Dat geldt voor het hele publiek weten we nu.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij kan wel met zekerheid zeggen dat die mevrouw in het publiek inderdaad (gedwongen) vara lid is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat geldt voor het hele publiek weten we nu.
Maar Kranenborg gaat weer een exotisch beest villen of zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zet het net aan, maar ik ben bang dat ik weer heel snel door ga zappen...
Koningsgezever + die bolle kale waar ik allergies voor ben...
Er zit al een varken aan tafel klaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar Kranenborg gaat weer een exotisch beest villen of zo.
Deze heeft zijn trui geruild voor een jerrycan frituurvet.quote:
Als de Kraan er maar niet bij inschiet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
is het weer een hele uitzending over rijksmuseum?
Nou nou dat is wel hard he.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Het Unieke Talent was ook op de trein gezet.
Niet alles was slecht.
Jawel. Men pretendeert de geschiedenis van Nederland te tonen maar springt selectief over verschillende belangrijke momenten heen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Het Unieke Talent was ook op de trein gezet.
Niet alles was slecht.
Hebben ze ook dingen over hunebedden en knuppeltjesweggetjes?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Men pretendeert de geschiedenis van Nederland te tonen maar springt selectief over verschillende belangrijke momenten heen.
Van scheren ging het hondje toch niet d00d?quote:
Maar dat is zielug hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van scheren ging het hondje toch niet d00d?
maar wel van de vrieskouquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van scheren ging het hondje toch niet d00d?
Of niet, Hitler had ook goede kantenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik vind ook dat de Oostententenrijkse kunst te weinig aan bod komt.
Alsof Hitler niet heeft bestaan.
Hij kon in elk geval niet beter schilderen dan mij!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Of niet, Hitler had ook goede kanten
Misschien wel beter Nederlandsquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kon in elk geval niet beter schilderen dan mij!
Paul?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
die heeft een week zijn haren niet gewassen, gadver
He sisse, het is "dan ik"quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kon in elk geval niet beter schilderen dan mij!
Die glimt straks weer van het zweet.quote:
je bent wel een beunhaas als je op een forum punten gebruiktquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zinnen horen met een punt te eindigen.
Ik zou er wel heen willen hoor.quote:
Als het buiten was wel ja. Ik ben vorig jaar naar een openluchtvoorstelling van een film geweest, Soul Power, is echt heel leuk zo buiten.quote:
Wat is er mis met Andre Rieu ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Dit is een beetje cultuur op André Rieu niveau.
Het is meteen ook met 10.000 man, dat is dan weer jammer. Dan heeft het grote scherm minder zin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het buiten was wel ja. Ik ben vorig jaar naar een openluchtvoorstelling van een film geweest, Soul Power, is echt heel leuk zo buiten.
Retorische vraag, I presume?quote:
Je kunt er cynisch over doen, maar Rieu zorgde er wel voor dat een heel voetbalstadion klassieke muziek mee neuriedequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Dit is een beetje cultuur op André Rieu niveau.
Hetzelfde als er mis is met Strauss.quote:
Pjotrquote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt er cynisch over doen, maar Rieu zorgde er wel voor dat een heel voetbalstadion klassieke muziek mee neuriede
Wølfquote:
maar zal hij ook succesvol zijn als hij zelf muziek schrijft?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt er cynisch over doen, maar Rieu zorgde er wel voor dat een heel voetbalstadion klassieke muziek mee neuriede
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haar mening heeft geen enkele waarde meer inderdaadquote:
Die kan hijzelf niet meer zien, is weer flink gegroeid zo te zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Rickazio het volgende:
Paul de Leeuw heeft nu een stijf snikkeltje
ik vind jou mening kut..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haar mening heeft geen enkele waarde meer inderdaad
Ach de mensen worden gelukkig meteen gestraft. 80 euro hiervoorquote:
+wquote:
WAT! Nou ik ga maar niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach de mensen worden gelukkig meteen gestraft. 80 euro hiervoor
Nietszeggendquote:
voor minder dan 80 euro kan je ook naar black sabbathquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach de mensen worden gelukkig meteen gestraft. 80 euro hiervoor
EWF was ook minder dan 80 euro.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voor minder dan 80 euro kan je ook naar black sabbath
Het is de laatste tijd hopeloos hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Nou moet ik zeggen dat DWDD wel eens boeiendere onderwerpen heeft gehad.
Ik mag hopen dat dat niet meer kost dan een tientje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou wel weer een waardevolle opmerking!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
59 euro..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet meer kost dan een tientje.
Tsjah. Dat iets klassiek is maakt het nog niet goed. Maar an sich is het wel knap dat die Strauss-boerenworst muziek gebruikt om een station mee te vullen. Dat is bedoeld om te feesten, de skihutmuziek van lang geleden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Hier hebben ze het woord aap voor uitgevonden.
welke site?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef Marcoss het volgende:
Haha, zijn sowieso debiele filmpjes op die site joh
Al aan aids gedacht, Hansie ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hadden wel een beter VI momentje kunnen vinden.
Ik word helemaal lauw jongehquote:
teringwijfquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt he, dat moment van gisteren over mevrouw Bouhlarouz was veel leuker
Of Gerets, of Lowietje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Gerets die op de brommer naar Syrië gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil nog wel een naar Rusland inderdaad, bevooroordeeld land hier in Nederland lijkt mequote:
Zo bevlogenquote:
Toch nog iets leuks vanavondcquote:
Lust je geen ei ? Hoor je niet veel. Ook geen mayonaise e.d. dus. Je mist wat !quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Lekker asperges. Jammer dat ik geen ei lust.
Keek, zitten meerdere profvoetballers op..quote:
Wel mayo. Geen ei. Vooral geen gekookt ei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lust je geen ei ? Hoor je niet veel. Ook geen mayonaise e.d. dus. Je mist wat !
Die vreet zo alles op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
Jodie bolle kop van Paul meteen die wat te eten ruikt.
Om op te etenquote:
Die ham wil ik ook wel. Lijkt me erg lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Matthijs heeft ook weer zin om ongegeneerd te vreten.
okquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
ik heb liever een tosti kaas dan asperges met ham
Dat idee heb ik inderdaad ook altijd als ik Paul zie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Lijkt wel een varken dat door de modder heeft liggen rollen.
Beste koks in de wereld zijn mannen, dus denk het niet, gemiddelde vrouw in de keuken doet maar watquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef FredVleespet het volgende:
Ik heb het idee dat ze maar wat doen
Inderdaad, lijkt me heerlijke ham.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
En dan nog drank erbij ook. Niet verkeerd dit.
Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:03 schreef henkde_j het volgende:
"Zingen van de asperges"
Oftewel een beetje ouwehoeren/schudden
Je hebt dat pratende paard?quote:
Die pakt straks die ham en rent heel hard weg.quote:
Hij is gewend om zijn mondje vol te hebben.quote:
Met Paul in de buurt is de kans klein.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
zou de rest van het publiek ook wat te eten krijgen?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Die pakt straks die ham en rent waggelt heel hard weg.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Die pakt straks die ham en rent heel hard weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |