SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 09-04-2013 14:41:47 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Moest ff, OP moet ff goed wordenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier moet in gepost hebben. bob je bent echt zo'n baklap he
update de TC enzulks dan ook even.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja die kkr pauperkiwi had de hele OP verneukt, die moet ff terug.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja probeer ik, eerst OP ff goed zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:28 schreef Curlbrah het volgende:
Hier moet in gepost hebben. bob je bent echt zo'n baklap he
update de TC enzulks dan ook even.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
moet zeggen dat die spotify plugin op FOK! niet zo lekker werktChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja probeer ik dus, maar dat gaat lastig als ik de hoofdjes niet kan krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:28 schreef Timwonnacott het volgende:
Voeg ook de nieuwe hoofdjes van vorige deel toeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
David afaikquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
altijd lastig zoveel verschillende nicknamesChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik post wel ff iets in GAMFBOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja probeer ik dus, maar dat gaat lastig als ik de hoofdjes niet kan krijgen
1 [img=dimdamian]http://i.imgur.com/2JsUXhE.png[/img]
1 [img=Looniar]http://i.imgur.com/WSWSjcp.png[/img] ![]()
zit vast mobiel te fokkenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja maar gewoon de oude volgorde moet terug, Plex kan jij je post hiervan nog editten: GAM / [Minecraft SC #233] Is het nou al lente?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Thanks, maar moeten de oude mensen er niet bij?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mwa, zou die dan in een spoiler zetten ofzo. Ex leden oid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef bobbernaut het volgende:
Thanks, maar moeten de oude mensen er niet bij?![]()
Komt eraanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[autist]Zet hem eens op alfabetische volgorde ? [/autist]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[autist]Zet hem eens op alfabetische volgorde ? [/autist]Ik doe hem gewoon op de volgorde zoals ie hoort, nieuwe mensen komen er later bij, pauperkiwi had mij weggehaald etc omdat ie homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP geupdate
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler= Ex Leden][img=vbwow]http://i.imgur.com/q6uya.png[/img][img=Pixiio]http://i.imgur.com/7VonE.png[/img][img=Delano]http://i.imgur.com/HWsb1.png[/img][img=Lorr]http://i.imgur.com/x8T8U.png[/img][img=Mor]http://i.imgur.com/SoE1e.png[/img][/spoiler]
Kan je die er nog ff onder smijten?![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
DoneSPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ code verwijderd ]
Kan je die er nog ff onder smijten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gigiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag deze in de OP?
1 [img=dimdamian]http://i.imgur.com/2JsUXhE.png[/img] Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Die staat er al in???quote:
[/quote]
damnedik slaap nog
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Tevens dank voor het maken
Ik kon vannacht dus totaal niet slapen, om half 6 lag ik nog wakker en de wekker ging om 7u, ben maar thuisgebleven en uitgeslapen tot een half uur geleden...
* plopkweker is meteen wakker gewordenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Dit ding is eng dude vooral op het ijs!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
RAPERAPERAPEquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Dit ding is eng dude vooral op het ijs!![]()
KLB / zijn jullie nu blij?
zeurders; hier straalt de zon gewoonChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef Curlbrah het volgende:
zeurders; hier straalt de zon gewoon
Hier regent het ook in limburgquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef Curlbrah het volgende:
zeurders; hier straalt de zon gewoon![]()
1 BTC = 165.78 EUROp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja ga lekker even allemaal bitcoins kopen; goed voor de koers.. - ik ga ze volgende week verkopen denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)ay_im_a_millionaire/
Faaaacking jaloers
srs; als je nog bitcoins wil kopen ben je daar een paar jaar te laat mee.je kunt het proberen maar met al deze aandacht kan het alleen maar fout gaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jep
Crash
Alles is kapotOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
ik gaf een beetje over in mijn mondquote:![]()
Ik wou dat er een god was zodat hij die hippe pijprokende hoeddragende atheïsten eens even flink onderhanden kon nemen.
Helaas ben ik een onhippe niet rokende of hoeddragende atheïst en is mijn droom bij voorbaat verwoest![]()
#atheïstproblemen![]()
Dit is wel een baas..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:
Die is ook wel goed, alleen zo zonde dat ze het overal moeten verkrachten door er muziek onder moeten zetten.![]()
![]()
bravery level: swed[ent]quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef shaderon het volgende:
Al die kerkgangers en hun indoctrinatie praktijken![]()
had je die map moeten zien waar we mee bezig waren. Hogsmeade en al.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Geen idee of je mobs kunt zien in de logs. Ik kom zo. Ik spawn ze weltl terugquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef d4v1d het volgende:
Remy, kan jij zien wie mijn schaapjes heeft afgemoord @ FOK!CRAFT?![]()
![]()
Schiet maar op met je bitcoins verkopen want die gaan knallen, sugar lee hooper was er niets bij.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Binnenkort heb je de techneut in de familie kring met Bitcoins!!!! Leuk op kringverjaardagen!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Boeien heb er toch nauwelijks geld inzittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:57 schreef TJV het volgende:
Schiet maar op met je bitcoins verkopen want die gaan knallen, sugar lee hooper was er niets bij.![]()
ik moet paypal nog ontdekken, en dan begin je over bitcoins.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:57 schreef TJV het volgende:
Schiet maar op met je bitcoins verkopen want die gaan knallen, sugar lee hooper was er niets bij.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hi ha ho daar heb ik ook wel eens gestaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik sta achter je, broeder.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Niet vertellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hi ha ho daar heb ik ook wel eens gestaan![]()
Zullen wij een anti-randstad club beginnen?![]()
Hooibaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is die buis links bovenin? Wel ene mooie tekening, begrijp mij niet verkeerd.
daarom australië toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kutjes, microscoop kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je steekt je middelvinger op naar jezelf
Vroeger veel met de zoons van een boer uit de omgeving mee omgegaan, die gozer had een gi-gan-tische hooizolder. Hij had alles in die vierkante pakken, niet die ronde balen.
Dus die jongens er een doolhof van verschillende niveau's aanleggen met meerdere kamers![]()
![]()
Toch wel één van de meest spectaculaire ervaringen van mijn jeugd, erg indrukwekkend om daarin rond te kruipen, te verstoppen, geheime plannen voor het gevecht in de middag met de kutjochies van de overburen maken (werd nooit veel) en hun zusje kusjes geven
Beetje jammer dat ik er te oud voor ben en het zo ver reizen is![]()
![]()
![]()
![]()
Kusjes geven ja ja.!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vroeger veel met de zoons van een boer uit de omgeving mee omgegaan, die gozer had een gi-gan-tische hooizolder. Hij had alles in die vierkante pakken, niet die ronde balen.
Dus die jongens er een doolhof van verschillende niveau's aanleggen met meerdere kamers![]()
![]()
Toch wel één van de meest spectaculaire ervaringen van mijn jeugd, erg indrukwekkend om daarin rond te kruipen, te verstoppen, geheime plannen voor het gevecht in de middag met de kutjochies van de overburen maken (werd nooit veel) en hun zusje kusjes geven
Fear is the grease of society.![]()
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb ik op je tekening een pijp in mijn mond? En tekende je daar nou tepels?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
+1 voor bertquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!![]()
Omg, die vrouw heeft geen hooivork maar een mestvorkquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!![]()
Platteland:![]()
Of randstad:
![]()
Lastige keuze.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja dat jij meteen moet zoeken naar Amsterdam Bijlmer troepquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Platteland:
[ afbeelding ]
Of randstad:
[ afbeelding ]
Lastige keuze.
Zo van het mooiste platteland plaatje zoeken en dan het meest slechte randstad plaatje zoeken..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Randstad:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Platteland:
[ afbeelding ]
Of randstad:
[ afbeelding ]
Lastige keuze.![]()
![]()
zo'n parrak wat seaumahs vol met turreke die aan ut barbakjoeèh sèn.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Maar zoals bob zei, gelijk het lelijkste van de randstad erbij gaan halen..__! Alsof alles zo is.. Buiten de randstad zijn vast ook wel lelijke plekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 20:40:28 ]![]()
Het zijn er alleen minder dan in de steden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
Maar zoals bob zei, gelijk het lelijkste van de randstad erbij gaan halen..__! Alsof alles zo is.. Buiten de randstad zijn vast ook wel lelijke plekken.
![]()
prachtigquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Haagsche tetten, Haagsche lul en de Naald!![]()
hoogbouw![]()
![]()
Jullie hebben sowieso allemaal liever Urk dan randstad
Shaderon wanneer gaan we dan keertje chillen? Ik kan wel een chick voor je hosselenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wanneer is het weer vakantiequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Shaderon wanneer gaan we dan keertje chillen? Ik kan wel een chick voor je hosselen![]()
![]()
Zo denk ik ook over A'dam ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja HelmondHet is dat ik er naar school ga maar daar wil ik dus nooit gaan wonen
![]()
![]()
Weekje of 2?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan vanuit mijn raam een heel groot stuk bos zien, en dan stukje verderop Den Haag stad, Naald, Lul, Tieten, Den Haag CS en meer
Echt man, Ik kom daar wat zie ik:quote:
Ralp lauren petje - Nickelson/Luis vuitton of hoe je het ook schrijft, Nektasjes.
Overal waar je loopt "Wollah".![]()
.. Urk is best leuk en de visafslag heeft goedkope en lekkere vis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Jullie hebben sowieso allemaal liever Urk dan randstad
De jeugd zijn er wel petjes met scooters en Air Max, dat wel.![]()
Ik hoef gelukkig niet vaak de binnenstad in, loop 5-10 mins van station en ben op de VU dus gelukkig weinig volk. Maar het is gewoon te dichtbebouwd en weinig groen. Dat is wel anders in die geplande polderstadjes maar ik hou wel van groenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt man, Ik kom daar wat zie ik:
Ralp lauren petje - Nickelson/Luis vuitton of hoe je het ook schrijft, Nektasjes.
Overal waar je loopt "Wollah".![]()
![]()
Shaderon, over 20 dagen heb je vakantie!
Randstad:![]()
Platteland:
En daarom hebben ze sydney uitgevondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet vaak de binnenstad in, loop 5-10 mins van station en ben op de VU dus gelukkig weinig volk. Maar het is gewoon te dichtbebouwd en weinig groen. Dat is wel anders in die geplande polderstadjes maar ik hou wel van groen![]()
![]()
Kijk, weer haal je de pure kanker van heel Nederland dat uit de randstad komt, en vergelijk je die met het knapste van de polder..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja maar ik hou ook niet van (dodelijke) spinnen of slangen en dergelijke dus dat valt af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
En daarom hebben ze sydney uitgevonden
[ afbeelding ]![]()
![]()
qftquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar ik hou ook niet van (dodelijke) spinnen of slangen en dergelijke dus dat valt af.
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De gevaren van Australie worden wel overhyped
Groot deel van de Australische stedelingen heeft nog nooit een slang oid gezien. Spinnen komen wel meer voor, maarja.
Nog een mooi plaatj0n![]()
![]()
quote:KNEUSquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bespin is die Star Wars planeet waar ze die neger vandaan toveren![]()
Dat ontkende ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het zijn er alleen minder dan in de steden.![]()
Lando jonge!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bespin is die Star Wars planeet waar ze die neger vandaan toveren![]()
Daar fapt het halve topic blijkbaar op, "groen"quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Al hebben ze op een zwevende stad wss geen spinnen dus das wel pro. Zag wel weinig groen dus mjaVooral als er geen bebouwing omheen staat, ook wel platteland genoemd
__
![]()
Buitenlander..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
LIMBURG SOWIESO JONGEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Mijn mobiel loopt al de hele dag, elke 10 minuten een melding te geven dat die bijna leeg is..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 21:01:52 ]![]()
Gewoon op stil?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijn mobiel staat al 2 weken uit ofzovergeet hem altijd aan te zetten na colleges.
![]()
![]()
Vergeet ik ook terug te zettenquote:Ik ben niet echt een mobieltjes persoon. Ding ligt nooit in de buurt en doe er zelden wat mee. Is meer voor al er iets is op reis ofzo..
![]()
Mensen die geen 10 spiegelfoto's per dag op instagram zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vergeet ik ook terug te zettenIk ben niet echt een mobieltjes persoon. Ding ligt nooit in de buurt en doe er zelden wat mee. Is meer voor al er iets is op reis ofzo..
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 21:07:11 ]![]()
Ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
das nou ook niet echt mooi te noemen![]()
voor de mensen die zaten te fappen op de winsten die bitcoins maken nu: http://litecoin.org/
er gaan geruchten dat deze via mtgox beschikbaar zullen zijn.. - waardoor de waarde vrijwel zeker verdubbeld.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ehm, hoe werkt dit precies? ik zit nu in dat programmatje. Solo mining? pool mining ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Curlbrah het volgende:
voor de mensen die zaten te fappen op de winsten die bitcoins maken nu: http://litecoin.org/
er gaan geruchten dat deze via mtgox beschikbaar zullen zijn.. - waardoor de waarde vrijwel zeker verdubbeld.![]()
![]()
pool miningquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
ehm, hoe werkt dit precies? ik zit nu in dat programmatje. Solo mining? pool mining ?
http://cryptocur.com/litecoin/litecoin-ltc-gpu-mining/
beetje gpu trekt zo wat van die dingen naar binnen. beetje hoarden voordat de rest erbij komt.
bitcoins praten nu teveel mensen over.. en als dat gebeurd weet je gewoon dat het gaan ploffen.(heb die van mij verkocht)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Sowieso random online valuta en er ook nog een geld waarde aanhangen. Welke klapjosti bedenkt zoiets.![]()
maar is dat de moeite waard als je daar nog de stroomkosten en tijd tegenover zet. Een gpu op volle toeren trekt toch aardig watts.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pool mining
http://cryptocur.com/litecoin/litecoin-ltc-gpu-mining/
beetje gpu trekt zo wat van die dingen naar binnen. beetje hoarden voordat de rest erbij komt.
bitcoins praten nu teveel mensen over.. en als dat gebeurd weet je gewoon dat het gaan ploffen.(heb die van mij verkocht)
heeft me toch ~1500 euro opgeleverd; daarmee koop ik nu wat van die LTC.
@Sosua; alleen als ze meer geld waard worden. Nu is de difficulty van het minen nog vrij laag en is dit een goed moment om te minen.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dus je moet eigk gewoon een programma op je PC runnen, en dan je PC aan laten staan?
En dan krijg je Bitcoins, of Litecoins?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bitcoinsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
Dus je moet eigk gewoon een programma op je PC runnen, en dan je PC aan laten staan?
En dan krijg je Bitcoins, of Litecoins?![]()
Moet je zeker een uber PC voor hebben?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En ook nog meenemen dat uitgaande van een gemiddelde voeding x 12 uur per dag. Ongeveer 30 dagen je aan stroom 35 euro kwijt bent per maand.http://www.syfy.com/tinman/oz/
hoeveel kilowatt is jouw voedingquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
En ook nog meenemen dat uitgaande van een gemiddelde voeding x 12 uur per dag. Ongeveer 30 dagen je aan stroom 35 euro kwijt bent per maand.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
synchroniseren met netwerk duurt al 7 weken geloof ik me dat litecoins
600 ben ik van uitgegaan.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Max wattage van je voeding is iets anders dan wat je pc verbruikt hèquote:
daarom onder gem. load en 12 uur p/d.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Max wattage van je voeding is iets anders dan wat je pc verbruikt hèhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
bitcoins minen gaat erg moeizaam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
En dan krijg je Bitcoins, of Litecoins?mcgregor webshopquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
Waar kopen jullie jullie klerun eigenlijk?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
http://www.bitcoinx.com/profit/quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
daarom onder gem. load en 12 uur p/d.
zitten stroomcalculaties e.d. bij in. Je bent niet de eerste die daar aan denkt
misschien kan je hier het exact uitrekenen voor jezelf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ik volg je berekening dan niet, sorry, wat 600?
Ik had geen zin meer.
http://www.overclockers.com/how-much-does-it-cost-to-run-your-pc/
Maar goed, ttek dat nog eens af van je bitcoin opbrengst.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik hoef het niet uit te rekenen, heb een energie meter aan mijn pc hangen....quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
misschien kan je hier het exact uitrekenen voor jezelf.
Ik had geen zin meer.
http://www.overclockers.com/how-much-does-it-cost-to-run-your-pc/
Maar goed, ttek dat nog eens af van je bitcoin opbrengst.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ik zal ook eens iets roepen na 4 pagina's vol met pony'sAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Oh en natuurlijk de afschrijving op de componenten x het aantal uren dat je pc aan staat.![]()
koop je zoiets https://products.butterflylabs.com/quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en natuurlijk de afschrijving op de componenten x het aantal uren dat je pc aan staat.
.. klik eens op die link dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en natuurlijk de afschrijving op de componenten x het aantal uren dat je pc aan staat.![]()
edit: nogmaals, http://www.bitcoinx.com/profit/Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NERDTOPIC ALERT OVERLOAD
http://www.bitcoinx.com/profit/
http://www.bitcoinx.com/profit/Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Electricity rate (USD/kWh) 0.15
http://www.hydroone.com/R(...)ectricityPrices.aspx
is dat een normaal gemiddelde in de US :0 ?
fucking afzetters hier dan
oh die link is canada
![]()
Voor jullie lering ENDE vermaak.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
![]()
Hoeveel btc mine je per dag/week/maand ongeveer?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Te weinig, niet rendabel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef plopkweker het volgende:
Hoeveel btc mine je per dag/week/maand ongeveer?![]()
Zo weinig dus?quote:
De all time high van 1 btc dekt dat niet eens?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb 24 en een beetje bitcoins, ik ben miljonair.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Btc blocks?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef TJV het volgende:
Ik heb 24 en een beetje bitcoins, ik ben miljonair.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hmm zal ik voor de gein (and for zhe moneys) eens een account aanmaken op deepbit of zal dat een catastrofe worden?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik had een hele tijd geleden samen met mijn pa wat van die zooi gekocht, zou nu niet meer instappen. Ik geloof niet dat dit een lange toekomst heeft.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het depositogarantiestelsel is de aids van onze bankensector. Zo, is dat er ook weer uit.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zal ook eens iets roepen na 4 pagina's vol met pony's![]()
Eigenlijk zouden we een supercomputer moeten overnemen en daarmee gaan minenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon alles laten defaulten, internationale verdragen en overeenkomsten openbreken, militaire budgetten inperken en vrijbuiten niet allen tezaam aanpakken.
Grutte Pier II hier kom ik, de kusten van Marken tot Makkum en van Lelystad tot Enkhuizen zijn mijn territorium.![]()
Mijn GPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GTOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Is dat niet je gpu?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef plopkweker het volgende:
Mijn CPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GT![]()
![]()
rare cpu heb jequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef plopkweker het volgende:
Mijn CPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GTlekker minen met m'n quantum computer jwtquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef plopkweker het volgende:
Eigenlijk zouden we een supercomputer moeten overnemen en daarmee gaan minenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
typfoutj0nOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
noem je dat een typfout?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja plopkweker, vertel eens iets over jezelf? Leeftijd, waar je huis woont, interesses, bezigheden etc.![]()
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Beste jongen/man, BTC minen met je GeForce 8600 GT is als plassen in de zee.
Beter scroll je even omhoog en lees je mijn LTC verhaaltje.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
En ik ben van 2/3 van mijn zooi af, de rest houd ik voor de lol.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
van de 0,5 bitcoin nog 0,35 over?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef TJV het volgende:
En ik ben van 2/3 van mijn zooi af, de rest houd ik voor de lol.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Systeem kan niet opgelicht en gehackt worden, ook niet door de makers. Probleem is gewoon dat het een erg stabiele valuta-eenheid is maar gewoon niks heeft om de waarde te backen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?
Euro koppelen aan goud, jongens. Let op mijn woorden. In de post-apocalyptische nucleair fall-outzone na WW III denken jullie aan mijn wijsheid terug.![]()
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja plopkweker, vertel eens iets over jezelf? Leeftijd, waar je huis woont, interesses, bezigheden etc.
Het is digitaal, natuurlijk kan er mee geklooid worden. En ga maar weg met je Bretton-Woods, heeft al gefaald.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Systeem kan niet opgelicht en gehackt worden, ook niet door de makers. Probleem is gewoon dat het een erg stabiele valuta-eenheid is maar gewoon niks heeft om de waarde te backen.
Euro koppelen aan goud, jongens. Let op mijn woorden. In de post-apocalyptische nucleair fall-outzone na WW III denken jullie aan mijn wijsheid terug.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat ding wat ik aan het maken ben om een grafiekje te krijgen van de postverloop in reeksen is dus echt tering sloom![]()
50 topics ophalen (limiet) en dan alles gaan parsen![]()
![]()
Maar zodra mensen hun btc's verkopen en het steeds schaarser wordt, pompt BTC INC dan niet gewoon een nieuwe lading erin of is het op=op?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Nee van die bottle caps gaan we straks gelukkig worden wil je zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is digitaal, natuurlijk kan er mee geklooid worden. En ga maar weg met je Bretton-Woods, heeft al gefaald.![]()
Dat is niet 2/3 en nee, met dank aan ome Pauperkiwi heb ik een zakcentje verdiend. Zou hem eigenlijk moeten bedanken maar ik ben een gierige jood. Verbaal bedankje dan. Bedankt Kiwi.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gezellig, je past er zo op het oog prima bij. Alsof we niet al genoeg IT'ers haddenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.![]()
Hoe wordt het schaars als men het verkoopt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar zodra mensen hun btc's verkopen en het steeds schaarser wordt, pompt BTC INC dan niet gewoon een nieuwe lading erin of is het op=op?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
"Op het oog"quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gezellig, je past er zo op het oog prima bij. Alsof we niet al genoeg IT'ers hadden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 23:04:19 ]![]()
Maar dat zal ook wel als je het thuis doet. Werkt hij al wel dan, heb je een voorbeeldje om te laten zien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef d4v1d het volgende:
Dat ding wat ik aan het maken ben om een grafiekje te krijgen van de postverloop in reeksen is dus echt tering sloom![]()
50 topics ophalen (limiet) en dan alles gaan parsen![]()
![]()
Renkumquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik heb nu alleen nog tekst.. Grafiekjes moeten nog komen. Ik denk dat ik ook nog even in het php topic in DIG langs ga straksquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dat zal ook wel als je het thuis doet. Werkt hij al wel dan, heb je een voorbeeldje om te laten zien?![]()
![]()
Dat zeg ik ook niet. Het enige wat wij moeten doen is een eventuele munt koppelen aan Duitsland en die regelen alles dan voor ons. Werkte vroeger ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee van die bottle caps gaan we straks gelukkig worden wil je zeggenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat ik dus altijd van Btc heb begrepen is dat ze een bepaald aantal vrijgeven en daarna niet meer, ik kan het totaal mis hebben maar ik dacht altijd dat het zo was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoe wordt het schaars als men het verkoopt?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Woon je er?quote:
Ja, maar dat heeft niet zoveel met schaarste te maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat ik dus altijd van Btc heb begrepen is dat ze een bepaald aantal vrijgeven en daarna niet meer, ik kan het totaal mis hebben maar ik dacht altijd dat het zo was.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
nee, wat wij moeten doen is aansluiten bij Duitsland, de federale rechten terughalen en de primus inter pares worden van die deelstaten. Een rijkere unie binnen de EU.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het enige wat wij moeten doen is een eventuele munt koppelen aan Duitsland en die regelen alles dan voor ons. Werkte vroeger ook.![]()
Kan niet, gaat Henk en Ingrid miepen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nee, wat wij moeten doen is aansluiten bij Duitsland, de federale rechten terughalen en de primes inter pares worden van die deelstaten. Een rijkere unie binnen de EU.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar wat gebeurd er dan met de coins die verkocht worden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niet zoveel met schaarste te maken.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Zou wel optimaal zijn voor Nederland. Beieren heeft daar nu alles voor het zeggen, maar dat zou dan met gemak Nederland worden. Overleg tussen de staten is toch een battle royale waar de rijkste het voor het zeggen heeft.
Soort van, maar dan wat anders.![]()
@ aldie
Ik heb nu dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen volgensmij doet die wat fout.. Dat zijn no-way 50 topics.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 23:09:12 ]![]()
Ik weet het! De CIA is gewoon aan het kloten geweest met hun supercomputer en hebben de prijzen zo omhoog gegooid om de 5% loonsverlaging van Obama te compenseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef d4v1d het volgende:
@ aldie
Ik heb nu dit:ah, ziet er best interessant uit. Kan mij niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had, ben die kennis allemaal allang weer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die verwisselen van eigenaar, meer niet.quote:[img]http://i.fokzine.net, .net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er dan met de coins die verkocht worden?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Minder gamen gekke trekhaak van me.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou wel optimaal zijn voor Nederland. Beieren heeft daar nu alles voor het zeggen, maar dat zou dan met gemak Nederland worden. Overleg tussen de staten is toch een battle royale waar de rijkste het voor het zeggen heeft.
Soort van, maar dan wat anders.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
O, dat geeft een hele draai aan het verhaal.quote:
Maar wie koopt ze nu dan nog met deze prijzen? Btc zelf? Nee toch?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die denken dat de waardes nog meer gaan stijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
O, dat geeft een hele draai aan het verhaal.
Maar wie koopt ze nu dan nog met deze prijzen? Btc zelf? Nee toch?![]()
Spelen jullie wel eens met een groep MineZ oid?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Kijktip, Nederland 2.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef plopkweker het volgende:
Spelen jullie wel eens met een groep MineZ oid?![]()
topickillOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
http://www.avondploeg.nl/(...)-naar-koninginnedag/wat een bazen.
Gaan ze op marktplaats kaarten zoeken voor hun eigen feest en dan bellen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 23:29:26 ]![]()
iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
http://www.avondploeg.nl/(...)-naar-koninginnedag/wat een bazen.
Gaan ze op marktplaats kaarten zoeken voor hun eigen feest en dan bellen.![]()
![]()
kan mijn bitcoin wallet niet meer openenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
fuaark; waar is mijn balans heen.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: