quote:
Of die van donkere vrouwtjes:quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Fopje het volgende:
Ik post wel foto's ik ben niet bang.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Zodra mijn werk erop zit maak ik een mooie paint voor je. Helaas zit het werk van een superheld er nooit op (9uur).quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
maak eens een paint dan, of mag dat ook niet?
Wat jij wilquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
TS bedoelt een grote halo om een tepel?
kijk, dat is wel grappig, je zei "van je", maar je bedoelde natuurlijk "voor je".quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Zodra mijn werk erop zit maak ik een mooie paint van je. Helaas zit het werk van een superheld er nooit op (9uur).
Honest mistake. Ik heb die foto nog steeds niet in mn inbox.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kijk, dat is wel grappig, je zei "van je", maar je bedoelde natuurlijk "voor je".
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
TS bedoelt een grote halo om een tepel?
Daar gaat mijn droom.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |