Gelukkig hebben mannen geen last van dergelijke zaken.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat vind je van tuinbroeken, VS
LIF / Moeten ook jongens aan de tuinbroek?
Sorry schat. Ben al weg, naar opgelicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, Corrie.
Maar ik ken niemand die vrolijk wordt van pannenkoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry schat. Ben al weg, naar opgelicht.
Wel om te eten. En je zat voetballen te kijken dacht ik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik ken niemand die vrolijk wordt van pannenkoeken.
"Kill it with fire".quote:
Ja vind ik ook. Ook bij vrouwen, geen gezicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Kill it with fire".
Ofwel, afschuwelijk.
Dat zijn dan ook potten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ook bij vrouwen, geen gezicht.
Ik denk dat dat vooroordeel wel waar is ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook potten.
Die zijn per definitie bijna altijd 'geen gezicht'.
Ik ondervind het ieder weekend opnieuw, dus helaas wel ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooroordeel wel waar is ja.
Van sp3c mag het wel denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben hier geen mod, dat mag VS laten staan - of niet.
Wist je dat niet? Dat is echt al heel oud nieuwsquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef OProg het volgende:
Gabriela Sabatini is pot kom ik nu achter.
Dat is net zo een schok als dat Ireen Wust tegenwoordig een relatie met een man heeft.
Helaas niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |