Van sp3c mag het wel denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben hier geen mod, dat mag VS laten staan - of niet.
Wist je dat niet? Dat is echt al heel oud nieuwsquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef OProg het volgende:
Gabriela Sabatini is pot kom ik nu achter.
Dat is net zo een schok als dat Ireen Wust tegenwoordig een relatie met een man heeft.
Helaas niet.quote:
Zekers.quote:
Nah ik weet wel hoe naakte vrouwen eruit zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, dan moeten mensen zelf maar op de google.
Razende lebberende lassies punt kom.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, dan moeten mensen zelf maar op de google.
Nu dus net zitten lezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Dat is echt al heel oud nieuws
Plaatje doet het niet, maar ik heb haar weleens gezien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu dus net zitten lezen.
Wat te denken van de vrouw van Ellen Degeneres.
[ afbeelding ]
Wow, dus er zijn zelfs lesbo golddiggers?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu dus net zitten lezen.
Wat te denken van de vrouw van Ellen Degeneres.
[ afbeelding ]
Precies. En omdat daar geen google en zo aan staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat niet-users dat niet kunnen zien.
Mjah, die had zelf natuurlijk ook al een aardige carrière van de grond.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wow, dus er zijn zelfs lesbo golddiggers?
Interesting.
Ik moet maar eens Elton John gaan neuken dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah, die had zelf natuurlijk ook al een aardige carrière van de grond.
Zijn er geen leukere rijke homo's? Elton John is nou niet bepaald lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet maar eens Elton John gaan neuken dan.
Keuze genoeg, veel homo's gaan bijna altijd voor een carrière, ze hebben geen uitgaven aan gezin/kinderen, en zijn ook geen tijd kwijt aan hun gezin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er geen leukere rijke homo's? Elton John is nou niet bepaald lekker.
Maar dan niet eentje uitkiezen die teveel tijd besteed aan zijn carriere. Dan heb je er ook niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Keuze genoeg, veel homo's gaan bijna altijd voor een carrière, ze hebben geen uitgaven aan gezin/kinderen, en zijn ook geen tijd kwijt aan hun gezin.
Dat is een fraaie lijst aan het worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Die Ellen he?
Die moet ook kapot, komt op mijn lijstje.
Ach, ik spendeer ook om en nabij de 12 uur per dag aan werk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan niet eentje uitkiezen die teveel tijd besteed aan zijn carriere. Dan heb je er ook niet zoveel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |