Waar liggen uw roots dan?quote:
Wat een Topshow weer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
De Rijdende Rechter. De enige reden om de PO in stand te houden.
Die vrouwen zijn vaak wel leuk, de mannen worden zo snel oud.quote:
Ik zou er best wel uit willen zien als zo'n Bollywood damequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn vaak wel leuk, de mannen worden zo snel oud.
Ik ook, dan kreeg ik ook wel wat lekkere mannen mee in bed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou er best wel uit willen zien als zo'n Bollywood dame
En had ik enorme tetters gehadquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, dan kreeg ik ook wel wat lekkere mannen mee in bed.
Zou ik niet per se positief noemen.quote:
Nou plat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou ik niet per se positief noemen.
Plat is beter.
Je bent dan ook vrouw.quote:
ohja..ik dacht alquote:
Nee die zou ik mijn bed niet uitschoppenquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou ik niet per se positief noemen.
Plat is beter.
Geen idee, als 'ie hetero is niet denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die zou ik mijn bed niet uitschoppen
Maar die kruipt zeker liever bij jou
Uiteraard.quote:
Whut?? Nee joh het is meer Uccie Jansen ofzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Kentoet het volgende:
Uccie Radhakishun en haar enorme premmen, Deel I
Nee waarschijnlijk niet zo enorm als Corrie, maar toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut?? Nee joh het is meer Uccie Jansen ofzo
en ze zijn niet enorm
Tuurlijk zijn mijn tetters ondergeschikt aan die van Corrie...zij is Corriequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet zo enorm als Corrie, maar toch.
Dit beperkt zich tot dit topic hoop ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wie dit sprookje in de wereld heeft geholpen, maar die krijgt klappies.
Leugens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Voor de laatste keer, ik heb geen grote tetten, ze zijn klein.
Ik noem verder geen namen, maar je wilde sowieso toch al vechten met Specularium?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wie dit sprookje in de wereld heeft geholpen, maar die krijgt klappies.
Die durft toch niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik noem verder geen namen, maar je wilde sowieso toch al vechten met Specularium?
Misschien dat jij wint door je enorme tetters, maar Specularium kan heel goed trappen.quote:
Vrouwen trappenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Misschien dat jij wint door je enorme tetters, maar Specularium kan heel goed trappen.
Wil ze heel graag, maar ik ga Utrecht niet uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik noem verder geen namen, maar je wilde sowieso toch al vechten met Specularium?
dat moet ook wel anders raak je die enorme jetsers!quote:
Daag me niet uit he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil ze heel graag, maar ik ga Utrecht niet uit.
Alle mannen 30cmquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Maar Uccie is een goeie aanwinst, kunnen we het ook over haar enorme tetters hebben.
Voorschrift zei gisteren nog dat ie 18 cm had.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alle mannen 30cm
Alle vrouwen een F-cup
Welkom op Fok!
Dat liegt ie vastquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschrift zei gisteren nog dat ie 18 cm had.
Beetje raar voor iemand met een FOK! account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |