei toch? Mooi zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:33 schreef paddy het volgende:
[..]
En ik had het over de bedenker van de link die je gaf. Niet over jou
Jij dus wel tegen mij lees ik.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef cempexo het volgende:
Vrouwen hebben vriendinnen, het is een must voor haar bestaan. Statistisch is dat getal 5.
Wat ze doen is haar vriendinnen raadplegen over een onderwerp. Vooral over haarzelf en haar relatie.
Een defintie van zo'n vriendin is een vrouw die iedere dag behulpzaam is en ongevraagd raad geeft.
Meestal zitten ze zelf in de shit en als je de pech hebt dat die behulpzame vriendin een pest hekel heeft aan je vriend, dan gaat de beerput open. Helemaal...
Op deze manier krijg je als man opmerkingen op iets dat helemaal niet bestaat maar dat bedacht wordt, door de hulpvriendin en/of beiden.
Vraag als man eerst maar eens: Is dat jouw opmerking-vraag-correctie etc of die je van vriendin ?
Ontwapen als man eerst je vriendin maar eens op die shit.
Is er ook een onderzoek geweest naar Het ergste wat een vrouw kan zeggen tegen een man?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)egen-een-vrouw.dhtml
Elke vrouw weet dat mannen wel eens iets zeggen waarmee ze ons beledigen, zonder dat ze het zelf beseffen. Om dat in de toekomst te voorkomen, werden in een nieuw onderzoek de tien ergste vragen en uitspraken op een rijtje gezet. Met stip op nummer één: "Voor wanneer ben je uitgerekend"? Tegen een vrouw die helemaal niet zwanger is...
Dat vond althans 26 procent van de Britse vrouwen die ondervraagd werden door het team van Paintballing.co.uk.
[ afbeelding ]
Antwoorden met 'ja' op de vraag 'ziet mijn kont er dik uit in deze outfit' kwam op een tweede plaats. 17 procent van de vrouwen beschouwde dat als het ergste wat een man tegen een vrouw kan zeggen. Meer dan één op zeven (13 procent) wil dan weer helemaal niet horen dat ze er moe uitziet. Dat werd op de voet gevolgd door 'rustig blijven, schat', waar 12 procent gek van wordt.
Sommige vrouwen (11 procent) ergeren zich ook mateloos als een man vraagt of ze hulp nodig hebben om de auto te parkeren. De uitspraak 'je lijkt elke dag meer op je moeder' behaalde dan weer 8 procent van de stemmen.
Kritiek
Dat vrouwen niet graag op hun ongelijk gewezen worden, weten we ook allemaal. Vijf procent van de stemmen ging dan ook naar de zin 'ik had het je toch gezegd'. Mannen vragen ook beter niet hoeveel een bezoekje aan de kapper gekost heeft, want dat haat 4 procent van de vrouwen.
Op de negende plaats (3 procent) komt opnieuw een vraag die kritiek uit op ons gewicht: "Zou je dat wel opeten?". De tiende paats ging ten slotte naar een vrouwonvriendelijke uitspraak: "Moet jij niet stofzuigen?".
Dat zou je ook tegen je vent kunnen zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
" waarom heb je geen bier meegenomen, bolle schommel"
" Pijpen, kreng, en slikken, anders hou je niet van me"
" Als je terug naar je moeder gaat, zet dan gelijk de vuilnis ff buiten"
" kan je je niet wat in je gezicht smeren, je ziet er niet uit"
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er ook een onderzoek geweest naar Het ergste wat een vrouw kan zeggen tegen een man?
Ja!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Zie ik er dik uit in deze broek?
"Hee, kale, je bent precies je vader"quote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
"Hee, snor, je bent precies je moeder"
Na haar chemo bedoel je?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
"Hee, kale, je bent precies je vader"
'sorry, ik heb geen bier meegenomen want -vul willekeurig bullshits moesje in- maar ik hou wel van jequote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er ook een onderzoek geweest naar Het ergste wat een vrouw kan zeggen tegen een man?
Nee, ik bedoelde dat je die opmerking terug zou kunnen krijgen als man.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na haar chemo bedoel je?
Hoorde eens een discussie op de radio over mensen die gepest werden op hun werk, een vrouw die iedere maandagochtend naar haar chemotherapie ging kreeg daarna altijd van haar collegas te horen, zoooo, lekker lang weekend gehad?
En die wisten dus waar ze geweest was
"Je bent net een broertje...."quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je die opmerking terug zou kunnen krijgen als man.
Waarom wil je die wedstrijd nog terug kijken? Ajax verloor met 2-0quote:Op woensdag 10 april 2013 18:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
'sorry, ik heb geen bier meegenomen want -vul willekeurig bullshits moesje in- maar ik hou wel van je
ooooooeeeeeeeeeehhhhhhhquote:Op woensdag 10 april 2013 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom wil je die wedstrijd nog terug kijken? Ajax verloor met 2-0
Je kan ook vragen of ie een FOK! account heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
LOLquote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik sowieso ook pissig zou worden als ik een Big Mac voorgeschoteld kreeg als me een mannenburger beloofd werd
DE WEG VRAGEN? In welk jaar leef jij, 2007?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid zeggen, alleen niet meer dan nodig uiteraard. Doe ik ook niet wanneer mannen aan het klussen zijn en ze een kast opnieuw in elkaar moeten zetten, of de berekening van een koffer en inhoud fout maken. etc etc. Vooral als vrouw altijd op tijd de weg vragen, want veel mannen doen dit gewoon niet.
Ik mag niet weten welke levensinzichten een vrouw zou kunnen hebben ? Alsmede welke levenshouding een beinvloedende rol speelt op die leeftijd ?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Een vrouw haar leeftijd vragen is meestal ook niet zo een goed idee.
Als vrouwen wat ouder worden willen ze er graag jonger uitzien. Dus dan zeggen ze liever niet hun leeftijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik mag niet weten welke levensinzichten een vrouw zou kunnen hebben ? Alsmede welke levenshouding een beinvloedende rol speelt op die leeftijd ?
vertrouwen in een betrouwbare opzet van het onderzoek: 0quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
die ondervraagd werden door het team van Paintballing.co.uk.
Als een vrouw dat niet prettig vindt dan zou ik geen contact willen hebben met haar. Wordt een leeg gesprek dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vrouwen wat ouder worden willen ze er graag jonger uitzien. Dus dan zeggen ze liever niet hun leeftijd.
TOch zijn ze er zat. Mij maakt het niks uit verder.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef cempexo het volgende:
[..]
Als een vrouw dat niet prettig vindt dan zou ik geen contact willen hebben met haar. Wordt een leeg gesprek dan.
Tja...er zijn maar weinig boeiende mensen, daar vallen vrouwen ook onder.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
TOch zijn ze er zat. Mij maakt het niks uit verder.
Mmmm...gevalletje huurauto Florida. En zeg nooit na fout gereden te zijn; "waarom vroeg je de weg dan niet bij dat tankstation"?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
DE WEG VRAGEN? In welk jaar leef jij, 2007?
Google Maps?
Maakt mij niet uit. Ik tel al jaren terug met mijn verjaardagenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Een vrouw haar leeftijd vragen is meestal ook niet zo een goed idee.
Ga ik dit jaar mee beginnenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik tel al jaren terug met mijn verjaardagen
dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef bijdehand het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |