bitcoins minen gaat erg moeizaam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
Dus je moet eigk gewoon een programma op je PC runnen, en dan je PC aan laten staan?
En dan krijg je Bitcoins, of Litecoins?
mcgregor webshopquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
Waar kopen jullie jullie klerun eigenlijk?
http://www.bitcoinx.com/profit/quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
daarom onder gem. load en 12 uur p/d.
misschien kan je hier het exact uitrekenen voor jezelf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ik volg je berekening dan niet, sorry, wat 600?
Ik hoef het niet uit te rekenen, heb een energie meter aan mijn pc hangen....quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
misschien kan je hier het exact uitrekenen voor jezelf.
Ik had geen zin meer.
http://www.overclockers.com/how-much-does-it-cost-to-run-your-pc/
Maar goed, ttek dat nog eens af van je bitcoin opbrengst.
koop je zoiets https://products.butterflylabs.com/quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en natuurlijk de afschrijving op de componenten x het aantal uren dat je pc aan staat.![]()
.. klik eens op die link dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en natuurlijk de afschrijving op de componenten x het aantal uren dat je pc aan staat.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NERDTOPIC ALERT OVERLOAD
Te weinig, niet rendabel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef plopkweker het volgende:
Hoeveel btc mine je per dag/week/maand ongeveer?
Zo weinig dus?quote:
Btc blocks?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef TJV het volgende:
Ik heb 24 en een beetje bitcoins, ik ben miljonair.
Sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zal ook eens iets roepen na 4 pagina's vol met pony's
Is dat niet je gpu?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef plopkweker het volgende:
Mijn CPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GT
rare cpu heb jequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef plopkweker het volgende:
Mijn CPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GT
lekker minen met m'n quantum computer jwtquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef plopkweker het volgende:
Eigenlijk zouden we een supercomputer moeten overnemen en daarmee gaan minen
Jaquote:
van de 0,5 bitcoin nog 0,35 over?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef TJV het volgende:
En ik ben van 2/3 van mijn zooi af, de rest houd ik voor de lol.
Systeem kan niet opgelicht en gehackt worden, ook niet door de makers. Probleem is gewoon dat het een erg stabiele valuta-eenheid is maar gewoon niks heeft om de waarde te backen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja plopkweker, vertel eens iets over jezelf? Leeftijd, waar je huis woont, interesses, bezigheden etc.
Het is digitaal, natuurlijk kan er mee geklooid worden. En ga maar weg met je Bretton-Woods, heeft al gefaald.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Systeem kan niet opgelicht en gehackt worden, ook niet door de makers. Probleem is gewoon dat het een erg stabiele valuta-eenheid is maar gewoon niks heeft om de waarde te backen.
Euro koppelen aan goud, jongens. Let op mijn woorden. In de post-apocalyptische nucleair fall-outzone na WW III denken jullie aan mijn wijsheid terug.
Maar zodra mensen hun btc's verkopen en het steeds schaarser wordt, pompt BTC INC dan niet gewoon een nieuwe lading erin of is het op=op?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?
Nee van die bottle caps gaan we straks gelukkig worden wil je zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is digitaal, natuurlijk kan er mee geklooid worden. En ga maar weg met je Bretton-Woods, heeft al gefaald.
Dat is niet 2/3 en nee, met dank aan ome Pauperkiwi heb ik een zakcentje verdiend. Zou hem eigenlijk moeten bedanken maar ik ben een gierige jood. Verbaal bedankje dan. Bedankt Kiwi.quote:
Gezellig, je past er zo op het oog prima bij. Alsof we niet al genoeg IT'ers haddenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.
Hoe wordt het schaars als men het verkoopt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar zodra mensen hun btc's verkopen en het steeds schaarser wordt, pompt BTC INC dan niet gewoon een nieuwe lading erin of is het op=op?
"Op het oog"quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gezellig, je past er zo op het oog prima bij. Alsof we niet al genoeg IT'ers hadden
Maar dat zal ook wel als je het thuis doet. Werkt hij al wel dan, heb je een voorbeeldje om te laten zien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef d4v1d het volgende:
Dat ding wat ik aan het maken ben om een grafiekje te krijgen van de postverloop in reeksen is dus echt tering sloom![]()
50 topics ophalen (limiet) en dan alles gaan parsen
Renkumquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.
Ik heb nu alleen nog tekst.. Grafiekjes moeten nog komen. Ik denk dat ik ook nog even in het php topic in DIG langs ga straksquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dat zal ook wel als je het thuis doet. Werkt hij al wel dan, heb je een voorbeeldje om te laten zien?
Dat zeg ik ook niet. Het enige wat wij moeten doen is een eventuele munt koppelen aan Duitsland en die regelen alles dan voor ons. Werkte vroeger ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee van die bottle caps gaan we straks gelukkig worden wil je zeggen
Wat ik dus altijd van Btc heb begrepen is dat ze een bepaald aantal vrijgeven en daarna niet meer, ik kan het totaal mis hebben maar ik dacht altijd dat het zo was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoe wordt het schaars als men het verkoopt?
Woon je er?quote:
Ja, maar dat heeft niet zoveel met schaarste te maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat ik dus altijd van Btc heb begrepen is dat ze een bepaald aantal vrijgeven en daarna niet meer, ik kan het totaal mis hebben maar ik dacht altijd dat het zo was.
nee, wat wij moeten doen is aansluiten bij Duitsland, de federale rechten terughalen en de primus inter pares worden van die deelstaten. Een rijkere unie binnen de EU.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het enige wat wij moeten doen is een eventuele munt koppelen aan Duitsland en die regelen alles dan voor ons. Werkte vroeger ook.
Kan niet, gaat Henk en Ingrid miepen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nee, wat wij moeten doen is aansluiten bij Duitsland, de federale rechten terughalen en de primes inter pares worden van die deelstaten. Een rijkere unie binnen de EU.
Maar wat gebeurd er dan met de coins die verkocht worden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niet zoveel met schaarste te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen volgensmij doet die wat fout.. Dat zijn no-way 50 topics.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 23:09:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef d4v1d het volgende:
@ aldie
Ik heb nu dit:ah, ziet er best interessant uit. Kan mij niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had, ben die kennis allemaal allang weer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die verwisselen van eigenaar, meer niet.quote:[img]http://i.fokzine.net, .net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er dan met de coins die verkocht worden?
Minder gamen gekke trekhaak van me.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou wel optimaal zijn voor Nederland. Beieren heeft daar nu alles voor het zeggen, maar dat zou dan met gemak Nederland worden. Overleg tussen de staten is toch een battle royale waar de rijkste het voor het zeggen heeft.
Soort van, maar dan wat anders.
O, dat geeft een hele draai aan het verhaal.quote:
Mensen die denken dat de waardes nog meer gaan stijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
O, dat geeft een hele draai aan het verhaal.
Maar wie koopt ze nu dan nog met deze prijzen? Btc zelf? Nee toch?
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef plopkweker het volgende:
Spelen jullie wel eens met een groep MineZ oid?
iddquote:
hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
http://www.avondploeg.nl/(...)-naar-koninginnedag/wat een bazen.
Gaan ze op marktplaats kaarten zoeken voor hun eigen feest en dan bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |