quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Zapata het volgende:
'ziet mijn kont er dik uit in deze outfit'
ja,![]()
Vissen naar complimenten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef bijdehand het volgende:
Waarom vragen of je er dik uitziet in een bepaalde outfit als je het antwoord niet wil weten. Vrouwen
Zijn allemaal vette wijven.quote:Dat vond althans 26 procent van de Britse vrouwen die ondervraagd werden door het team van Paintballing.co.uk.
Nee jou niet he?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:51 schreef Apuleius het volgende:
Of het ook maar 1 vent iets kan rotten wat ze er van vinden.
Ja al 2, tijd voor een derde.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Goedemorgen skatje, heb je al koffie op?
Groot gelijk, je snoept al zat.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie helemaal zwart, zonder suiker.
Van het snack topic hier bij FOK!.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snoep nooit of zelden, dus waar je dat vandaan haalt.
Wat is het snack topicquote:Op woensdag 10 april 2013 07:55 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Van het snack topic hier bij FOK!.
Weet ik het. Iets waar ze vroegen wat je allemaal zat te snaaien. En de lijst die daar even uitkwam. Man man, je stond er zo'n beetje om de post in.quote:
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Weet ik het. Iets waar ze vroegen wat je allemaal zat te snaaien. En de lijst die daar even uitkwam. Man man, je stond er zo'n beetje om de post in.
Je hebt het toch echt zelf gepost, Karina.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt...
Dan was ik zeker dronkenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je hebt het toch echt zelf gepost, Karina.
Ach ik heb er inmiddels ervaring meequote:Op woensdag 10 april 2013 08:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]Als dat zo was dan kon je nog prima posten.
Tegenwoordig neem ik het heel eerlijk mee in mijn CV.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb er inmiddels ervaring mee
Is there such a thing?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt...
Ik solliciteer gewoon bij een café.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:07 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem ik het heel eerlijk mee in mijn CV.
En dan de keuken in zeker? Heb jij even pech.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nèh, na je huidige baan blijf jij lekker thuis, bij mij.
Nee, dat gedeelte neem ik voor mijn rekening.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan de keuken in zeker? Heb jij even pech.
Prima, dan liegen we toch tegen je, zodat je lekker kan rondlopen in een outfit waarmee je ass echt huge lijkt. Blijkbaar willen vrouwen dat liever ofzo...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Antwoorden met 'ja' op de vraag 'ziet mijn kont er dik uit in deze outfit' kwam op een tweede plaats.
'Wat wil je nou? Je wil ook niet dat ik tegen je lieg, maar als ik een keer de waarheid zeg is het ook niet goed... 'quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef bijdehand het volgende:
Waarom vragen of je er dik uitziet in een bepaalde outfit als je het antwoord niet wil weten. Vrouwen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Conclusie van het onderzoek:
Vrouwen zijn dramaqueens
graagquote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
Ja, leuk... en nu? Is het de bedoeling dat we hier nu rekening mee gaan houden ofzo?
Na ja zeg. Wen er maar aan dat als je om een eerlijke mening vraagt je ook een eerlijk antwoord kan krijgen die misschien niet bevaltquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef penny-wise het volgende:
Mijn vrouw stond voor de spiegel en zei; ''Ik ben dik, lelijk en onaantrekkelijk. Zeg een iets positiefs over me!''
Nou, je ogen zijn nog in orde
Zijn ze wel. Zolang die maar in het belang van de vrouw zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En omgekeerd?
Ohnee, de gevoelens van mannen zijn natuurlijk niet belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |