Zijn trots was gekrengd en hij ging even verhaal halen bij de medebewoner na deze mentale nederlaag..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is naar huis gegaan, heeft de honden daar gedumpt, 'wandelstok' meegenomen en is verhaal gaan halen, volgens mij is het zo gegaan.
Kan nog steeds beide het geval zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef Re het volgende:
Dus of er is meer aan de hand dan wat er is gesteld door vriendin, of er is buitenproportioneel veel geweld gebruikt door een politieagent in burger.
Eens, maar dit is VVD-beleid, dit is wat ze willen, meer macht voor de politie, dit is niet het eerste incident de laatste tijd stapelen ze zich op van agenten die zich als idioten gedragen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meningen hier.. even een TVP. Diep triest dat een burger 7/8 is geraakt. En dan ook nog eens in z'n rug.
Dat is natuurlijk hoe dan ook geen normale reactie natuurlijk. Op hoge poten naar huis gaan en vervolgens een slagwapen mee terug nemen om 'verhaal te gaan halen' is een debiele reactie, maar is veelzeggend over het type dat 'lieverdje' Mike was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is naar huis gegaan, heeft de honden daar gedumpt, 'wandelstok' meegenomen en is verhaal gaan halen, volgens mij is het zo gegaan.
Hij is helemaal geen 7 keer geraakt, dat heeft TS verzonnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meningen hier.. even een TVP. Diep triest dat een burger 7/8 is geraakt. En dan ook nog eens in z'n rug.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtmlquote:De politie bevestigt dat de Rotterdammer is getroffen door een politiekogel.
Dit is ook wat de doorsnee Fokker wil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eens, maar dit is VVD-beleid, dit is wat ze willen, meer macht voor de politie, dit is niet het eerste incident de laatste tijd stapelen ze zich op van agenten die zich als idioten gedragen.
Het blijft een beetje gissen zo natuurlijk. Maar hij heeft zich willen ontrekken aan de aanhouding waarbij een medebewoner zich geroepen voelde zich te mengen door te assisteren en hierbij heeft hij de man een klap gegeven. Toch wel behoorlijk ontdaan heeft hij zich uit de voeten gemaakt en opnieuw verhaal willen halen bij de medebewoner. Zo denk ik dat het is gegaan. maar evenzeer speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat Mike niet wilde dat de stadswachten aan hem kwamen. De vraag is of hij dat gedaan heeft door weg te lopen, of door de stadswachten agressief te benaderen en zo een aanhouding proberen te ontlopen.
Ik begreep dat er 7/8x geschoten was, maar dat een aantal kogels tuinhuisjes hadden geraakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen 7 keer geraakt, dat heeft TS verzonnen.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml
nou ja, er is sowieso meer aan de hand lijkt me als het alleen zou gaan om een wandelstokquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kan nog steeds beide het geval zijn natuurlijk.
Hij heeft 1 van de stadswachten wel fysiek aangevallen tijdens zijn aanhouding.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het blijft een beetje gissen zo natuurlijk. Maar hij heeft zich willen ontrekken aan de aanhouding waarbij een medebewoner zich geroepen voelde zich te mengen door te assisteren en hierbij heeft hij de man een klap gegeven. Toch wel behoorlijk ontdaan heeft hij zich uit de voeten gemaakt en opnieuw verhaal willen halen bij de medebewoner. Zo denk ik dat het is gegaan. maar evenzeer speculatie natuurlijk.
Er staat dat hij geraakt is door een politiekogel. Een politiekogel. Hoeveel is een politiekogel bij jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begreep dat er 7/8x geschoten was, maar dat een aantal kogels tuinhuisjes hadden geraakt.
Hoeveel keer hij is geraakt is nergens te lezen.
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook wat de doorsnee Fokker wil.
Elk topic over een gewelddadige tokkie, een kindermisbruiker of weet ik het wat zit het vol met reacties als "gewoon neerschieten dat soort paupervolk" of "het wordt tijd dat de politie strenger optreedt". Als dat dan gebeurt, is iedereen ontdaan.
Ja en in elk bericht staat iets anders... een kogel, 7 kogels, been , rug.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat dat hij geraakt is door een politiekogel. Een politiekogel. Hoeveel is een politiekogel bij jou?
Ik heb dat nergens zien staan. Maar dan nog. Ik pleit toch voor andere aanpak van zulke gevallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft 1 van de stadswachten wel fysiek aangevallen tijdens zijn aanhouding.
Precies ! Opknopen die agent, hoe durft hij! Wat nou eerlijk proces! Weg ermee! Onderzoeken zijn voor mietjes, gewoon opknopen !! Wat zeg je? Hij deed misschien zijn werk? Niks mee te maken!! De meute wil zijn hoofd zien rollen!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n 'agent' dient direct voor doodslag of moord aangeklaagd te worden, vroeger zo gebeurd, nu zoeken ze telkens uitvluchten.
Jij moet dan eerst eens goed het gehel bericht lezen voordat je ongefundeerd wederom dingen gaat roepen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens zien staan. Maar dan nog. Ik pleit toch voor andere aanpak van zulke gevallen.
Nu is het een mensenleven minder om een kleine overtreding die koste wat koste op een dominante manier moest worden opgelost. jammer.
quote:Volgens getuigen is een ruzie met twee stadswachten aan de schietpartij voorafgegaan. Mike zou even na 18.00 uur op de Carnissesingel, nabij zijn huis, zijn aangesproken door twee vrouwelijke stadswachten. Hij krijgt een boete voor het niet aanlijnen van zijn hondjes. Als de stadswachten hem vastpakken, reageert hij agressief. Ze moeten van hem afblijven.
'Hij zal best boos zijn geweest. We willen ons hondje Boefie namelijk niet aanlijnen. Die heeft maar drie pootjes en loopt moeilijk,' legt Patricia uit. Een buurtbewoner schiet de stadswachten te hulp en slaat Mike op zijn gezicht
Zijn werk is mensen kogels in de rug te jagenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies ! Opknopen die agent, hoe durft hij! Wat nou eerlijk proces! Weg ermee! Onderzoeken zijn voor mietjes, gewoon opknopen !! Wat zeg je? Hij deed misschien zijn werk? Niks mee te maken!! De meute wil zijn hoofd zien rollen!!
Want een agent is schuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zijn werk is mensen kogels in de rug te jagen![]()
?
Wat een flauwekul zeg!
Uiteraard een onderzoek.
Maar hij dient wel voorlopig geschorst te worden en desnoods in voorlopige hechtenis.
Ik snap dat je gaat invullen bij die woorden. Maar dat zegt nog niets over de werkelijke situatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij moet dan eerst eens goed het gehel bericht lezen voordat je ongefundeerd wederom dingen gaat roepen.
hier uit het bericht speciaal voor jou ;
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |