Kan wel heet worden jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee gewoon, voeten op de steuntjes tegen het carter aan
Het wordt idd weer eens tijd voor een fatsoenlijke opvolger van de XL600/650V en XRV750.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Honda zich realiseert dat ze een potentiėle winnaar in handen hebben als ze hun hernieuwde Dakar-ervaring weer gaan mixen met dat 700 blok van ze. Gaan al geluiden op dat er een productiemodel van die CRF450 Dakar op de markt komt, maar vooralsnog volhard Honda eerder in het maken van winstgevende zuunigheidsfietsen.
Komt wel weer een ander probleem bij, en dat zijn de spiegels van busjes. Al meer dan eens aangetikt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
Trouwens is het wel koning om met je stuur over de spiegeltjes van aygo's heen te gaan
Truequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt wel weer een ander probleem bij, en dat zijn de spiegels van busjes. Al meer dan eens aangetikt.
Sja niet zo gek wanneer die gebruikt worden door huismoeders met een lekker kek kapsel en zwaarder dan mij zijn maar wel 3 koppen kleiner, heeft de vering aardig wat te leien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
Trouwens is het wel koning om met je stuur over de spiegeltjes van aygo's heen te gaan
Echt tuig, die aygo rijders. Trouwens, al eens een nieuwe acceptgiro binnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja niet zo gek wanneer die gebruikt worden door huismoeders met een lekker kek kapsel en zwaarder dan mij zijn maar wel 3 koppen kleiner, heeft de vering aardig wat te leien.
Het is veel leuker om de spiegel van een auto in te klappen om erlangs te kunnen gaan. Vervolgens als je erlangs bent weer ff de spiegel terugklappen. Die gezichten zijn onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
Trouwens is het wel koning om met je stuur over de spiegeltjes van aygo's heen te gaan
Ik kon op de fazer spiegeltjes inklappen en dan ghostrider style tussen de auto's doorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is veel leuker om de spiegels van een auto in te klappen om erlangs te kunnen gaan. Vervolgens als je erlangs bent weer ff de spiegel terugklappen. Die gezichten zijn onbetaalbaar.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt tuig, die aygo rijders. Trouwens, al eens een nieuwe acceptgiro binnen?
Je kunt duidelijk merken dat de prioriteit van Honda verschoven is, iets wat met de huidige populariteit van de GSA's, XT's en XTZ's eigenlijk heel raar is. Honda noemt de Crosstourer vooruitgang, terwijl het gewoon een VFR op hoge poten is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Het wordt idd weer eens tijd voor een fatsoenlijke opvolger van de XL600/650V en XRV750.
Ik vond de XL700 ook drama.
Ik hoop dat Honda over 3 jaar weer zijn verstand heeft gevonden, dan word het namelijk hier eens tijd voor een nieuwe fiets na 13 jaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt duidelijk merken dat de prioriteit van Honda verschoven is, iets wat met de huidige populariteit van de GSA's, XT's en XTZ's eigenlijk heel raar is.
Ik zie het zo gebeuren dat ik dan eerder gewoon m'n blok laat reviserenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik hoop dat Honda over 3 jaar weer zijn verstand heeft gevonden, dan word het namelijk hier eens tijd voor een nieuwe fiets na 13 jaar.![]()
Ja of je hebt hem gejat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Honda over 3 jaar weer zijn verstand heeft gevonden, dan word het namelijk hier eens tijd voor een nieuwe fiets na 13 jaar.![]()
Ook erg vreemd nog steeds.. Na wat research kwam ik erachter dat ik m'n fiets al sinds 2003 in bezit heb. RDW zegt 2006 en op de papieren staat ook 2006. Maar volgens mijn administratie rij ik er dus al sinds 2003 op. Erg vaag, en ik snap het nog steeds niet. In 2006 kreeg ik wel een nieuw kenteken met NL in de linkerbovenhoek, mss dat het daar aan ligt. Toch blijft het vreemd.
Een Alp blokje kan makkelijk de 150k aan, dat is al vaker bewezen. Maar idd, ik zie dat reviseren hier ook gebeuren als het zover is. Of anders op zoek naar een knappe XRV750quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren dat ik dan eerder gewoon m'n blok laat reviseren
Dit is volgens mij nu de derde keer dat ik zeg dat je die zut maar via DM doet enzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt tuig, die aygo rijders. Trouwens, al eens een nieuwe acceptgiro binnen?
Het enige wat mij weerhoudt van een AT is het gewicht van dat ding in verhouding tot het extra vermogen t.o.v. de Alp. Een Alp kan ik op reis met alle bagage overend krijgen in m'n uppie, maar of dat met een 20-30 kilo meer wegende AT ook zo is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp blokje kan makkelijk de 150k aan, dat is al vaker bewezen. Maar idd, ik zie dat reviseren hier ook gebeuren als het zover is. Of anders op zoek naar een knappe XRV750
Ik denk dat het aardig gelijk ligt qua pk/gewicht. Maar zo'n AT is toch weer net iets meer motorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het enige wat mij weerhoudt van een AT is het gewicht van dat ding in verhouding tot het extra vermogen t.o.v. de Alp. Een Alp kan ik op reis met alle bagage overend krijgen in m'n uppie, maar of dat met een 20-30 kilo meer wegende AT ook zo is?
Ga jij eerst maar eens offroad met je Alpje Juicyquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
Wij Transalp-rijders zijn dan ook iedereen voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |