Dan zal je niet veel aan me hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens offroad met je Alpje Juicy![]()
Alp 180kg droog, AT 207quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien een idee om pk/kg verhouding te vergelijken?
Ik denk dat koppel meer invloed heeft dan de pk verhouding met deze fietsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alp 180kg droog, AT 207
Alp 37kW, AT 45kW
Komt erbij dat ik ook niet echt sneller hoef, ofzo.
Maakt niet zoveel uit nee. Een Alp is ook nog wat goedkoper, kun je dat geld in eventuele extra's pompen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alp 180kg droog, AT 207
Alp 37kW, AT 45kW
Komt erbij dat ik ook niet echt sneller hoef, ofzo. Enige echte voordeel wmb t.o.v. de Alp is de tankinhoud, maargoed... gewoon wat meezeulen in een jerrycan
Komt vanzelf wel. Ooit rij je eens langs een bospad en denk je, heej ik heb een allroad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zal je niet veel aan me hebbenBen niet zo'n held.
Wat dat betreft is het ~50Nm voor de Alp, en 62 voor de AT. Snelheid boeit me zoals gezegd echter niet, het gaat mij eerder om simpelheid, gewicht en betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk dat koppel meer invloed heeft dan de pk verhouding met deze fietsen.
Nog steeds bar weing verschil idd. Wat dat betreft ontlopen ze niet zoveel onder elkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het ~50Nm voor de Alp, en 62 voor de AT. Snelheid boeit me zoals gezegd echter niet, het gaat mij eerder om simpelheid, gewicht en betrouwbaarheid.
in het tenere topic op MF kwam een Piccvoorbij van een xt660z met 150k op de tellerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp blokje kan makkelijk de 150k aan, dat is al vaker bewezen. Maar idd, ik zie dat reviseren hier ook gebeuren als het zover is. Of anders op zoek naar een knappe XRV750
Wat moest er ook alweer allemaal aan gebeuren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nog een Fazer in de verkoop voor 1 euro per cc. Vast wel iemand hier die hem wil?
Nokkenassketting, remschijven voor en blokjes "zouden vervangen moeten worden". Voorband is nog 10% en achterband zit er ook aan te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat moest er ook alweer allemaal aan gebeuren?
Goed voor elkaar, kun je ook wel terecht zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeker.. met net zulke ge*le tetten als in jouw UI..
Dat is offtopic..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed voor elkaar, kun je ook wel terecht zeker
Doorspoelen na 2,50 damn volgens mij heeft tie niks gevoelt, of de snelheid ziet er hoger uit dan het is.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is offtopic..![]()
Ontopic: over een smidsy gesproken...
Fak, was de bedoeling dat hij zou starten bij 2:40. Sorry guysquote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doorspoelen na 2,50 damn volgens mij heeft tie niks gevoelt, of de snelheid ziet er hoger uit dan het is.
Ja, dat ging ook maar een paar keer nét goedquote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef Geerd het volgende:
Ook tussen die auto's door in een blinde bocht, naja zal wel.
Volgens mij gaat het minder hard dan het lijkt.
Heb je er al een schop tegen gegeven?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Fak, was de bedoeling dat hij zou starten bij 2:40. Sorry guys
Edit: vaag, youtube doet gewoon maf. Link klopt wel als ik hem in een nieuw tabblad open, en niet als je er via die vorige post van mij op klikt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |