Ik kende hem eigenlijk niet. Naar voor de mensen die kontakt met hem hadden. Alles kan ineens over zijn, dat vergeten mensen weleens.quote:
Ik sprak hem soms op DM. En natuurlijk het kan zomaar afgelopen zijn, maar ja, best kut en zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kende hem eigenlijk niet. Naar voor de mensen die kontakt met hem hadden. Alles kan ineens over zijn, dat vergeten mensen weleens.
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:08 schreef Tem het volgende:
VS haalt nog even een grootverpakking anaaltampons anders schijt hij de boel weer onder op kantoor.
Wat moet je dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]Ach ja terug naar de orde van de dag he?
Het is nog lang geen avond gek. Rustig aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:16 schreef Specularium het volgende:
Maakt allemaal niet uit, VS blijft een razende eikelbijter.
quote:
Following suite.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Drugshond het volgende:
D_K, kwam een keer rondspoken in POL-SC, hij viel me al gelijk op.
Ingetogen bravour ten top.
Post ik een keer een A'dam liedje.(tegen mijn geloof in)..weer niet goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Geen goed idee om dat te beluisteren op mijn werk.
ga ik ook niet doen.
Mooi liedjequote:Op woensdag 10 april 2013 10:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Post ik een keer een A'dam liedje.(tegen mijn geloof in)..weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |