Ik dacht al.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Mooi,ik kan op tablet geen nieuwe delen openen
Maakt die oude viespeuk nog foto's van ook zo één is het welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maar dit dus doen bij schutting:
[ afbeelding ]
Als iemand zijn adres weet moet je hem aanmelden voor tuingidsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef marcodej het volgende:
Ik kan nu niet slapen door deze uitspraak. Het onrecht houdt mij wakker.
Dat was mooi geweest en dan een paar keer met zijn stok slaan maar helaasquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef djkoelkast het volgende:
Elke keer als iedereen hier roept "dit wordt een hele leuke" dan valt hij enorm tegen.
Vooral omdat die man niet op de hoorzitting kwam.
Volgende week wordt sowieso een flopshowquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef djkoelkast het volgende:
Elke keer als iedereen hier roept "dit wordt een hele leuke" dan valt hij enorm tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei toch al dat hij niet gemakkelijk is ! De opname waar hij niet bij was : was bij ons in café de Graaf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef golfer het volgende:
Wat een geweldige aflevering en vooral die onverstaanbare ouwe die zo uit z'n dak ging.
Boerenmoes...![]()
Lekker een grote schutting met veel graffiti, naakte wijven en scheldwoorden tegen de buurman op je eigen grond zetten als tegenzet nu de heg weg moet.
Jij proat ook zo onverstaanbaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
ik zei toch al dat hij niet gemakkelijk is ! De opname waar hij niet bij was : was bij ons in café de Graaf.
Jij hebt wel gehoord dat Erik goed Nederlands spreekt en terwijl hij ook uit Maasbommel komt. En boerenmoes betekent boerenkool.quote:
Raar, ik wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Mooi,ik kan op tablet geen nieuwe delen openen
Wie was Erik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt wel gehoord dat Erik goed Nederlands spreekt en terwijl hij ook uit Maasbommel komt. En boerenmoes betekent boerenkool.
eerstehuplbijrecht.nl staat hij alquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef kissaa het volgende:
De uitzending van vanavond staat (nog) niet op uitzending gemist. Heeft iemand een idee/link waar ik het kan zien? Nu?
Hoezo niet? Ik heb hem toch echt op uitzending gemist zitten kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef kissaa het volgende:
De uitzending van vanavond staat (nog) niet op uitzending gemist. Heeft iemand een idee/link waar ik het kan zien? Nu?
Toch is het raar. Die ouwe beweerde eerst dat hij dat muurtje in 1963 had neergezet. In de hoorzitting was er opeens sprake van 1960. Verjaring heeft 50 jaar nodig; het precieze jaar is dus erg belangrijk, aangezien we nu in 2013 leven. k had verwacht dat Visser ietsje meer z'n best zou doen te achterhalen wanneer dat muurtje werkelijk geplaatst is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Operc het volgende:
Net even teruggekeken, zonde van de uitspraak, maar ik ging er al wel vanuit dat het zoiets zou worden op basis van dat muurtje.
Jep, dit is 'm: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1336565quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb hem toch echt op uitzending gemist zitten kijken.
20 jaar heeft het nodig, niet 50. In die zin maakt dat dus niets uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch is het raar. Die ouwe beweerde eerst dat hij dat muurtje in 1963 had neergezet. In de hoorzitting was er opeens sprake van 1960. Verjaring heeft 50 jaar nodig; het precieze jaar is dus erg belangrijk, aangezien we nu in 2013 leven. k had verwacht dat Visser ietsje meer z'n best zou doen te achterhalen wanneer dat muurtje werkelijk geplaatst is.
Dat gebeurde totaal niet en ik vond de uitspraak dus weinig overtuigend en in elk geval zeer onbevredigend.
Viel idd een beetje tegen omdat die man (op zich verstandig natuurlijk maar voor ons minder leuk) niet kwam opdagen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef djkoelkast het volgende:
Geen idee maar heb de aflevering gezien. Viel ietwat tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb hem toch echt op uitzending gemist zitten kijken.
Ja daarom kunnen ze uitzenden wat ze filmen maar ze kunnen die man niet dwingen naar een hoorzitting te komenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef tralalala het volgende:
Tekenen ze er eigenlijk niet voor om mee te werken aan het programma/rechtszaak?
Ja klopt, thnx, ik zat er nogal ruim naastquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
20 jaar heeft het nodig, niet 50. In die zin maakt dat dus niets uit.
Nou, het is recht, een recht doet niet aan emoties, het muurtje is verjaard, maar die ouwe gek wist wel dat ie onterecht die 70 cm had gejatquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef marcodej het volgende:
Ik kan nu niet slapen door deze uitspraak. Het onrecht houdt mij wakker.
Vind ik niet. Op basis van de uitzending zou ik 100x liever die zogenaamde drankorgels als buren hebben dan die idioot met z'n stok.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef tralalala het volgende:
Ach die andere vrouw was geen haar beter. Beide partijen gewoon een stel paupers, ze verdienen elkaar.
Ze was wel beter, in die zin dat ze wel naar de rechtzitting kwam en ook niet wilde dat haar man zich zo agressief gedroeg.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef tralalala het volgende:
Ach die andere vrouw was geen haar beter. Beide partijen gewoon een stel paupers, ze verdienen elkaar.
Ik bedoel trouwens de vrouw van de andere partij, echt zo'n stokertje.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze was wel beter, in die zin dat ze wel naar de rechtzitting kwam en ook niet wilde dat haar man zich zo agressief gedroeg.
Dat betekent niet dat ik haar houding goedkeur.
Maar ik denk dat ze een beetje zielig is, dat ze zichzelf geen eigen mening gunt en vierkant achter haar man blijft staan.
Ja, dat was echt jammerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef djkoelkast het volgende:
Oh hij komt uit jouw dorp? Dat verklaartquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zei toch al dat hij niet gemakkelijk is ! De opname waar hij niet bij was : was bij ons in café de Graaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |