Niet vertellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hi ha ho daar heb ik ook wel eens gestaan
Hooibaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is die buis links bovenin? Wel ene mooie tekening, begrijp mij niet verkeerd.
daarom australië toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kutjes, microscoop kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je steekt je middelvinger op naar jezelf
Kusjes geven ja ja.!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vroeger veel met de zoons van een boer uit de omgeving mee omgegaan, die gozer had een gi-gan-tische hooizolder. Hij had alles in die vierkante pakken, niet die ronde balen.
Dus die jongens er een doolhof van verschillende niveau's aanleggen met meerdere kamers![]()
![]()
Toch wel één van de meest spectaculaire ervaringen van mijn jeugd, erg indrukwekkend om daarin rond te kruipen, te verstoppen, geheime plannen voor het gevecht in de middag met de kutjochies van de overburen maken (werd nooit veel) en hun zusje kusjes geven
Beetje jammer dat ik er te oud voor ben en het zo ver reizen is![]()
![]()
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vroeger veel met de zoons van een boer uit de omgeving mee omgegaan, die gozer had een gi-gan-tische hooizolder. Hij had alles in die vierkante pakken, niet die ronde balen.
Dus die jongens er een doolhof van verschillende niveau's aanleggen met meerdere kamers![]()
![]()
Toch wel één van de meest spectaculaire ervaringen van mijn jeugd, erg indrukwekkend om daarin rond te kruipen, te verstoppen, geheime plannen voor het gevecht in de middag met de kutjochies van de overburen maken (werd nooit veel) en hun zusje kusjes geven
Beetje jammer dat ik er te oud voor ben en het zo ver reizen is![]()
![]()
Ja, nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb ik op je tekening een pijp in mijn mond? En tekende je daar nou tepels?
+1 voor bertquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!
Omg, die vrouw heeft geen hooivork maar een mestvorkquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!
Ja dat jij meteen moet zoeken naar Amsterdam Bijlmer troepquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Platteland:
[ afbeelding ]
Of randstad:
[ afbeelding ]
Lastige keuze.
Randstad:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Platteland:
[ afbeelding ]
Of randstad:
[ afbeelding ]
Lastige keuze.
zo'n parrak wat seaumahs vol met turreke die aan ut barbakjoeèh sèn.quote:
Het zijn er alleen minder dan in de steden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
Maar zoals bob zei, gelijk het lelijkste van de randstad erbij gaan halen..__! Alsof alles zo is.. Buiten de randstad zijn vast ook wel lelijke plekken.
prachtigquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Haagsche tetten, Haagsche lul en de Naald!
Shaderon wanneer gaan we dan keertje chillen? Ik kan wel een chick voor je hosselenquote:
wanneer is het weer vakantiequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Shaderon wanneer gaan we dan keertje chillen? Ik kan wel een chick voor je hosselen
Zo denk ik ook over A'dam ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja HelmondHet is dat ik er naar school ga maar daar wil ik dus nooit gaan wonen
Weekje of 2?quote:
Echt man, Ik kom daar wat zie ik:quote:
.. Urk is best leuk en de visafslag heeft goedkope en lekkere vis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Jullie hebben sowieso allemaal liever Urk dan randstad
Ik hoef gelukkig niet vaak de binnenstad in, loop 5-10 mins van station en ben op de VU dus gelukkig weinig volk. Maar het is gewoon te dichtbebouwd en weinig groen. Dat is wel anders in die geplande polderstadjes maar ik hou wel van groenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt man, Ik kom daar wat zie ik:
Ralp lauren petje - Nickelson/Luis vuitton of hoe je het ook schrijft, Nektasjes.
Overal waar je loopt "Wollah".
En daarom hebben ze sydney uitgevondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet vaak de binnenstad in, loop 5-10 mins van station en ben op de VU dus gelukkig weinig volk. Maar het is gewoon te dichtbebouwd en weinig groen. Dat is wel anders in die geplande polderstadjes maar ik hou wel van groen
Ja maar ik hou ook niet van (dodelijke) spinnen of slangen en dergelijke dus dat valt af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
En daarom hebben ze sydney uitgevonden
[ afbeelding ]
qftquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar ik hou ook niet van (dodelijke) spinnen of slangen en dergelijke dus dat valt af.
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De gevaren van Australie worden wel overhyped
quote:
KNEUSquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bespin is die Star Wars planeet waar ze die neger vandaan toveren
Dat ontkende ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het zijn er alleen minder dan in de steden.
Lando jonge!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bespin is die Star Wars planeet waar ze die neger vandaan toveren
Daar fapt het halve topic blijkbaar op, "groen"quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Al hebben ze op een zwevende stad wss geen spinnen dus das wel pro. Zag wel weinig groen dus mja
Buitenlander..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
LIMBURG SOWIESO JONGEEEEEEEEEEEEEEE
Gewoon op stil?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijn mobiel staat al 2 weken uit ofzovergeet hem altijd aan te zetten na colleges.
Vergeet ik ook terug te zettenquote:
Mensen die geen 10 spiegelfoto's per dag op instagram zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vergeet ik ook terug te zettenIk ben niet echt een mobieltjes persoon. Ding ligt nooit in de buurt en doe er zelden wat mee. Is meer voor al er iets is op reis ofzo..
Ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
das nou ook niet echt mooi te noemen
ehm, hoe werkt dit precies? ik zit nu in dat programmatje. Solo mining? pool mining ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Curlbrah het volgende:
voor de mensen die zaten te fappen op de winsten die bitcoins maken nu: http://litecoin.org/
er gaan geruchten dat deze via mtgox beschikbaar zullen zijn.. - waardoor de waarde vrijwel zeker verdubbeld.
pool miningquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
ehm, hoe werkt dit precies? ik zit nu in dat programmatje. Solo mining? pool mining ?
maar is dat de moeite waard als je daar nog de stroomkosten en tijd tegenover zet. Een gpu op volle toeren trekt toch aardig watts.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pool mining
http://cryptocur.com/litecoin/litecoin-ltc-gpu-mining/
beetje gpu trekt zo wat van die dingen naar binnen. beetje hoarden voordat de rest erbij komt.
bitcoins praten nu teveel mensen over.. en als dat gebeurd weet je gewoon dat het gaan ploffen.(heb die van mij verkocht)
Bitcoinsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
Dus je moet eigk gewoon een programma op je PC runnen, en dan je PC aan laten staan?
En dan krijg je Bitcoins, of Litecoins?
hoeveel kilowatt is jouw voedingquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
En ook nog meenemen dat uitgaande van een gemiddelde voeding x 12 uur per dag. Ongeveer 30 dagen je aan stroom 35 euro kwijt bent per maand.
600 ben ik van uitgegaan.quote:
Max wattage van je voeding is iets anders dan wat je pc verbruikt hèquote:
daarom onder gem. load en 12 uur p/d.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Max wattage van je voeding is iets anders dan wat je pc verbruikt hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |