quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb je wel een kaart en wijn gestuurd afgelopen verjaardag?
Deze wel.quote:
het gaat bij dit soort tv ook niet om de inhoudquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef Bangerhart het volgende:
Helllll, nu al mompelend/sloom praten, moet ik me echt op concentreren
Maar wel mooi geen of weinig dode takken erinquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Die coniferenhaag daar zag er wel erg hoog uit.
teletekst pagina 888quote:
Die kerel net zo. Heeft zo'n stem, zit geen klank in ofzo..quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef Maraca het volgende:
Zo, die vrouw mag ook wel even ondertiteld worden
Goed ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef ddx het volgende:
Waarom die ondertitels, mensen die het niet verstaan zetten maar 888 op toch ?
duidelijk articuleren is ook moeilijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef ddx het volgende:
Gedaan, versta die vrouw nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef ddx het volgende:
Wat is nou precies het probleem?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Wie wil nou dat geknipt moet worden en van wie is die heg en op welke grond staat die heg? Vragen, vragen, vragen.
Onder Belgische series zit het ook en dat is beter te verstaan dan dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef ddx het volgende:
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik versta ze gewoon niet, das nog nooit eerder gebeurd
Daar gaat het niet om...we willen een spectaculair fittiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Wie wil nou dat geknipt moet worden en van wie is die heg en op welke grond staat die heg? Vragen, vragen, vragen.
Nee. Eenvoudige boertjes. Die ene gek met dat groene jasje op het dak, dat was een zwakzinnige.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dit weer een beetje over de top. Deze mensen weten niet eens hoe ze moeten praten, daar is toch niks aan. Ik vind het juist mooi om te zien hoe enigszins weldenkende mensen soms zo zuur en lelijk kunnen doen, dit zijn gewoon zwakzinnigen.
Ik ook niet. Kom ook uit Groningen, volgens mij heeft de rest hier nie zo'n moeite meequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik versta ze gewoon niet, das nog nooit eerder gebeurd
Ook dan best wel onzin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Onder Belgische series zit het ook en dat is beter te verstaan dan dit.
Nee, het zijn Friezen.quote:
Of iets anders dat door de neus gaat.quote:
Volgens mij word je neus daar kleiner van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of iets anders dat door de neus gaat.
Best wel ja.quote:
JA ik wil Bassie & Adriaan weer eens kijkenquote:
Ik zou gewoon de hele tijd zeggen: "wat?"quote:
Sorry Karina, maar ik heb daarmee geen ervaring.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij word je neus daar kleiner van.
uithun moederquote:
IK ook niet, van horen zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sorry Karina, maar ik heb daarmee geen ervaring.
Niet?quote:
Yeah rightquote:
paf poem, daar zijn wequote:
Ook nog alcoholist?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]Ik drink alleen maar.
Maar geen rode neus.
De heg gaat 10cm over het muurtje heen maar de eigenaar van de heg mag niet bij de buren op het terrein komen om te snoeienquote:
Mooi zo.quote:
Waar zitten we dan ongeveer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
dat dialect is niet ver bij mij vandaan... wij zeggen ook boerenmoes
Kan bijna niemand hebben nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef Maraca het volgende:
Snap niet waarom vrouwen hun haar zwart verfen.. het staat nooit mooi
grijs ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef Maraca het volgende:
Snap niet waarom vrouwen hun haar zwart verfen.. het staat nooit mooi
beetje meer naar rechts bij nijmegen.. hun zijn omgeving wijchen.. dus niet heel ver wegquote:
BOERENMOESSSSSS HUNG HUNG HUNGquote:
Aha, ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Travel. het volgende:
Leuk en aardig, maar geen idee wat nou het probleem is.
Gewoon direct afspuiten inderdaad.quote:
die is ook gepromoveerd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Momo... het volgende:
Deze man doet me aan een hoogleraar denken van mijn universiteit.
zeggen dat je verder bent gekomen dan een LOI opleidingquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Momo... het volgende:
Deze man doet me aan een hoogleraar denken van mijn universiteit.
Nogal ja. Je zal er naast wonen.quote:
De hele dag niks te doen en maar lekker klagenquote:
alszheimerquote:
topshowquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef kievitsboom het volgende:
Aan de reacties te zien moet ik mijn tv aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |