Dat is echt zeer beneden maat. Vooral met die bezuinigingen op defensie is dat volgens mij verslechterd. Schandalig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
Ik heb er netjes voor bedankt. Vooral voor het salaris en de voorzieningen...
ben het helemaal met je eens, maar daarom zou ik toch geen agent willen zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef simmu het volgende:
[..]
de keerzijde van kritiek is geen kritiek. en daarmee zou een agent dus onbeperkt macht hebben over het leven van mensen. sure, criminelen, maar laten we wel wezen; macht corrumpteert. dus dan liever zo maar.
Schreef dit vanavond in een ander topic,quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Waarom ik nooit agent zou willen zijn: Als je ooit in een situatie komt waarbij je dodelijk geweld moet gebruiken, wordt je al bijna zelf tot crimineel bestempeld
Zal altijd zo blijven die kritiek. Vandaar dat ik weer wijselijk mijn mond dicht houd of erom heen zal blijven draaien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Er is ook nog het verschil dat dit een openbaar forum is, uiteraard ga ik niet exact schrijven wat ik deed zoals werk want dat ligt vrij gevoelig. Mijn intenties waren niet crimineel echter werkte ik net als een werknemer bij een bedrijf. Dat men het bedrijf veroordeelt op waar het in actief is... Dat maakt het nog niet crimineel. Hebben we dat ook even gehad.
Het is toch even een job waar je misschien wel je leven door kunt kwijt raken. Of zwaar getraumatiseerd terugkeert.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is echt zeer beneden maat. Vooral met die bezuinigingen op defensie is dat volgens mij verslechterd. Schandalig.
Oh, daar stond ik even niet bij stil. Helemaal als je wordt uitgezonden naar Afghanistan of dergelijke. We zullen het maar schuiven onder jonge naīviteit. De vergoedingen die daar tegenover staan zijn al niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
Het is toch even een job waar je misschien wel je leven door kunt kwijt raken. Of zwaar getraumatiseerd terugkeert.
je werkt bij een bank?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Schreef dit vanavond in een ander topic,
[..]
Zal altijd zo blijven die kritiek. Vandaar dat ik weer wijselijk mijn mond dicht houd of erom heen zal blijven draaien.
[..]
Het is toch even een job waar je misschien wel je leven door kunt kwijt raken. Of zwaar getraumatiseerd terugkeert.
Voor zover heeft geen enkele betrouwbare bron vermeld dat er 7 kogels zijn rug zijn ingegaan. Feiten er zijn meerdere schoten afgevuurd en de man is geraakt door een politieKOGEL.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Vraag blijft toch hoe gevaarlijk de situatie daadwerkelijk was; iedereen lijkt te vergeten dat alle kogels in zijn RUG zitten. Hoe gevaarlijk ben je nou als je iemand niet eens aankijkt?
Begrijp me niet verkeerd, iedereen dreigend op iemand afloopt met een wapen mag wat mij betreft gelijk 5 kogels in zijn buik vangen, maar als hij je niet eens aankijkt... lijkt het mij dat de situatie niet direct zo'n dramatisch ingrijpen vereist.
Geeft ook verder niets, echter zulke dingen die je daar ziet neem je mee naar huis. En dat kan slecht uitpakken als je eenmaal thuis komt. Ook ondersteunende diensten dus niet enkel de militair kunnen terug komen met allerlei trauma's. Het is niet niks en daar mag best een goede vergoedingen en fatsoenlijke voorzieningen tegenover staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, daar stond ik even niet bij stil. Helemaal als je wordt uitgezonden naar Afghanistan of dergelijke. We zullen het maar schuiven onder jonge naīviteit. De vergoedingen die daar tegenover staan zijn al niet echt om over naar huis te schrijven.
Wist dat die zou komen vroeg of laat. Geeft niksquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:46 schreef simmu het volgende:
[..]
je werkt bij een bank?
sorrie![]()
geintje, ik kon het ff niet laten
Ik denk dat men de komende tijd geen hogere voorzieningen tegemoet kan zien. Wat NL nodig heeft is een tekort aan personeel, dan gaan de lonen ook automatisch stijgen bij defensie en andere sectoren. Ook goed voor de jeugdwerkloosheid. Die is ook redelijk fors in NL.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef FAUSTI het volgende:
Geeft ook verder niets, echter zulke dingen die je daar ziet neem je mee naar huis. En dat kan slecht uitpakken als je eenmaal thuis komt. Ook ondersteunende diensten dus niet enkel de militair kunnen terug komen met allerlei trauma's. Het is niet niks en daar mag best een goede vergoedingen en fatsoenlijke voorzieningen tegenover staan.
Dit geld ook voor de agent ook die heeft recht op bepaalde voorzieningen ook daar gaat het mis.
Er zijn ook nog PMC's waar je als kok bijna hetzelfde verdiend als soldaat binnen het Nederlandse leger. Voorheen stond defensie bekend als de beste werkgever die je kon krijgen echter tegenwoordig valt dat even vies tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat men de komende tijd geen hogere voorzieningen tegemoet kan zien. Wat NL nodig heeft is een tekort aan personeel, dan gaan de lonen ook automatisch stijgen bij defensie en andere sectoren. Ook goed voor de jeugdwerkloosheid. Die is ook redelijk fors in NL.
Pfff, schandalig. Kan er niet meer van maken als een kok in bepaalde gevallen evenveel verdiend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Er zijn ook nog PMC's waar je als kok bijna hetzelfde verdiend als soldaat binnen het Nederlandse leger. Voorheen stond defensie bekend als de beste werkgever die je kon krijgen echter tegenwoordig valt dat even vies tegen.
Let wel op, een kok werkzaam op basis in Afghanistan. Een indicatie van wat men verdiend bij defensie is hier te vinden http://zakelijk.infonu.nl(...)ilitaire-dienst.htmlquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pfff, schandalig. Kan er niet meer van maken als een kok in bepaalde gevallen evenveel verdiend.
Nog steeds zeer krom. Thanks voor de link. Ben best benieuwd.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Let wel op, een kok werkzaam op basis in Afghanistan. Een indicatie van wat men verdiend bij defensie is hier te vinden http://zakelijk.infonu.nl(...)ilitaire-dienst.html
Die zijn dan ook in opleiding. Dit is natuurlijk wel een basissalaris komen bij actieve dienst nog wel wat toeslagen bij uiteraard. Toch is het alleen al zonder in het veld te zijn hard werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
Soldaat derde klas. Wel zeer mager. Dacht dat minimumloon al ¤ 1400 was bij een fulltime werkweek. Dan zit je gewoon veilig achter je bureau als administratieve miep.
Dat kan ik mij zeer goed voorstellen. Zodra het wat beter gaat met NL, moeten ze die salarissen bij defensie gelijk een stuk omhoog gooien als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Die zijn dan ook in opleiding. Dit is natuurlijk wel een basissalaris komen bij actieve dienst nog wel wat toeslagen bij uiteraard. Toch is het alleen al zonder in het veld te zijn hard werken.
De vraag is wanneer zal het beter gaan met Nederland met dit huidige beleid komen we nergens.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat kan ik mij zeer goed voorstellen. Zodra het wat beter gaat met NL, moeten ze die salarissen bij defensie gelijk een stuk omhoog gooien als je het mij vraagt.
Afwachten. Het zal nog wel even duren, dat zeker.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
De vraag is wanneer zal het beter gaan met Nederland met dit huidige beleid komen we nergens.
We zullen zien!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Afwachten. Het zal nog wel even duren, dat zeker.
Maak mij nergens zorgen over hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Positief blijven, kerel.Het leven gaat zoals het gaat.
Danke.quote:
Dat is een bijlstok.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Een wandelstok met een ijzeren punt die als bijl kan dienen? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |