Dit vind ik een rare reactie. Even los van de discussie over of er 7x is geschoten en zo ja, of die 7x schieten dan gerechtvaardigd was of niet...wat wil je dan anders?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Door geweld toe te passen? Laten we inderdaad een standbeeld oprichten voor deze volksheld. De enige criteria is of je de rechtvaardigheid aan jou zijde hebt, dan is alles geoorloofd.
Wie zegt dat ie niet "weg" rende in de richting van de stadswachten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef deVerdeler het volgende:
Velen van jullie missen duidelijk de punt van het verhaal... Iemand met 7 á 8 kogels neerknallen wanneer hij wegrent is gestoord en mag niet onbestraft blijven.
Ik zie echt wel een verschil tussen een boze man met een bijl en een boze man met een wandelstok. Kan mij haast niet voorstellen dat de agent zich zo bedreigd voelde dat hij zonder een waarschuwingsschot meneer meteen in de been schiet en wanneer deze wegrent even zeven keer in zijn rug schiet.
Krankzinnig.
Hehe, ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit vind ik een rare reactie. Even los van de discussie over of er 7x is geschoten en zo ja, of die 7x schieten dan gerechtvaardigd was of niet...wat wil je dan anders?
Mike valt 2 stadswachten aan. Wil je daar dan bij gaan staan en zeggen "meneer, zou u, als het u even uitkomt, willen stoppen met uw beschadigende bezigheden, alstublieft pretty please?".
Lach maar. Je hebt ze hier zitten dit zoiets werkelijk menen. Ze durven het enkel niet hardop te zeggen.quote:
wacht ff begrijp ik in het verhaal goed dat hij aan kwam stormen met al een kogel in zijn been met een stok en een punt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
Als het waar is dat die agent 8x geschoten heeft, gericht, zonder waarschuwingsschot, dan is dat van de zotte.
Aan de andere kant, zo'n lieverdje was Mike niet, en dit verhaal wil dat wel een beetje zo doen lijken. Hij staat bekend om zijn korte lontje, weigert gehoor te geven aan dingen die wel moeten zoals de hond aanlijnen, gaat een wapen halen, etc etc. De vriendin heeft een gouden naamkettinkje. Hij was werkeloos. Tja, er tekent zich toch een beeld af dat niet positief is voor Mike.
1) Je kan niet lezen en 2) er zijn wel meerdere artikelen m.b.t. dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml en 3) zijn vriendin was geen getuigen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus in discussie met mensen die het eenzijdige verhaal van treurende vriendin als enige uitgangspunt nemen?
Verspilde energie...
Dat zou ook nog es kunnen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie niet "weg" rende in de richting van de stadswachten?
Traantrekverhaal is van vriendin, getuigenis is er maar 1.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
1) Je kan niet lezen en 2) er zijn wel meerdere artikelen m.b.t. dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml en 3) zijn vriendin was geen getuigen.
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar het complete verhaal. Maar ik ben er altijd tegen als er gelijk wordt geschoten. Ik begrijp best dat hij gestopt moest worden, maar later even naar zijn huis rijden om hem daar op te halen had natuurlijk ook gekund.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil ook niet vooruitlopen op de actie van de agent, maar het hele verhaal zoals dat nu door zijn vriendin verteld wordt is nogal eenzijdig.
BuurtbewonerSquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Traantrekverhaal is van vriendin, getuigenis is er maar 1.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Ik had het niet specifiek over dit geval.
Open dan je eigen topic en gebruik dit geval niet om te generaliseren.
... die wat roepen tegen journalisten.quote:
Lol ja. Nee maar serieus. Ik bedoel, dat vind ik dan weer slap gelul. Net als dat je de politie moet bellen ipv zelf actie te ondernemen. Ik snap dat ergens wel, maar als een of andere lamlul in een kroeg met zn handjes aan mn vriendin zit dan ga ik niet netjes vragen of hij dat alstublieft niet zou willen doen, en dan ga ik ook niet direct meneer de politie bellen.quote:
Hij wilde niet aangehouden worden en is naar huis gegaan nadat iemand hem had geslagen. Dat is een andere vertelling dan dat hij de stadswacht heeft aangevallen. Hij heeft zich ontrokken aan hun aanhouding, ook niet goed natuurlijk, maar wel iets anders als aanvallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit vind ik een rare reactie. Even los van de discussie over of er 7x is geschoten en zo ja, of die 7x schieten dan gerechtvaardigd was of niet...wat wil je dan anders?
Mike valt 2 stadswachten aan. Wil je daar dan bij gaan staan en zeggen "meneer, zou u, als het u even uitkomt, willen stoppen met uw beschadigende bezigheden, alstublieft pretty please?".
hij was net door een buurtbewoner op zijn muil gemept.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef DeParo het volgende:
RIP en sterkte aan de nabestaanden. Ondanks dat hij ws agressief was geen enkele reden om iemand in zijn rug te schieten, deze agent, of agenten dienen aangeklaagd te worden voor moord of doodslag.
Nee dat beweert ook niemand en dat staat ook nergens. Dus nee, je begrijpt het niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
wacht ff begrijp ik in het verhaal goed dat hij aan kwam stormen met al een kogel in zijn been met een stok en een punt?
Wat maakt mij dat uit, al was hij een seriemoordenaar geweest, je schiet niet iemand die wegrent zeven keer in zijn rug dat doe je gewoon niet simpel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij was net door een buurtbewoner op zijn muil gemept.
zie verhaaltje wie weet viel hij die aan in woede of het waren 2 agenten en viel hij 1 van de 2 aan met de rug gekeerd naar een van de 2 agenten..
denk dat er beter gewacht kan worden op een goede verklaring ipv dit eenzijdige verhaal hierboven.
wat trouwens al aardig aangeeft dat deze mijnheer niet echt een onschuldige burger is.
Dus iemand is pas getuigen als de politie een getuigenverklaring heeft opgeschreven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... die wat roepen tegen journalisten.
Dat is geen getuigenverklaring vriend.
Hij is naar huis gegaan, heeft de honden daar gedumpt, 'wandelstok' meegenomen en is verhaal gaan halen, volgens mij is het zo gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hij wilde niet aangehouden worden en is naar huis gegaan nadat iemand hem had geslagen. Dat is een andere vertelling dan dat hij de stadswacht heeft aangevallen. Hij heeft zich ontrokken aan hun aanhouding, ook niet goed natuurlijk, maar wel iets anders als aanvallen.
Nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat Mike niet wilde dat de stadswachten aan hem kwamen. De vraag is of hij dat gedaan heeft door weg te lopen, of door de stadswachten agressief te benaderen en zo een aanhouding proberen te ontlopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hij wilde niet aangehouden worden en is naar huis gegaan nadat iemand hem had geslagen. Dat is een andere vertelling dan dat hij de stadswacht heeft aangevallen. Hij heeft zich ontrokken aan hun aanhouding, ook niet goed natuurlijk, maar wel iets anders als aanvallen.
Uit je eigen bron:quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
1) Je kan niet lezen en 2) er zijn wel meerdere artikelen m.b.t. dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml en 3) zijn vriendin was geen getuigen.
quote:Volgens een getuige van de schietpartij in de Rotterdamse wijk Charlois heeft de politie zeker acht keer geschoten. Een 29-jarige Rotterdammer overleed na de schietpartij.
de mate van tokkieheid zou natuurlijk niets uit moeten maken ... en een kort lontje alleen is ook geen reden om doodgeschoten te worden. Dus of er is meer aan de hand dan wat er is gesteld door vriendin, of er is buitenproportioneel veel geweld gebruikt door een politieagent in burger.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij was net door een buurtbewoner op zijn muil gemept.
zie verhaaltje wie weet viel hij die aan in woede of het waren 2 agenten en viel hij 1 van de 2 aan met de rug gekeerd naar een van de 2 agenten..
denk dat er beter gewacht kan worden op een goede verklaring ipv dit eenzijdige verhaal hierboven.
wat trouwens al aardig aangeeft dat deze mijnheer niet echt een onschuldige burger is.
Zijn trots was gekrengd en hij ging even verhaal halen bij de medebewoner na deze mentale nederlaag..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is naar huis gegaan, heeft de honden daar gedumpt, 'wandelstok' meegenomen en is verhaal gaan halen, volgens mij is het zo gegaan.
Kan nog steeds beide het geval zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef Re het volgende:
Dus of er is meer aan de hand dan wat er is gesteld door vriendin, of er is buitenproportioneel veel geweld gebruikt door een politieagent in burger.
Eens, maar dit is VVD-beleid, dit is wat ze willen, meer macht voor de politie, dit is niet het eerste incident de laatste tijd stapelen ze zich op van agenten die zich als idioten gedragen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meningen hier.. even een TVP. Diep triest dat een burger 7/8 is geraakt. En dan ook nog eens in z'n rug.
Dat is natuurlijk hoe dan ook geen normale reactie natuurlijk. Op hoge poten naar huis gaan en vervolgens een slagwapen mee terug nemen om 'verhaal te gaan halen' is een debiele reactie, maar is veelzeggend over het type dat 'lieverdje' Mike was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is naar huis gegaan, heeft de honden daar gedumpt, 'wandelstok' meegenomen en is verhaal gaan halen, volgens mij is het zo gegaan.
Hij is helemaal geen 7 keer geraakt, dat heeft TS verzonnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meningen hier.. even een TVP. Diep triest dat een burger 7/8 is geraakt. En dan ook nog eens in z'n rug.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtmlquote:De politie bevestigt dat de Rotterdammer is getroffen door een politiekogel.
Dit is ook wat de doorsnee Fokker wil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eens, maar dit is VVD-beleid, dit is wat ze willen, meer macht voor de politie, dit is niet het eerste incident de laatste tijd stapelen ze zich op van agenten die zich als idioten gedragen.
Het blijft een beetje gissen zo natuurlijk. Maar hij heeft zich willen ontrekken aan de aanhouding waarbij een medebewoner zich geroepen voelde zich te mengen door te assisteren en hierbij heeft hij de man een klap gegeven. Toch wel behoorlijk ontdaan heeft hij zich uit de voeten gemaakt en opnieuw verhaal willen halen bij de medebewoner. Zo denk ik dat het is gegaan. maar evenzeer speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat Mike niet wilde dat de stadswachten aan hem kwamen. De vraag is of hij dat gedaan heeft door weg te lopen, of door de stadswachten agressief te benaderen en zo een aanhouding proberen te ontlopen.
Ik begreep dat er 7/8x geschoten was, maar dat een aantal kogels tuinhuisjes hadden geraakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen 7 keer geraakt, dat heeft TS verzonnen.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml
nou ja, er is sowieso meer aan de hand lijkt me als het alleen zou gaan om een wandelstokquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kan nog steeds beide het geval zijn natuurlijk.
Hij heeft 1 van de stadswachten wel fysiek aangevallen tijdens zijn aanhouding.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het blijft een beetje gissen zo natuurlijk. Maar hij heeft zich willen ontrekken aan de aanhouding waarbij een medebewoner zich geroepen voelde zich te mengen door te assisteren en hierbij heeft hij de man een klap gegeven. Toch wel behoorlijk ontdaan heeft hij zich uit de voeten gemaakt en opnieuw verhaal willen halen bij de medebewoner. Zo denk ik dat het is gegaan. maar evenzeer speculatie natuurlijk.
Er staat dat hij geraakt is door een politiekogel. Een politiekogel. Hoeveel is een politiekogel bij jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begreep dat er 7/8x geschoten was, maar dat een aantal kogels tuinhuisjes hadden geraakt.
Hoeveel keer hij is geraakt is nergens te lezen.
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook wat de doorsnee Fokker wil.
Elk topic over een gewelddadige tokkie, een kindermisbruiker of weet ik het wat zit het vol met reacties als "gewoon neerschieten dat soort paupervolk" of "het wordt tijd dat de politie strenger optreedt". Als dat dan gebeurt, is iedereen ontdaan.
Ja en in elk bericht staat iets anders... een kogel, 7 kogels, been , rug.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat dat hij geraakt is door een politiekogel. Een politiekogel. Hoeveel is een politiekogel bij jou?
Ik heb dat nergens zien staan. Maar dan nog. Ik pleit toch voor andere aanpak van zulke gevallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft 1 van de stadswachten wel fysiek aangevallen tijdens zijn aanhouding.
Precies ! Opknopen die agent, hoe durft hij! Wat nou eerlijk proces! Weg ermee! Onderzoeken zijn voor mietjes, gewoon opknopen !! Wat zeg je? Hij deed misschien zijn werk? Niks mee te maken!! De meute wil zijn hoofd zien rollen!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.
Jij moet dan eerst eens goed het gehel bericht lezen voordat je ongefundeerd wederom dingen gaat roepen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens zien staan. Maar dan nog. Ik pleit toch voor andere aanpak van zulke gevallen.
Nu is het een mensenleven minder om een kleine overtreding die koste wat koste op een dominante manier moest worden opgelost. jammer.
quote:Volgens getuigen is een ruzie met twee stadswachten aan de schietpartij voorafgegaan. Mike zou even na 18.00 uur op de Carnissesingel, nabij zijn huis, zijn aangesproken door twee vrouwelijke stadswachten. Hij krijgt een boete voor het niet aanlijnen van zijn hondjes. Als de stadswachten hem vastpakken, reageert hij agressief. Ze moeten van hem afblijven.
'Hij zal best boos zijn geweest. We willen ons hondje Boefie namelijk niet aanlijnen. Die heeft maar drie pootjes en loopt moeilijk,' legt Patricia uit. Een buurtbewoner schiet de stadswachten te hulp en slaat Mike op zijn gezicht
Zijn werk is mensen kogels in de rug te jagenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies ! Opknopen die agent, hoe durft hij! Wat nou eerlijk proces! Weg ermee! Onderzoeken zijn voor mietjes, gewoon opknopen !! Wat zeg je? Hij deed misschien zijn werk? Niks mee te maken!! De meute wil zijn hoofd zien rollen!!
Want een agent is schuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zijn werk is mensen kogels in de rug te jagen![]()
?
Wat een flauwekul zeg!
Uiteraard een onderzoek.
Maar hij dient wel voorlopig geschorst te worden en desnoods in voorlopige hechtenis.
Ik snap dat je gaat invullen bij die woorden. Maar dat zegt nog niets over de werkelijke situatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij moet dan eerst eens goed het gehel bericht lezen voordat je ongefundeerd wederom dingen gaat roepen.
hier uit het bericht speciaal voor jou ;
[..]
Inderdaad, de beste oplossing is als zulke personen met een kort lontje geen stadwachten anvallen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens zien staan. Maar dan nog. Ik pleit toch voor andere aanpak van zulke gevallen.
Nu is het een mensenleven minder om een kleine overtreding die koste wat koste op een dominante manier moest worden opgelost. jammer.
Dat zou beleid moeten zijn wanneer iemand onder verdachte omstandigheden is neergeschoten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Want een agent is schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Putin zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou beleid moeten zijn wanneer iemand onder verdachte omstandigheden is neergeschoten.
Ja, en zijn kinderen afgepakt en zijn vrouw gescheiden afgevoerd worden naar werkkampen. Ook moeten ze verplicht een gele ster geel rondje dragen zodat iedereen kan zien dat het om een foute agent gaat. Agentenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zijn werk is mensen kogels in de rug te jagen![]()
?
Wat een flauwekul zeg!
Uiteraard een onderzoek.
Maar hij dient wel voorlopig geschorst te worden en desnoods in voorlopige hechtenis.
Laten we het midden zoeken en soms wat water bij de wijn doen bij situaties die daar om vragen. Dat vraagt inzicht natuurlijk in de situatie en daar schort het wel eens aan heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad, de beste oplossing is als zulke personen met een kort lontje geen stadwachten anvallen...
misschien kan er een Postbus51 campagne tegen gevoerd worden ...?
iets met 'kort lontje' zal vast wel aanslaan, of anders een slogan als ‘Normaal doen is zo gek nog niet’
Putin zou deze agent een promotie hebben gegeven of iets in die richting.quote:
Het scheelt dan ook dat er geen 8 kogels in zijn rug zijn gekomen, dat heeft de TS er van gemaakt. Waarom kan een mod dat niet even wijzigen? Nu krijgen we allemaal mafklappers die alleen de TT lezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef Aloulou het volgende:
Acht kogels in de rug is wel veel hoor. Ben wel benieuwd of dat in verhouding staat tot het gedrag wat hij vertoonde. Vooral triest voor zijn dochtertje die nu zonder vader moet opgroeien
Ben jij al eens fysiek aangeraak door een stadwacht, nee he, ik ook niet, dat doen ze alleen als ze iemand willen aanhouden. Dus vul ik het in of wil je gewoon niet de waarheid over het tokkiegedrag van deze mike zien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik snap dat je gaat invullen bij die woorden. Maar dat zegt nog niets over de werkelijke situatie natuurlijk.
"een" hoeft niet 1 te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat dat hij geraakt is door een politiekogel. Een politiekogel. Hoeveel is een politiekogel bij jou?
Ah wapen inleveren en voorlopig geschorst, of non-actief, is hetzelfde als wat jij beschrijft?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en zijn kinderen afgepakt en zijn vrouw gescheiden afgevoerd worden naar werkkampen. Ook moeten ze verplicht een gele ster geel rondje dragen zodat iedereen kan zien dat het om een foute agent gaat. Agentenuntermenschen zijn het, allemaal ! Toch DeParo?
Welnee, Putin is gek op Stasi praktijken waarbij ongewenste elementen zoals jij die voorschrijft uit de maatschappij worden verwijderd zonder eerlijk proces. Je zou een rasechte Putin aanhanger kunnen zijn in Rusland, ik voorzie een glorieuze toekomst voor je in de Partij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Putin zou deze agent een promotie hebben gegeven of iets in die richting.
Weet waar je het over hebt voordat je iets schrijft dus.
Ah zeg ik dat hij geen eerlijk proces mag hebben? Putin is juist gek van machtswellustelingen binnen de politie die maar wat graag in het rond schieten!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, Putin is gek op Stasi praktijken waarbij ongewenste elementen zoals jij die voorschrijft uit de maatschappij worden verwijderd zonder eerlijk proces. Je zou een rasechte Putin aanhanger kunnen zijn in Rusland, ik voorzie een glorieuze toekomst voor je in de Partij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah wapen inleveren en voorlopig geschorst, of non-actief, is hetzelfde als wat jij beschrijft?
Dappere knul!
Hier zeg je nog iets heel anders vriendquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.
We gaan het toch niet eens worden en ik heb meer te doen nog. Dus laat ik het hier even bij voor voorlopig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben jij al eens fysiek aangeraak door een stadwacht, nee he, ik ook niet, dat doen ze alleen als ze iemand willen aanhouden. Dus vul ik het in of wil je gewoon niet de waarheid over het tokkiegedrag van deze mike zien?
In dit geval wel lijkt me. Als de agent -zonder dat er sprake is van noodweer- 7 kogels in iemands rug jast is dat gewoon excessief geweld. Maar goed, het zal nog wel 3,5 jaar duren voordat het onderzoek is afgerond..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou beleid moeten zijn wanneer iemand onder verdachte omstandigheden is neergeschoten.
Als je bij tokkies water bij de wijn doet heb je op een gegeven moment alleen nog maar water over. Er zijn grote groepen mensen die wanneer je ze 1 vinger geeft ze menen dat ze ook recht hebben op de hele hand, totaal gespeend zijn van enige realiteit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Laten we het midden zoeken en soms wat water bij de wijn doen bij situaties die daar om vragen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah zeg ik dat hij geen eerlijk proces mag hebben? Putin is juist gek van machtswellustelingen binnen de politie die maar wat graag in het rond schieten!
Ja, dat zeg je inderdaad. Je wil niet eens het onderzoek afwachten, hij dient gelijk aangeklaagd te worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aangeklaagd staat er letterlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Hier zeg je nog iets heel anders vriendJe wilde hem linea recta de gevangenis insturen, zonder proces. Dat deden we 70 jaar geleden ook, maar dat mag je eigenlijk niet meer zeggen he, Godwin dit dat.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Benieuwd of het klopt, 8x schieten zou compleet gestoord zijn.
Een stok als wapen.. nou nou, om daar nou een leven voor te nemen.
En nee wegrennen voor de politie is ook geen geldige reden om een leven te nemen.
En weer iemand die niets gelezen heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Masyl het volgende:
[..]
In dit geval wel lijkt me. Als de agent -zonder dat er sprake is van noodweer- 7 kogels in iemands rug jast is dat gewoon excessief geweld. Maar goed, het zal nog wel 3,5 jaar duren voordat het onderzoek is afgerond..
Buitenproportioneel is hier wel van toepassingquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Masyl het volgende:
[..]
In dit geval wel lijkt me. Als de agent -zonder dat er sprake is van noodweer- 7 kogels in iemands rug jast is dat gewoon excessief geweld. Maar goed, het zal nog wel 3,5 jaar duren voordat het onderzoek is afgerond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |