abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:00:23 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_125061139
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtml

Patricia Hoefnagel (31) kan niet geloven dat ze haar verloofde Mike (29) is verloren na een ruzie over hun honden. De Rotterdammer werd kwaad over een boete en werd door een agent doodgeschoten. 'Mike was weerloos.'

Patricia, schooljuf, is stuk van verdriet. 'De wildste verhalen gaan rond. Mike zou met een hakbijl achter de stadswachten zijn aangehold. We hebben niet eens een bijl thuis. Wat moeten we daar in vredesnaam mee?'

Haar ogen zijn rood en opgezwollen. Vanaf het balkon op de tweede etage van haar appartement aan de Fazantstraat in Rotterdam-Zuid heeft ze zondagavond urenlang naar de witte tent van de recherche staan staren. Daar, in de tuin van haar achterburen lag het levenloze lichaam van haar vriend. Zonder dat ze bij hem mocht.

Mike heeft haar die ochtend nog een ontbijtje op bed gebracht en vertrekt vrolijk naar voetbalclub TransvaliaZW. Rond etenstijd is hij weer thuis, waar zijn drie hondjes Stoondy, Bailey en Boefie hem kwispelend opwachten om uitgelaten te worden.

Knallen
'Ik stond een eitje voor Mike te bakken toen hij terugkwam. Het leek of zijn hals door iemand was opengekrabd. Hij deed de honden naar binnen en was weer weg voor ik er erg in had. Hij nam een wandelstok mee,' snikt Patricia.

Vlak daarna hoort ze knallen. 'Alsof iemand met iets hards op een autodak sloeg. Er ontstond rumoer in de straat, waarop ik naar beneden ging. Een kennis zei tegen mij: het is niet goed. Het gaat om Mike.'

Patricia, die op afstand wordt gehouden door agenten, ziet dat Mike wordt gereanimeerd en dat de hulpverleners het opgeven. Mike is dood. Huilend valt ze op straat. Zo vindt haar broer Remco haar.

'Ik mocht niet bij mijn zus, maar heb me niet laten tegenhouden,' zegt Remco. 'Ik ben onder de linten doorgerend naar mijn zus, en zag Mike liggen. Hij was zeven of acht keer geraakt.'

Feyenoordsupporter
Buurtbewoners bevestigen zeven à acht schoten te hebben gehoord. Al snel is duidelijk dat het om Mike gaat, 'de buurtbewoner met het korte lontje'. De Rotterdammer heeft een bloedhekel aan stadswachten, met wie hij geregeld in de clinch ligt om zijn loslopende honden. In de buurt staat hij bekend als fanatiek Feyenoordsupporter.

Flatbewoner Jasper (27) kent Mike vooral van zijn scheldkannonades over diens club Ajax. 'We zijn rivalen. Daarom praatten we amper tegen elkaar.'

Ruzie
Volgens getuigen is een ruzie met twee stadswachten aan de schietpartij voorafgegaan. Mike zou even na 18.00 uur op de Carnissesingel, nabij zijn huis, zijn aangesproken door twee vrouwelijke stadswachten. Hij krijgt een boete voor het niet aanlijnen van zijn hondjes. Als de stadswachten hem vastpakken, reageert hij agressief. Ze moeten van hem afblijven.

'Hij zal best boos zijn geweest. We willen ons hondje Boefie namelijk niet aanlijnen. Die heeft maar drie pootjes en loopt moeilijk,' legt Patricia uit. Een buurtbewoner schiet de stadswachten te hulp en slaat Mike op zijn gezicht. De gewonde Rotterdammer staat op en verdwijnt kwaad naar huis om terug te keren met een wandelstok; een houten exemplaar met ijzeren punt.

getuige
Dan wordt hij geconfronteerd met een met spoed opgeroepen politieagent. Getuige Nick Post (27) gelooft niet wat hij dan ziet. ,,Het was een agent in burger die riep: 'Politie, laat je wapen vallen'. Mike rende daarop weg en werd direct in zijn been geschoten,'' zegt Post.

'Waarschijnlijk was hij in paniek, want hij bleef rennen. Een waarschuwingsschot werd niet gelost, die agent schoot wel zeven keer achter elkaar alsof het een automatisch wapen was. Ik riep nog tegen die agent: 'What the fuck doe jij nou? Ben je niet goed bij je hoofd dat je je wapen in één keer leegschiet in zijn rug?'

Patricia is ontroostbaar. Ze was 8 jaar samen met Mike. Ze spaarden om te trouwen. Dat ging moeizaam, want Mike was werkeloos. Hij is verhuizer, maar door de ingestorte woningmarkt verloor hij zijn baan.

Zijn dochtertje uit een eerdere relatie was veel bij hem en Patricia thuis. Zondagavond zou het meisje weer thuiskomen. Lijkbleek kwam het meisje gistermiddag pas thuis. Oma Dora Hoefnagel ving haar trillend van emoties op. 'Mike laat zijn vriendin en kindje achter. Waarom hebben ze niet alleen in zijn benen geschoten?'

Patricia grijpt haar gouden naamkettinkje om haar hals vast. 'Van Mike gekregen. Voor hij de hondjes uitliet, zei hij nog: schatje, ik hou van je. Ik ben zo terug. Hij is nooit meer thuisgekomen.'
pi_125061223
en de reden van dit tranen trekkende verhaal is om aan te geven dat hij ook maar een mens is ?
of dat hij voor de rest van de wijk te boek stond als agressief en degene met het altijd korte lontje
pi_125061228
Tsja, dit is ween 1 kant van het verhaal. Als ik de ander heb gehoord, dan pas kan ik oordelen.
pi_125061256
Zowiezo: honden onaangelijnd zijn bloedirritant. Heb er pas geleden bijna eentje onder mijn auto gehad.
pi_125061266
''We willen ons hondje Boefie namelijk niet aanlijnen. Die heeft maar drie pootjes en loopt moeilijk''

Mentaliteit van een zak stront.
Hier staat niets.
pi_125061291
sowieso moet je je kut hond gewoon aanlijnen, of dat beest nou 3, 2 of 1 poot heeft is niet echt boeiend.

Daarnaast is dit natuurlijk het verhaald van de o zo zielige vriendin van meneer.. laten we maar gewoon even afwachten wat er uit het onderzoek komt.
No Guts, No Glory
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:08:45 #7
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_125061296
:') voor de agressieve tokkies
:') :') voor die politie autist die op iemands rug schiet, en dan wel 7 keer
pi_125061299
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Prospos het volgende:
''We willen ons hondje Boefie namelijk niet aanlijnen. Die heeft maar drie pootjes en loopt moeilijk''

Mentaliteit van een zak stront.
Dat snap ik dus ook niet. Waarom zou je een hondje met 3 pootjes niet aanlijnen? Proberen ze hiermee het verhaal te rechtvaardigen?
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:09:50 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_125061326
Als het waar is dat die agent 8x geschoten heeft, gericht, zonder waarschuwingsschot, dan is dat van de zotte.

Aan de andere kant, zo'n lieverdje was Mike niet, en dit verhaal wil dat wel een beetje zo doen lijken. Hij staat bekend om zijn korte lontje, weigert gehoor te geven aan dingen die wel moeten zoals de hond aanlijnen, gaat een wapen halen, etc etc. De vriendin heeft een gouden naamkettinkje. Hij was werkeloos. Tja, er tekent zich toch een beeld af dat niet positief is voor Mike.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:10:04 #10
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_125061331
Graag wil ik het nut weten om te vermelden dat hij een feyenoordsupporter is?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:13:00 #11
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_125061391
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:10 schreef napoleonfour het volgende:
Omdat dat samenvat wat Coolguy zegt in 1 woord:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hij staat bekend om zijn korte lontje, weigert gehoor te geven aan dingen die wel moeten zoals de hond aanlijnen, gaat een wapen halen, etc etc. De vriendin heeft een gouden naamkettinkje. Hij was werkeloos. Tja, er tekent zich toch een beeld af dat niet positief is voor Mike.
pi_125061409
Benieuwd of het klopt, 8x schieten zou compleet gestoord zijn.

Een stok als wapen.. nou nou, om daar nou een leven voor te nemen.
En nee wegrennen voor de politie is ook geen geldige reden om een leven te nemen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:14:18 #13
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_125061423
quote:
Als het waar is dat die agent 8x geschoten heeft, gericht, zonder waarschuwingsschot, dan is dat van de zotte.

[...]

Hoeveel kogels zitten er in zo'n pistool??

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Benieuwd of het klopt, 8x schieten zou compleet gestoord zijn.

Een stok als wapen.. nou nou, om daar nou een leven voor te nemen.
En nee wegrennen voor de politie is ook geen geldige reden om een leven te nemen.
Chinese mentaliteit? In benen schieten = invalide = leven lang betalen. Doodschieten = 1x betalen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:15:12 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_125061439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef aequus het volgende:

[..]

Omdat dat samenvat wat Coolguy zegt in 1 woord:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat hij zomaar afgeknald mag worden natuurlijk, maar als je de informatie over Mike en vriendin samenvat dan krijg je een beeld van de gemiddelde tokkie. Dat is wellicht een vooroordeel omdat ze niet persoonlijk ken, maar if it walks like duck, talks like a duck and looks like a duck...it's a duck. Vriendin van Mike wil het laten lijken alsof hij een braaf hondje was ipv een duck.
pi_125061447
quote:
"Waarom hebben ze niet alleen in zijn benen geschoten?"
Dit soort mensen kijken teveel films. Okay ik moet toegeven dat 7 kogels in de rug overdreven is, maar de politie mikt doorgaans gewoon op de romp. Iemand in het been schieten schakelt de persoon lang niet altijd uit en een been is veel moeilijker te raken. Als je in je torso wordt geraakt krijg je een flinke klap en ga je sowieso neer.

Om dat dan 7 keer te doen is misschien iets teveel van het goede, maar op de benen schieten is een fabeltje.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:15:54 #16
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125061462
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:10 schreef napoleonfour het volgende:
Dat is het rechtvaardigingsgrond voor 8 keer schieten.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:16:36 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_125061476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Hoeveel kogels zitten er in zo'n pistool??
Wat doet dat er nou toe? of er 8 of 12 of nog meer in zitten, als iemand weg rent, dan pomp je niet zijn rug vol met kogels, tenzij hij net meerdere mensen vermoord heeft ofzo. Dat laatste lees ik in dit verhaal in ieder geval niet.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:16:41 #18
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_125061480
Inderdaad, die gozer had een grote muil, veroorzaakte overlast, kreeg ruzie met een stadswacht en ging naar huis om 'iets' te halen. Luisterde niet naar de politie.

Hier is niks aan verloren.

Laten we ons maar weer druk gaan maken over mensen die WEL iets nuttigs bijdragen aan de samenleving.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:18:40 #19
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_125061534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat doet dat er nou toe? of er 8 of 12 of nog meer in zitten, als iemand weg rent, dan pomp je niet zijn rug vol met kogels, tenzij hij net meerdere mensen vermoord heeft ofzo. Dat laatste lees ik in dit verhaal in ieder geval niet.
Onzin, wellicht gaat hij iemand anders te lijf met die stok.
Of gaat hij aangeschoten naar huis, verschanst zich en het wordt ineens een hele nare situatie.

Wat mij betreft is er terecht geschoten om te stoppen. Onderzoek zal dit verder uitwijzen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:19:34 #20
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_125061558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet. Waarom zou je een hondje met 3 pootjes niet aanlijnen? Proberen ze hiermee het verhaal te rechtvaardigen?
Nee, dat is de reactie van iemand die problemen heeft met autoriteit. Die hebben altijd wat te zeiken.
pi_125061585
Lekker eenzijdig verhaal weer :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:21:04 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_125061587
quote:
Patricia grijpt haar gouden naamkettinkje om haar hals vast.
Tokkies dus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:21:21 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_125061596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Onzin, wellicht gaat hij iemand anders te lijf met die stok.
Of gaat hij aangeschoten naar huis, verschanst zich en het wordt ineens een hele nare situatie.

Wat mij betreft is er terecht geschoten om te stoppen. Onderzoek zal dit verder uitwijzen.
Ja, als je die redenering aan hangt moet je iedereen die een stok vast heeft afknallen, want als hij jou niet te lijf gaat, misschien om de hoek wel iemand anders. 8)7 Ik vind het, gebaseerd op de beschikbare informatie, een buitensporige reactie van de agent, ALS het waar is dat Mike weg rende, ZONDER nog iets met die stok gedaan te hebben, om dan na een "Halt politie" te beginnen met schieten en dat ook te blijven doen.
pi_125061597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom ga je blind af op het verhaal van de vrouw van het slachtoffer die het via-via gehoord heeft?
pi_125061613
'Buurtbewoner met een kort lontje' en 'hij haalde een wandelstok met ijzeren punt', volgens mij wilde hij geen beschaafde discussie aangaan met de stadswachten in kwestie.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:22:32 #26
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125061617
Ik kan er niet bij hoe makkelijk jullie over het feit heen stappen dat hij 7x in zijn rug is geschoten, dat is buiten propotioneel geweld door die wout.

Die wout is de tokkie in dit verhaal.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_125061643
Overigens best knap van de 'getuige' dat hij een expert is in het ballistisch onderzoek en weet dat Mike 8 keer in zijn rug is geschoten.
pi_125061649
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:22 schreef MPC60 het volgende:
Ik kan er niet bij hoe makkelijk jullie over het feit heen stappen dat hij 7x in zijn rug is geschoten, dat is buiten propotioneel geweld door die wout.

Heel dit verhaal wordt overdreven gemaakt, kan me voorstellen dat die 7 kogels in werkelijkheid 2 zijn.
pi_125061659
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:22 schreef MPC60 het volgende:

Zullen we eerst even het onderzoek afwachten voordat we een anonieme getuige blind gaan geloven die op een afstandje het aantal kogelgaten heeft geteld, hm?
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:24:06 #30
16180 crew  CoolGuy
pi_125061660
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom ga je blind af op het verhaal van de vrouw van het slachtoffer die het via-via gehoord heeft?
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat ALS wat er in de OP staat waar is, DAN is 8x schieten wat overdreven. Dat de waarheid niet volledig zal zijn zoals in de OP staat omdat, zoals ik al schreef, het beeld dat zich van Mike en vriendin aftekent er een is van Tokkie, en Mike dus echt geen liefhebbende vriendelijke kerel is.

Het lijkt mij echter dat als je 8x schiet, dat je dat zou doen omdat je je als agent bedreigd voelt. Nogmaals, ALS het waar is dat Mike weg rende, in plaats van dreigend naar de agent toe, dan zie ik, gebaseerd op de beschikbare informatie, geen reden waarom je zo vaak op iemand zou schieten.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:24:32 #31
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125061670
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Overigens best knap van de 'getuige' dat hij een expert is in het ballistisch onderzoek en weet dat Mike 8 keer in zijn rug is geschoten.
Jaja je hebt troll zijn wel weer bewezen, ga maar weer buiten spelen, mams roept je wel naar binnen voor het middageten.
pi_125061688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:19 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nee, dat is de reactie van iemand die problemen heeft met autoriteit. Die hebben altijd wat te zeiken.
En ergens het niet mee eens zijn is uit den boze?

Dit is de standaard reactie van de dociele jaknikker.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:25:23 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_125061696
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jaja je hebt troll zijn wel weer bewezen, ga maar weer buiten spelen, mams roept je wel naar binnen voor het middageten.
Ja, iemand zal uit een topic verdwijnen omdat jij dat zegt zeker :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:26:06 #34
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125061720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, iemand zal uit een topic verdwijnen omdat jij dat zegt zeker :')
Ja dat denk ik inderdaad. :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:27:17 #35
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_125061748
En dan nog. Als de politie zegt dat je moet blijven staan en je doet dat niet, tsja, dan moet je ook niet klagen als er iets gebeurt. Net als met dat kansenpareltje op dat treinstation.
Mensen kijken iets teveel films, je bent geen Jason Stadham of Vinnie Jones en je moet gewoon je grote muil houden tegen een agent.
pi_125061772
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Een normaal persoon gaat dan de discussie aan en gaat niet stadwachten aanvallen, als hij dan het onderspit delft omdat medeburgers zich ermee bemoeien en een wapen gaat halen is natuurlijk ook niet normaal te noemen.

Laten we mooi het politie onderzoek afwachten of de agent ook niet buitenproportioneel geweld heeft gebruikt.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:28:46 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_125061773
Ik stoor me een beetje aan de sfeervorming in dit artikel. Alsof het een HvN-item is. Trillend dit, en tranentrekkend dat... Beetje jammer.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_125061775
Naamketting, Mike, Patricia, agressief reageren op stadswachten en Ajax-supporters, een stok pakken als je ruzie hebt, niet-opvolgen van bevelen van een agent, 3 niet-aangelijnden honden met paupernamen. Probleemwijk-issues:')

Apart verhaal. Ze hadden ook wel even wederhoor bij de politie mogen toepassen, want op een andere manier vind ik deze Tokkies niet heel erg betrouwbaar.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:28:53 #39
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_125061781
quote:

[..]

Nee hoor, ik heb gewoon allergie tegen mensen die vinden dat zij bijzonder zijn. 'ik hoef mijn hond niet aan te lijnen want hij heeft maar drie pootjes' of 'ik mag daar even parkeren want ik heb haast' onze samenleving is nu eenmaal gebaat bij bepaalde regels om te voorkomen dat sommige mensen zich misdragen in de openbare ruimte.
pi_125061794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:27 schreef Pikkebaas het volgende:
En dan nog. Als de politie zegt dat je moet blijven staan en je doet dat niet, tsja, dan moet je ook niet klagen als er iets gebeurt. Net als met dat kansenpareltje op dat treinstation.
Mensen kijken iets teveel films, je bent geen Jason Stadham of Vinnie Jones en je moet gewoon je grote muil houden tegen een agent.
Jij denkt dat er nog wel even weloverwogen beslissingen genomen worn in het heetst van de strijd? Zou zoiets niet een reactie zijn die diegene op dat moment niet helemaal in de hand heeft.

Het is maar een idee hoor.
pi_125061799
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dat jij anti-popo bent weten we wel, dat hoef je niet nog een keer te bewijzen met je domme oneliners zonder argumentatie.
pi_125061814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Jij denkt dat er nog wel even weloverwogen beslissingen genomen worn in het heetst van de strijd? Zou zoiets niet een reactie zijn die diegene op dat moment niet helemaal in de hand heeft.

Het is maar een idee hoor.
Daarom is het onverstandig om de "strijd" aan te gaan met een politieagent met een pistool.
pi_125061826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de sfeervorming in dit artikel. Alsof het een HvN-item is. Trillend dit, en tranentrekkend dat... Beetje jammer.
Ja ik had niet verwacht dat er AD.nl als bron bij zou staan, eerder Telegraaf.nl :')
pi_125061847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb gewoon allergie tegen mensen die vinden dat zij bijzonder zijn. 'ik hoef mijn hond niet aan te lijnen want hij heeft maar drie pootjes' of 'ik mag daar even parkeren want ik heb haast' onze samenleving is nu eenmaal gebaat bij bepaalde regels om te voorkomen dat sommige mensen zich misdragen in de openbare ruimte.
Dus alles wat we aan regels verzinnen kun je gelijk zien als jezelf misdragen zodra je ze negeert? Het land wordt alleen maar slechter door figuren die dit ambieren.

En zeker niet alle regels zijn zo logisch als het doet vermoeden.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:32:17 #45
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_125061855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik had niet verwacht dat er AD.nl als bron bij zou staan, eerder Telegraaf.nl :')
Qua journalistieke kwaliteit ontlopen het AD en de Telegraaf elkaar weinig.
pi_125061858
quote:

[..]

Dus als jij het ergens niet mee eens bent dan verzet je je tegen een aanhouding, ren je naar huis om een wapen te pakken en ren je terug om verhaal te halen? Dat is jouw standaard modus operandi?
pi_125061878
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:30 schreef Fides het volgende:

[..]

Daarom is het onverstandig om de "strijd" aan te gaan met een politieagent met een pistool.
Wat ik probeer te zeggen is dat sommige reacties niet echt doordacht zijn maar een reactie, net zoals vluchten of vechten.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:33:50 #48
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_125061900
quote:
Dan wordt hij geconfronteerd met een met spoed opgeroepen politieagent. Getuige Nick Post (27) gelooft niet wat hij dan ziet. ,,Het was een agent in burger die riep: 'Politie, laat je wapen vallen'. Mike rende daarop weg en werd direct in zijn been geschoten,'' zegt Post.

'Waarschijnlijk was hij in paniek, want hij bleef rennen. Een waarschuwingsschot werd niet gelost, die agent schoot wel zeven keer achter elkaar alsof het een automatisch wapen was
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:33:51 #49
131603 Afwazig
Serious business
pi_125061903
Wat een boehoe verhaal. Die tokkie had zich gewoon niet als een mongool moeten gedragen.
pi_125061908
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus als jij het ergens niet mee eens bent dan verzet je je tegen een aanhouding, ren je naar huis om een wapen te pakken en ren je terug om verhaal te halen? Dat is jouw standaard modus operandi?
Hij rende naar huis nadat hij een klap van een medeburger had ontvangen, dat is wel een verschil Scorpie. :)
pi_125061919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dus alles wat we aan regels verzinnen kun je gelijk zien als jezelf misdragen zodra je ze negeert? Het land wordt alleen maar slechter door figuren die dit ambieren.

En zeker niet alle regels zijn zo logisch als het doet vermoeden.
Het gaat er vooral om dat in Nederland er veel meer asociale mensen zijn die menen een grote bek op te kunnen zetten als ze een keer aangesproken worden op hun tokkie gedrag. Dan is het opeens heel bijzonder allemaal, want 'ik ben wel even degene die bepaald hoe of wat'. Nee kut, je moet gewoon luisteren en je bakkes houden, hij is degene die bepaald. En zo niet? Dan krijg je inderdaad met de consequenties te maken (nog even los van het feit of Mike agressieve buurtbewoner inderdaad 7 keer in zijn rug is geschoten).
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:34:29 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_125061925
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef Afwazig het volgende:
Wat een boehoe verhaal. Die tokkie had zich gewoon niet als een mongool moeten gedragen.
Helemaal mee eens, de politie mag gewoon iedereen neerknallen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_125061939
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Hij rende naar huis nadat hij een klap van een medeburger had ontvangen, dat is wel een verschil Scorpie. :)
Hij verzette zich tegen zijn aanhouding ja en bewapende zichzelf, dat is geen enkel verschil.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:35:17 #54
131603 Afwazig
Serious business
pi_125061949
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, de politie mag gewoon iedereen neerknallen.
Ja want dat is inderdaad precies wat dit is. Hij liep lekker op straat zijn hondjes uit te laten toen een agent hem opeens afknalde.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:35:26 #55
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_125061952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef Pikkebaas het volgende:
onze samenleving is nu eenmaal gebaat bij bepaalde regels om te voorkomen dat sommige mensen zich misdragen in de openbare ruimte.
En soms is de samenleving erbij gebaat niet zo enorm anaal te doen over sommige regels. Regels keihard naleven om het naleven ómdat het een regel is, is niet altijd effectief en mondt soms uit in hele vervelende situaties.

Blijkbaar is een gezond verstand soms even niet voor handen.
pi_125061981
Velen van jullie missen duidelijk de punt van het verhaal... Iemand met 7 á 8 kogels neerknallen wanneer hij wegrent is gestoord en mag niet onbestraft blijven.

Ik zie echt wel een verschil tussen een boze man met een bijl en een boze man met een wandelstok :'). Kan mij haast niet voorstellen dat de agent zich zo bedreigd voelde dat hij zonder een waarschuwingsschot meneer meteen in de been schiet en wanneer deze wegrent even zeven keer in zijn rug schiet.

Krankzinnig.
youtube --> iamclanhq :')
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:38:01 #57
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_125062018
Wat een verschrikkelijk lieve gozer was dat. Met name dat gebakken eitje was ik gevoelig voor.
*pinkt traantje weg*

Zo, en nu het hele verhaal.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_125062044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
Blijkbaar is een gezond verstand soms even niet voor handen.
En soms is het heel normaal om de aanwijzingen die je gegeven worden op te volgen, en gewoon even je gezond verstand te laten werken. Blijkbaar had Mike daar een chronisch gebrek aan en vond hij het nodig om het aanlijnen van zijn hond te zien als een enorm onrecht dat hem werd aangedaan. Sterker nog, hij vond het een dermate groot onrecht dat hij zichzelf bewapende hierom, overduidelijk met de intenties geweld te gebruiken om een uitzonderingssituatie te bewerkstelligen.

Dus inderdaad, soms is gezond verstand voor iemand zoals Mike niet weggelegd.
pi_125062045
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Een medeburger die de stadswachten ontzette van zijn geweld.

Die medeburger moet sowieso een lintje krijgen omdat hij bedreigde ambtenaren in functie geholpen heeft.
pi_125062066
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat in Nederland er veel meer asociale mensen zijn die menen een grote bek op te kunnen zetten als ze een keer aangesproken worden op hun tokkie gedrag. Dan is het opeens heel bijzonder allemaal, want 'ik ben wel even degene die bepaald hoe of wat'. Nee kut, je moet gewoon luisteren en je bakkes houden, hij is degene die bepaald. En zo niet? Dan krijg je inderdaad met de consequenties te maken (nog even los van het feit of Mike agressieve buurtbewoner inderdaad 7 keer in zijn rug is geschoten).
Ik wil ook niet iedere actie goed gaan praten natuurlijk, maar als ik zie hoe makkelijk er wordt gedaan over tokkies neerschieten in het belang van civil obedience waarbij het doel de middelen heligt, krijg ik het idee dat de pot de ketel verwijd.

Ik zie het verschil niet zo, behalve dat je de wet achter je hebt... :T
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:39:38 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125062076
misschien waren het wel 7 waarschuwingsschoten die per ongeluk in zijn rug belandde?

Zag wel op het journaal dat de politie een mes en een slagwapen in bewaring hadden genomen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125062085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef deVerdeler het volgende:
Velen van jullie missen duidelijk de punt van het verhaal... Iemand met 7 á 8 kogels neerknallen wanneer hij wegrent is gestoord en mag niet onbestraft blijven.

Ik zie echt wel een verschil tussen een boze man met een bijl en een boze man met een wandelstok :'). Kan mij haast niet voorstellen dat de agent zich zo bedreigd voelde dat hij zonder een waarschuwingsschot meneer meteen in de been schiet en wanneer deze wegrent even zeven keer in zijn rug schiet.

Krankzinnig.
Je mist het punt van het verhaal, namelijk dat er helemaal niet bewezen is dat hij 7 of 8 keer geschoten heeft, het onderzoek nog in volle gang is, er een getuige is geweest die op basis van zijn eigen interpretatie een verhaal heeft gemaakt en alles wat je tot nu toe leest afkomstig is van de partij die er baat bij heeft Mike zo onschuldig mogelijk af te schilderen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:40:41 #63
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_125062099
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En soms is het heel normaal om de aanwijzingen die je gegeven worden op te volgen, en gewoon even je gezond verstand te laten werken. Blijkbaar had Mike daar een chronisch gebrek aan en vond hij het nodig om het aanlijnen van zijn hond te zien als een enorm onrecht dat hem werd aangedaan. Sterker nog, hij vond het een dermate groot onrecht dat hij zichzelf bewapende hierom, overduidelijk met de intenties geweld te gebruiken om een uitzonderingssituatie te bewerkstelligen.

Dus inderdaad, soms is gezond verstand voor iemand zoals Mike niet weggelegd.
Ik had het niet specifiek over dit geval.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:40:48 #64
16180 crew  CoolGuy
pi_125062105
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mist het punt van het verhaal, namelijk dat er helemaal niet bewezen is dat hij 7 of 8 keer geschoten heeft, het onderzoek nog in volle gang is, er een getuige is geweest die op basis van zijn eigen interpretatie een verhaal heeft gemaakt en alles wat je tot nu toe leest afkomstig is van de partij die er baat bij heeft Mike zo onschuldig mogelijk af te schilderen.
Dat laatste maakt niet meer uit. Het is gewoon een tokkie minder, en die komt in ieder geval niet meer terug.
pi_125062108
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:39 schreef Re het volgende:
misschien waren het wel 7 waarschuwingsschoten die per ongeluk in zijn rug belandde?

Zag wel op het journaal dat de politie een mes en een slagwapen in bewaring hadden genomen
Onmogelijk, Mike was een lieve jongen die totaal niet agressief is en absoluut geen overlast veroorzaakte.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:41:22 #66
341203 3-voud
pi_125062122
quote:

[..]

Je gaat toch niet serieus in discussie met mensen die het eenzijdige verhaal van treurende vriendin als enige uitgangspunt nemen?
Verspilde energie...
pi_125062124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Open dan je eigen topic en gebruik dit geval niet om te generaliseren.
pi_125062135
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je gaat toch niet serieus in discussie met mensen die het eenzijdige verhaal van treurende vriendin als enige uitgangspunt nemen?
Verspilde energie...
Ja I know, soms denk ik nog wel eens dat de mensheid op dit punt vatbaar voor rede is, maar helaas.
pi_125062151
Het wachten is trouwens op de 1e droeftoeter die gaat roepen dat het onderzoek toch niet onafhankelijk zal zijn, de handjes boven het hoofd worden gehouden en meer van zulk tokkie-praat.
pi_125062155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een medeburger die de stadswachten ontzette van zijn geweld.

Die medeburger moet sowieso een lintje krijgen omdat hij bedreigde ambtenaren in functie geholpen heeft.
Door geweld toe te passen? Laten we inderdaad een standbeeld oprichten voor deze volksheld. De enige criteria is of je de rechtvaardigheid aan jou zijde hebt, dan is alles geoorloofd. :T
pi_125062173
quote:

[..]

Is dat de punt van het verhaal wat ik lees op het AD? Hahaha...

Diverse getuigen melden dit, dus ik denk wel dat het rond zo'n getal ligt... :)
pi_125062174
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Ik wil ook niet iedere actie goed gaan praten natuurlijk, maar als ik zie hoe makkelijk er wordt gedaan over tokkies neerschieten in het belang van civil obedience waarbij het doel de middelen heligt, krijg ik het idee dat de pot de ketel verwijd.

Ik zie het verschil niet zo, behalve dat je de wet achter je hebt... :T
Ik wil ook niet vooruitlopen op de actie van de agent, maar het hele verhaal zoals dat nu door zijn vriendin verteld wordt is nogal eenzijdig.
  Forum Admin dinsdag 9 april 2013 @ 10:43:21 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_125062177
Wat een kutverhaal, kan zo op HvN uitgezonden worden. Wat wel zorgwekkend is, is dat die agent vrijwel z'n hele wapen leegschiet...in de rug, van iemand die op dat moment niet eens richting de agent rende, maar er juist weg van.

Er zal wel meer achter 't verhaal zitten,
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_125062189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:43 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Is dat de punt van het verhaal wat ik lees op het AD? Hahaha...

Diverse getuigen melden dit, dus ik denk wel dat het rond zo'n getal ligt... :)
Vertel, welke diverse getuigen heb je gevonden? Tot nu toe is er slechts 1 en dat is Nick, genoemd in de OP.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:44:41 #75
341203 3-voud
pi_125062218
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een kutverhaal, kan zo op HvN uitgezonden worden. Wat wel zorgwekkend is, is dat die agent vrijwel z'n hele wapen leegschiet...in de rug, van iemand die op dat moment niet eens richting de agent rende, maar er juist weg van.

Er zal wel meer achter 't verhaal zitten,
Precies.
Of die agent is een zenuwkloot of er zit meer achter het verhaal.
Beetje afgaan op deze verklaring zet je jezelf buitenspel voor elke vorm van discussie.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:44:54 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_125062222
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Door geweld toe te passen? Laten we inderdaad een standbeeld oprichten voor deze volksheld. De enige criteria is of je de rechtvaardigheid aan jou zijde hebt, dan is alles geoorloofd. :T
Dit vind ik een rare reactie. Even los van de discussie over of er 7x is geschoten en zo ja, of die 7x schieten dan gerechtvaardigd was of niet...wat wil je dan anders?

Mike valt 2 stadswachten aan. Wil je daar dan bij gaan staan en zeggen "meneer, zou u, als het u even uitkomt, willen stoppen met uw beschadigende bezigheden, alstublieft pretty please?".
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:45:19 #77
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_125062229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef deVerdeler het volgende:

Krankzinnig.
Wie zegt dat ie niet "weg" rende in de richting van de stadswachten?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_125062241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit vind ik een rare reactie. Even los van de discussie over of er 7x is geschoten en zo ja, of die 7x schieten dan gerechtvaardigd was of niet...wat wil je dan anders?

Mike valt 2 stadswachten aan. Wil je daar dan bij gaan staan en zeggen "meneer, zou u, als het u even uitkomt, willen stoppen met uw beschadigende bezigheden, alstublieft pretty please?".
Hehe, ik zie het al voor me.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:46:15 #79
341203 3-voud
pi_125062259
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lach maar. Je hebt ze hier zitten dit zoiets werkelijk menen. Ze durven het enkel niet hardop te zeggen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:46:33 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125062269
quote:

Aan de andere kant, zo'n lieverdje was Mike niet, en dit verhaal wil dat wel een beetje zo doen lijken. Hij staat bekend om zijn korte lontje, weigert gehoor te geven aan dingen die wel moeten zoals de hond aanlijnen, gaat een wapen halen, etc etc. De vriendin heeft een gouden naamkettinkje. Hij was werkeloos. Tja, er tekent zich toch een beeld af dat niet positief is voor Mike.
wacht ff begrijp ik in het verhaal goed dat hij aan kwam stormen met al een kogel in zijn been met een stok en een punt? :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125062276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Verspilde energie...
1) Je kan niet lezen en 2) er zijn wel meerdere artikelen m.b.t. dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml en 3) zijn vriendin was geen getuigen.
pi_125062301
RIP en sterkte aan de nabestaanden. Ondanks dat hij ws agressief was geen enkele reden om iemand in zijn rug te schieten, deze agent, of agenten dienen aangeklaagd te worden voor moord of doodslag.
pi_125062306
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef freiss het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie niet "weg" rende in de richting van de stadswachten?
Dat zou ook nog es kunnen...
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:48:02 #84
341203 3-voud
pi_125062321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

1) Je kan niet lezen en 2) er zijn wel meerdere artikelen m.b.t. dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml en 3) zijn vriendin was geen getuigen.
Traantrekverhaal is van vriendin, getuigenis is er maar 1.
pi_125062334
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek... Voorlopig is het gissen geblazen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_125062336
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wil ook niet vooruitlopen op de actie van de agent, maar het hele verhaal zoals dat nu door zijn vriendin verteld wordt is nogal eenzijdig.
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar het complete verhaal. Maar ik ben er altijd tegen als er gelijk wordt geschoten. Ik begrijp best dat hij gestopt moest worden, maar later even naar zijn huis rijden om hem daar op te halen had natuurlijk ook gekund.

Maar laten we het afwachten.
pi_125062347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Traantrekverhaal is van vriendin, getuigenis is er maar 1.
BuurtbewonerS
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:49:02 #88
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_125062360
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef Scorpie het volgende:

Open dan je eigen topic en gebruik dit geval niet om te generaliseren.
:')

Dit is nou precies zo'n voorbeeld waar ik het over heb.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:49:06 #89
341203 3-voud
pi_125062363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

BuurtbewonerS
... die wat roepen tegen journalisten.
Dat is geen getuigenverklaring vriend.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:49:41 #90
16180 crew  CoolGuy
pi_125062379
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lol ja. Nee maar serieus. Ik bedoel, dat vind ik dan weer slap gelul. Net als dat je de politie moet bellen ipv zelf actie te ondernemen. Ik snap dat ergens wel, maar als een of andere lamlul in een kroeg met zn handjes aan mn vriendin zit dan ga ik niet netjes vragen of hij dat alstublieft niet zou willen doen, en dan ga ik ook niet direct meneer de politie bellen.

Zo van "ja nee, hij staat hier nu naast me de tieten van mn vriendin vast te grijpen dus ja, ik doe even live verslag van de gebeurtenissen tot u hier ter plaatse bent." 8)7
pi_125062407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij wilde niet aangehouden worden en is naar huis gegaan nadat iemand hem had geslagen. Dat is een andere vertelling dan dat hij de stadswacht heeft aangevallen. Hij heeft zich ontrokken aan hun aanhouding, ook niet goed natuurlijk, maar wel iets anders als aanvallen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:50:40 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125062410
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef DeParo het volgende:
RIP en sterkte aan de nabestaanden. Ondanks dat hij ws agressief was geen enkele reden om iemand in zijn rug te schieten, deze agent, of agenten dienen aangeklaagd te worden voor moord of doodslag.
hij was net door een buurtbewoner op zijn muil gemept.
zie verhaaltje wie weet viel hij die aan in woede of het waren 2 stadswachtenen viel hij 1 van de 2 aan met de rug gekeerd naar een van de 2 stadswachten..

btw stadswacht heeft geen vuurwapen toch?
:?

denk dat er beter gewacht kan worden op een goede verklaring ipv dit eenzijdige verhaal hierboven.
wat trouwens al aardig aangeeft dat deze mijnheer niet echt een onschuldige burger is. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:50:57 #93
16180 crew  CoolGuy
pi_125062422
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

wacht ff begrijp ik in het verhaal goed dat hij aan kwam stormen met al een kogel in zijn been met een stok en een punt? :{
Nee dat beweert ook niemand en dat staat ook nergens. Dus nee, je begrijpt het niet?
pi_125062458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

zie verhaaltje wie weet viel hij die aan in woede of het waren 2 agenten en viel hij 1 van de 2 aan met de rug gekeerd naar een van de 2 agenten..

denk dat er beter gewacht kan worden op een goede verklaring ipv dit eenzijdige verhaal hierboven.
wat trouwens al aardig aangeeft dat deze mijnheer niet echt een onschuldige burger is. ;)
Wat maakt mij dat uit, al was hij een seriemoordenaar geweest, je schiet niet iemand die wegrent zeven keer in zijn rug dat doe je gewoon niet simpel.
pi_125062463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef 3-voud het volgende:

[..]

... die wat roepen tegen journalisten.
Dat is geen getuigenverklaring vriend.
Dus iemand is pas getuigen als de politie een getuigenverklaring heeft opgeschreven?

Nee toch hoop :')... Iemand die het heeft zien gebeuren, is getuigen. Het is dan aan jou om het te geloven of niet.
pi_125062467
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Hij wilde niet aangehouden worden en is naar huis gegaan nadat iemand hem had geslagen. Dat is een andere vertelling dan dat hij de stadswacht heeft aangevallen. Hij heeft zich ontrokken aan hun aanhouding, ook niet goed natuurlijk, maar wel iets anders als aanvallen.
Hij is naar huis gegaan, heeft de honden daar gedumpt, 'wandelstok' meegenomen en is verhaal gaan halen, volgens mij is het zo gegaan.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 10:53:12 #97
16180 crew  CoolGuy
pi_125062508
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Nou ik dacht ergens gelezen te hebben dat Mike niet wilde dat de stadswachten aan hem kwamen. De vraag is of hij dat gedaan heeft door weg te lopen, of door de stadswachten agressief te benaderen en zo een aanhouding proberen te ontlopen.
pi_125062510
Wat een mooi verhaal. :')
pi_125062514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Uit je eigen bron:

quote:
Volgens een getuige van de schietpartij in de Rotterdamse wijk Charlois heeft de politie zeker acht keer geschoten. Een 29-jarige Rotterdammer overleed na de schietpartij.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:53:26 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125062517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

zie verhaaltje wie weet viel hij die aan in woede of het waren 2 agenten en viel hij 1 van de 2 aan met de rug gekeerd naar een van de 2 agenten..

de mate van tokkieheid zou natuurlijk niets uit moeten maken ... en een kort lontje alleen is ook geen reden om doodgeschoten te worden. Dus of er is meer aan de hand dan wat er is gesteld door vriendin, of er is buitenproportioneel veel geweld gebruikt door een politieagent in burger.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')