3/8e!quote:
dit dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:06 schreef AF_ het volgende:
Deze klacht geldt alleen voor de mensen die lente wilden![]()
Mensen die lenten wilden, zijn jullie nu blij? Nu is het jullie zo gewilde 'lente' . De kou is weg en nu regent het, ooh wat geweldig het is weer lente. Nee gewoon nee. Dit is waardeloos, geef mij dan de kou maar, geen enkel probleem mee.
Maar nee de mensen moeten zonodig lente hebben. Dalijk in de zomer is het weer veel te warm waardoor mensen gaan klagen. Als je warm weer wilt hebben ga maar naar afrika verhuizen
Er is maar 1 voordeel aan zomer. En dat zijn de korte rokjes bij (alleen de mooie) dames.
Hier regent hetquote:
Hier niet.quote:
MET CAPUCHON ZIE JE ER PER DEFINITIE PAUPER UIT TOCH?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
KUTREGEN IK WAS HELEMAAL ZEIKNAT GEREGEND EN MIJN JAS LEKTE DOOR. ZAG ER UIT ALS EEN PAUPER. GELUKKIG WEL DROOG HAAR DANKZIJ MIJN CAPUCHON
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
MET CAPUCHON ZIE JE ER PER DEFINITIE PAUPER UIT TOCH?
BEST WEL MAAR LIEVER DAT DAN EEN NATTE KOP. MAAR IK BEDOELDE MEER DAT IK ER PAUPER UITZAG OMDAT MIJN VESTJE NAT WAS WANT MIJN JAS LEKTE DOORquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
MET CAPUCHON ZIE JE ER PER DEFINITIE PAUPER UIT TOCH?
Dat is niet het enige wat doorlekt hequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
KUTREGEN IK WAS HELEMAAL ZEIKNAT GEREGEND EN MIJN JAS LEKTE DOOR. ZAG ER UIT ALS EEN PAUPER. GELUKKIG WEL DROOG HAAR DANKZIJ MIJN CAPUCHON
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |