Kan wel heet worden jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee gewoon, voeten op de steuntjes tegen het carter aan
Het wordt idd weer eens tijd voor een fatsoenlijke opvolger van de XL600/650V en XRV750.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Honda zich realiseert dat ze een potentiële winnaar in handen hebben als ze hun hernieuwde Dakar-ervaring weer gaan mixen met dat 700 blok van ze. Gaan al geluiden op dat er een productiemodel van die CRF450 Dakar op de markt komt, maar vooralsnog volhard Honda eerder in het maken van winstgevende zuunigheidsfietsen.
Komt wel weer een ander probleem bij, en dat zijn de spiegels van busjes. Al meer dan eens aangetikt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
Trouwens is het wel koning om met je stuur over de spiegeltjes van aygo's heen te gaan
Truequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt wel weer een ander probleem bij, en dat zijn de spiegels van busjes. Al meer dan eens aangetikt.
Sja niet zo gek wanneer die gebruikt worden door huismoeders met een lekker kek kapsel en zwaarder dan mij zijn maar wel 3 koppen kleiner, heeft de vering aardig wat te leien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
Trouwens is het wel koning om met je stuur over de spiegeltjes van aygo's heen te gaan
Echt tuig, die aygo rijders. Trouwens, al eens een nieuwe acceptgiro binnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja niet zo gek wanneer die gebruikt worden door huismoeders met een lekker kek kapsel en zwaarder dan mij zijn maar wel 3 koppen kleiner, heeft de vering aardig wat te leien.
Het is veel leuker om de spiegel van een auto in te klappen om erlangs te kunnen gaan. Vervolgens als je erlangs bent weer ff de spiegel terugklappen. Die gezichten zijn onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
Trouwens is het wel koning om met je stuur over de spiegeltjes van aygo's heen te gaan
Ik kon op de fazer spiegeltjes inklappen en dan ghostrider style tussen de auto's doorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is veel leuker om de spiegels van een auto in te klappen om erlangs te kunnen gaan. Vervolgens als je erlangs bent weer ff de spiegel terugklappen. Die gezichten zijn onbetaalbaar.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt tuig, die aygo rijders. Trouwens, al eens een nieuwe acceptgiro binnen?
Je kunt duidelijk merken dat de prioriteit van Honda verschoven is, iets wat met de huidige populariteit van de GSA's, XT's en XTZ's eigenlijk heel raar is. Honda noemt de Crosstourer vooruitgang, terwijl het gewoon een VFR op hoge poten is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Het wordt idd weer eens tijd voor een fatsoenlijke opvolger van de XL600/650V en XRV750.
Ik vond de XL700 ook drama.
Ik hoop dat Honda over 3 jaar weer zijn verstand heeft gevonden, dan word het namelijk hier eens tijd voor een nieuwe fiets na 13 jaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt duidelijk merken dat de prioriteit van Honda verschoven is, iets wat met de huidige populariteit van de GSA's, XT's en XTZ's eigenlijk heel raar is.
Ik zie het zo gebeuren dat ik dan eerder gewoon m'n blok laat reviserenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik hoop dat Honda over 3 jaar weer zijn verstand heeft gevonden, dan word het namelijk hier eens tijd voor een nieuwe fiets na 13 jaar.![]()
Ja of je hebt hem gejat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Honda over 3 jaar weer zijn verstand heeft gevonden, dan word het namelijk hier eens tijd voor een nieuwe fiets na 13 jaar.![]()
Ook erg vreemd nog steeds.. Na wat research kwam ik erachter dat ik m'n fiets al sinds 2003 in bezit heb. RDW zegt 2006 en op de papieren staat ook 2006. Maar volgens mijn administratie rij ik er dus al sinds 2003 op. Erg vaag, en ik snap het nog steeds niet. In 2006 kreeg ik wel een nieuw kenteken met NL in de linkerbovenhoek, mss dat het daar aan ligt. Toch blijft het vreemd.
Een Alp blokje kan makkelijk de 150k aan, dat is al vaker bewezen. Maar idd, ik zie dat reviseren hier ook gebeuren als het zover is. Of anders op zoek naar een knappe XRV750quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren dat ik dan eerder gewoon m'n blok laat reviseren
Dit is volgens mij nu de derde keer dat ik zeg dat je die zut maar via DM doet enzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt tuig, die aygo rijders. Trouwens, al eens een nieuwe acceptgiro binnen?
Het enige wat mij weerhoudt van een AT is het gewicht van dat ding in verhouding tot het extra vermogen t.o.v. de Alp. Een Alp kan ik op reis met alle bagage overend krijgen in m'n uppie, maar of dat met een 20-30 kilo meer wegende AT ook zo is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp blokje kan makkelijk de 150k aan, dat is al vaker bewezen. Maar idd, ik zie dat reviseren hier ook gebeuren als het zover is. Of anders op zoek naar een knappe XRV750
Ik denk dat het aardig gelijk ligt qua pk/gewicht. Maar zo'n AT is toch weer net iets meer motorquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het enige wat mij weerhoudt van een AT is het gewicht van dat ding in verhouding tot het extra vermogen t.o.v. de Alp. Een Alp kan ik op reis met alle bagage overend krijgen in m'n uppie, maar of dat met een 20-30 kilo meer wegende AT ook zo is?
Ga jij eerst maar eens offroad met je Alpje Juicyquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
Wij Transalp-rijders zijn dan ook iedereen voor
Dan zal je niet veel aan me hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens offroad met je Alpje Juicy![]()
Alp 180kg droog, AT 207quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien een idee om pk/kg verhouding te vergelijken?
Ik denk dat koppel meer invloed heeft dan de pk verhouding met deze fietsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alp 180kg droog, AT 207
Alp 37kW, AT 45kW
Komt erbij dat ik ook niet echt sneller hoef, ofzo.
Maakt niet zoveel uit nee. Een Alp is ook nog wat goedkoper, kun je dat geld in eventuele extra's pompen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alp 180kg droog, AT 207
Alp 37kW, AT 45kW
Komt erbij dat ik ook niet echt sneller hoef, ofzo. Enige echte voordeel wmb t.o.v. de Alp is de tankinhoud, maargoed... gewoon wat meezeulen in een jerrycan
Komt vanzelf wel. Ooit rij je eens langs een bospad en denk je, heej ik heb een allroad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zal je niet veel aan me hebbenBen niet zo'n held.
Wat dat betreft is het ~50Nm voor de Alp, en 62 voor de AT. Snelheid boeit me zoals gezegd echter niet, het gaat mij eerder om simpelheid, gewicht en betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk dat koppel meer invloed heeft dan de pk verhouding met deze fietsen.
Nog steeds bar weing verschil idd. Wat dat betreft ontlopen ze niet zoveel onder elkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het ~50Nm voor de Alp, en 62 voor de AT. Snelheid boeit me zoals gezegd echter niet, het gaat mij eerder om simpelheid, gewicht en betrouwbaarheid.
in het tenere topic op MF kwam een Piccvoorbij van een xt660z met 150k op de tellerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp blokje kan makkelijk de 150k aan, dat is al vaker bewezen. Maar idd, ik zie dat reviseren hier ook gebeuren als het zover is. Of anders op zoek naar een knappe XRV750
Wat moest er ook alweer allemaal aan gebeuren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nog een Fazer in de verkoop voor 1 euro per cc. Vast wel iemand hier die hem wil?
Nokkenassketting, remschijven voor en blokjes "zouden vervangen moeten worden". Voorband is nog 10% en achterband zit er ook aan te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat moest er ook alweer allemaal aan gebeuren?
Goed voor elkaar, kun je ook wel terecht zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeker.. met net zulke ge*le tetten als in jouw UI..
Dat is offtopic..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed voor elkaar, kun je ook wel terecht zeker
Doorspoelen na 2,50 damn volgens mij heeft tie niks gevoelt, of de snelheid ziet er hoger uit dan het is.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is offtopic..![]()
Ontopic: over een smidsy gesproken...
Fak, was de bedoeling dat hij zou starten bij 2:40. Sorry guysquote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doorspoelen na 2,50 damn volgens mij heeft tie niks gevoelt, of de snelheid ziet er hoger uit dan het is.
Ja, dat ging ook maar een paar keer nét goedquote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef Geerd het volgende:
Ook tussen die auto's door in een blinde bocht, naja zal wel.
Volgens mij gaat het minder hard dan het lijkt.
Heb je er al een schop tegen gegeven?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Fak, was de bedoeling dat hij zou starten bij 2:40. Sorry guys
Edit: vaag, youtube doet gewoon maf. Link klopt wel als ik hem in een nieuw tabblad open, en niet als je er via die vorige post van mij op klikt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |