Inderdaad, de beste oplossing is als zulke personen met een kort lontje geen stadwachten anvallen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens zien staan. Maar dan nog. Ik pleit toch voor andere aanpak van zulke gevallen.
Nu is het een mensenleven minder om een kleine overtreding die koste wat koste op een dominante manier moest worden opgelost. jammer.
Dat zou beleid moeten zijn wanneer iemand onder verdachte omstandigheden is neergeschoten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Want een agent is schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Putin zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou beleid moeten zijn wanneer iemand onder verdachte omstandigheden is neergeschoten.
Ja, en zijn kinderen afgepakt en zijn vrouw gescheiden afgevoerd worden naar werkkampen. Ook moeten ze verplicht een gele ster geel rondje dragen zodat iedereen kan zien dat het om een foute agent gaat. Agentenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zijn werk is mensen kogels in de rug te jagen![]()
?
Wat een flauwekul zeg!
Uiteraard een onderzoek.
Maar hij dient wel voorlopig geschorst te worden en desnoods in voorlopige hechtenis.
Laten we het midden zoeken en soms wat water bij de wijn doen bij situaties die daar om vragen. Dat vraagt inzicht natuurlijk in de situatie en daar schort het wel eens aan heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad, de beste oplossing is als zulke personen met een kort lontje geen stadwachten anvallen...
misschien kan er een Postbus51 campagne tegen gevoerd worden ...?
iets met 'kort lontje' zal vast wel aanslaan, of anders een slogan als ‘Normaal doen is zo gek nog niet’
Putin zou deze agent een promotie hebben gegeven of iets in die richting.quote:
Het scheelt dan ook dat er geen 8 kogels in zijn rug zijn gekomen, dat heeft de TS er van gemaakt. Waarom kan een mod dat niet even wijzigen? Nu krijgen we allemaal mafklappers die alleen de TT lezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef Aloulou het volgende:
Acht kogels in de rug is wel veel hoor. Ben wel benieuwd of dat in verhouding staat tot het gedrag wat hij vertoonde. Vooral triest voor zijn dochtertje die nu zonder vader moet opgroeien
Ben jij al eens fysiek aangeraak door een stadwacht, nee he, ik ook niet, dat doen ze alleen als ze iemand willen aanhouden. Dus vul ik het in of wil je gewoon niet de waarheid over het tokkiegedrag van deze mike zien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik snap dat je gaat invullen bij die woorden. Maar dat zegt nog niets over de werkelijke situatie natuurlijk.
"een" hoeft niet 1 te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat dat hij geraakt is door een politiekogel. Een politiekogel. Hoeveel is een politiekogel bij jou?
Ah wapen inleveren en voorlopig geschorst, of non-actief, is hetzelfde als wat jij beschrijft?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en zijn kinderen afgepakt en zijn vrouw gescheiden afgevoerd worden naar werkkampen. Ook moeten ze verplicht een gele ster geel rondje dragen zodat iedereen kan zien dat het om een foute agent gaat. Agentenuntermenschen zijn het, allemaal ! Toch DeParo?
Welnee, Putin is gek op Stasi praktijken waarbij ongewenste elementen zoals jij die voorschrijft uit de maatschappij worden verwijderd zonder eerlijk proces. Je zou een rasechte Putin aanhanger kunnen zijn in Rusland, ik voorzie een glorieuze toekomst voor je in de Partij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Putin zou deze agent een promotie hebben gegeven of iets in die richting.
Weet waar je het over hebt voordat je iets schrijft dus.
Ah zeg ik dat hij geen eerlijk proces mag hebben? Putin is juist gek van machtswellustelingen binnen de politie die maar wat graag in het rond schieten!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, Putin is gek op Stasi praktijken waarbij ongewenste elementen zoals jij die voorschrijft uit de maatschappij worden verwijderd zonder eerlijk proces. Je zou een rasechte Putin aanhanger kunnen zijn in Rusland, ik voorzie een glorieuze toekomst voor je in de Partij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah wapen inleveren en voorlopig geschorst, of non-actief, is hetzelfde als wat jij beschrijft?
Dappere knul!
Hier zeg je nog iets heel anders vriendquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.
We gaan het toch niet eens worden en ik heb meer te doen nog. Dus laat ik het hier even bij voor voorlopig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben jij al eens fysiek aangeraak door een stadwacht, nee he, ik ook niet, dat doen ze alleen als ze iemand willen aanhouden. Dus vul ik het in of wil je gewoon niet de waarheid over het tokkiegedrag van deze mike zien?
In dit geval wel lijkt me. Als de agent -zonder dat er sprake is van noodweer- 7 kogels in iemands rug jast is dat gewoon excessief geweld. Maar goed, het zal nog wel 3,5 jaar duren voordat het onderzoek is afgerond..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou beleid moeten zijn wanneer iemand onder verdachte omstandigheden is neergeschoten.
Als je bij tokkies water bij de wijn doet heb je op een gegeven moment alleen nog maar water over. Er zijn grote groepen mensen die wanneer je ze 1 vinger geeft ze menen dat ze ook recht hebben op de hele hand, totaal gespeend zijn van enige realiteit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Laten we het midden zoeken en soms wat water bij de wijn doen bij situaties die daar om vragen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah zeg ik dat hij geen eerlijk proces mag hebben? Putin is juist gek van machtswellustelingen binnen de politie die maar wat graag in het rond schieten!
Ja, dat zeg je inderdaad. Je wil niet eens het onderzoek afwachten, hij dient gelijk aangeklaagd te worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.
Aangeklaagd staat er letterlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Hier zeg je nog iets heel anders vriendJe wilde hem linea recta de gevangenis insturen, zonder proces. Dat deden we 70 jaar geleden ook, maar dat mag je eigenlijk niet meer zeggen he, Godwin dit dat.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Benieuwd of het klopt, 8x schieten zou compleet gestoord zijn.
Een stok als wapen.. nou nou, om daar nou een leven voor te nemen.
En nee wegrennen voor de politie is ook geen geldige reden om een leven te nemen.
En weer iemand die niets gelezen heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Masyl het volgende:
[..]
In dit geval wel lijkt me. Als de agent -zonder dat er sprake is van noodweer- 7 kogels in iemands rug jast is dat gewoon excessief geweld. Maar goed, het zal nog wel 3,5 jaar duren voordat het onderzoek is afgerond..
Buitenproportioneel is hier wel van toepassingquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Masyl het volgende:
[..]
In dit geval wel lijkt me. Als de agent -zonder dat er sprake is van noodweer- 7 kogels in iemands rug jast is dat gewoon excessief geweld. Maar goed, het zal nog wel 3,5 jaar duren voordat het onderzoek is afgerond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |