Gecondoleerd.quote:
Ik krijg weleens monstertjes als ik zelf iets koop. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ken jij dat dan met je enorme tetters?
Jij krijgt mannenluchtjes mee als sample?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg weleens monstertjes als ik zelf iets koop. Vandaar.
Oh ensukkeltje.
Ik bestel altijd on line en dan zitten er een paar monstertjes bij. Mannen en vrouwenluchtjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij krijgt mannenluchtjes mee als sample?
Dat is echt zo'n Marokkanenluchtje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Ik droeg vroeger zelf ook weleens een mannenluchtjes: Paco Rabanne.
Vroeger waren er nog geen Marokkanen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n Marokkanenluchtje.
Voornamelijk Burberry Sport.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij draagt ook luchtjes als hummel.
Welke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik heb wel zo'n stick tegen scheerwonden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
ALtijd handig om te weten. Als ik ooit een man een kadootje moet geven.
Aluin gebruiken jullie dan zeker ook niet?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
gewoon bier geven Karina!Bierpakketje doet het ook altijd goed inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tetten lijken na het bier alleen maar groter. Dus win/win
Ja dat is aluin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n stick tegen scheerwonden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
gewoon bier geven Karina!Het liefst gewoon de pics hier zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen pics. Er moet wat te raden overblijven he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het liefst gewoon de pics hier zetten.
Hebben wij toch geen reet aan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen pics. Er moet wat te raden overblijven he?
dan post je een foto van 1 tet, gaan wij raden hoe de andere tet eruit zietquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik wel! ALs jullie alles al hebben gezien is het niet interessant meer.
Goed geprobeerd manquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan post je een foto van 1 tet, gaan wij raden hoe de andere tet eruit ziet
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed geprobeerd man![]()
En wat posten jullie dan? 1 bil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |