SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele afgeronde projecten van het vorige topic ..
Claudia_x
Dapmar
BrainTeaser
-Spring
Hook on![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Ynske op 09-04-2013 09:08:09 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
nee hoor, dat hoeft het zeker niet te zijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 06:55 schreef Cindy1988 het volgende:
Is dat niet te moeilijk voor een beginner?
Dat ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef Lijnloos het volgende:
Claudia, ik vind ze echt geniaal, jouw verzinsels... ik zou ze serieus gaan verpatsen als patroon op Etsy!
Is dit wat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Koningin het volgende:
Wie kan mij helpen aan een leuk broche-patroon (bloem) voor Koninginnedag, dus rood-wit-blauw-oranje??
Evt. met lintjes ofzo eraan??
Ja die had ik ook al gezien, erg leuke, maar het patroon wordt nergens gegeven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Is dit wat?
http://studio92designs.blogspot.nl/2013/04/bloemcorsage.html
Met deze of deze als voorbeeld?
Lief!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef Lijnloos het volgende:
vind ze echt geniaal, jouw verzinsels... ik zou ze serieus gaan verpatsen
Ik kan aan je haaksels zien dat je ook een perfectionist bent.quote:
een echt succesvolle etsy shop is idd. wel wat meer gedoe. maar via ravelry zou je ook al kunnen proberen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief!
Zou het überhaupt iets op kunnen leveren? Ik heb het idee dat je daar meer moeite voor moet doen, een vaste groep volgers krijgen en behouden door een blog bij te houden, regelmatig kleine gratis patronen weg te geven, et cetera.
Ik vind zelf een dollar per patroon wel het maximale wat je moet vragen. Veel meer heb ik er zelf meestal niet voor over, afhankelijk van wat je er precies voor krijgt, natuurlijk. Voor een groot project, meerdere beesten of een uitgebreide tutorial kun je denk ik wel wat meer vragen. Maar als ik zie hoe m'n ontwerpen nu via Ravelry lopen, dan denk ik dat het me amper iets oplevert. Het delen is voor nu dan leuker dan de opbrengst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een echt succesvolle etsy shop is idd. wel wat meer gedoe. maar via ravelry zou je ook al kunnen proberen bijvoorbeeld.
ik droom stiekem nog steeds van het ontwerpen van een hele lijn producten en een huisstijl, met een echte marketingstrategie erachter... ooit... heb wel wat ideeën, en ben wat dingen aan t testen. Ik zit alleen dan meer in de tassen/kussens/dekens hoek.
Grappig, ik ben idd een perfectionist, maar zie dat zelf niet terug in mijn haaksels. Maar da's ws typerend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan aan je haaksels zien dat je ook een perfectionist bent.
dan vind ik deze van Lucy denk ik net wat geschikter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien, erg leuke, maar het patroon wordt nergens gegeven.
Die tweede link kan wel helpen. Danke
Heb nu ook een leuke van Lucy gevonden:
http://attic24.typepad.com/weblog/crochet-flowers-and-leaves.html
Ook leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef trui het volgende:
[..]
dan vind ik deze van Lucy denk ik net wat geschikter.
Dat is een optie, maar ik denk dat je met de juiste tags en juiste prijs best wat kan opleveren. Bovendien is het een pfd, je maakt het maar 1 keer en daarna hoef je alleen maar die pdf te versturen. Stel dat je er 1 of 2 euro voor een patroon vraagt, das nog goedkoop ook (althans ik zou het er niet voor laten) en bijvoorbeeld nog een bundeltje samenstelt (3 patronen voor 5 euro of zoiets) dan kom je echt al een heel end hoor. En de moeite die het kost is nihil, je hebt het patroon toch al?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief!
Zou het überhaupt iets op kunnen leveren? Ik heb het idee dat je daar meer moeite voor moet doen, een vaste groep volgers krijgen en behouden door een blog bij te houden, regelmatig kleine gratis patronen weg te geven, et cetera.
Welke bedoel je de laatste foto? Saskia en cottonquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:30 schreef Koningin het volgende:
@CREADO, welk garen gebruik jij voor de squares??
leuk dat doe je dacht ik door de achterste lussen te haken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga varianten op de ridders haken. Althans, dat is het plan. Ik wil opstaande randjes maken om iets meer aan textuur te suggereren, bijvoorbeeld een rand van een hoedje of zo.
[ afbeelding ]
Dank voor de tips! Daar kan ik wat mee.
een tutteldoekjequote:Op maandag 8 april 2013 18:27 schreef Cindy1988 het volgende:
Hey allemaal, ik heb nu extra motivatie om te beginnen met mezelf te leren haken, m'n nicht is namelijk 3 maanden zwanger en ik weet het sinds nu net
Hebben jullie tips wat leuk is om te maken voor de baby en wat goed te doen is voor een beginner?
Xx
Kwantum, 500gr voor 4 euroquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Miii3 het volgende:
Hoi hoi! Weer een tijdje geleden dat ik reageerde, maar heb wel alles meegelezen :-) Er zijn weer prachtige creaties voorbijgekomen!
Ik wil binnenkort gaan beginnen met het haken van knuffels, ik heb de benodigdheden al in huis, behalve de vulling. Weet iemand een goede (en graag goedkope) plek om vulling te kopen? Het liefst gewoon in een winkel, maar online mag ook. Ik weet niet of er nog verschillen zijn in vulling, zo ja, welke raden jullie aan?
Ik heb mijn vulling op de markt gekocht. 7,50 voor een kilo geloof ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Miii3 het volgende:
Hoi hoi! Weer een tijdje geleden dat ik reageerde, maar heb wel alles meegelezen :-) Er zijn weer prachtige creaties voorbijgekomen!
Ik wil binnenkort gaan beginnen met het haken van knuffels, ik heb de benodigdheden al in huis, behalve de vulling. Weet iemand een goede (en graag goedkope) plek om vulling te kopen? Het liefst gewoon in een winkel, maar online mag ook. Ik weet niet of er nog verschillen zijn in vulling, zo ja, welke raden jullie aan?
ik gebruik die van de hema. prijs weet ik niet en zal dus wel meevallen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Miii3 het volgende:
Ooooh die is ook leuk!quote:
Het spul van de Kwantum is ook echt aan te raden. De zak heeft ook heel handig een rits.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef Miii3 het volgende:
Thnx _Arual_ & Angelof9! Hema is ook 500 gr neem ik aan? Ik ga denk dan binnenkort eens bij de Kwantum kijken, die is ook nog eens dichterbij dan de Hema :-)
http://www.lindevrouwsweb.blogspot.nl/2012/04/bloemenbroche.htmlquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Koningin het volgende:
Wie kan mij helpen aan een leuk broche-patroon (bloem) voor Koninginnedag, dus rood-wit-blauw-oranje??
Evt. met lintjes ofzo eraan??
fotoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef YogaLove het volgende:
Zo. Alle squares voor mijn deken zitten aan elkaar en ik heb 2 dwars rijen aan elkaar zitten
Gaat veel sneller dan verwacht!
Oeh, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef bietel het volgende:
Ben benieuwd BT!
Ik heb een tas in de wasmachine zitten, om te vilten. Spannend! Het is een ripple motief en dan een lange tunnel, dubbelgevouwen, zodat de 2 openingen naar boven zitten en er vakken ontstaan. De zijkanten heb ik dichtgenaaid. Ik hoop dat het genoeg is en blijft zitten. Er zitten nog geen hengsels aan. Daar ga ik nog even over nadenken. Ik heb nog wat wol over, maar het hangt er een beetje vanaf hoeveel het krimpt na het wassen.
Mijn moeder vond het zonde dat ik het wilde vilten, maar nu hoef ik niet per se te voeren. Dat zag ik niet zo zitten.
Geen pokemon, maar ja die ja... moet nog 7 rijen (x 20 vlakjes) maken en eraan zetten. Maar om een of andere reden heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef trui het volgende:
oja, dat roze pokemon-dekentje van je, dat is toch bijna klaar?
Ik vind het echt een ontzettend tof idee!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:06 schreef Lijnloos het volgende:
Check dit: https://www.facebook.com/WillemAlexanderHaakAan
Massaal project om van GS-jes een Willem-Alexander te maken!
Heb ik al ooit gedaan. Het is inderdaad erg makkelijk maar ik wil iets nieuws, denk ikquote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef janeway het volgende:
de larkfoot lijkt mij ook leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en op het filmpje ziet het er niet heel ingewikkeld uit
heel leuk en heb getwijfeld, maar ga het niet doen. heb nog te veel zelf te doenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:06 schreef Lijnloos het volgende:
Check dit: https://www.facebook.com/WillemAlexanderHaakAan
Massaal project om van GS-jes een Willem-Alexander te maken!
Dankje, maar ik zoek een patroon met meer herhaling. Wat ik redelijk hersenloos kan hakenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef trui het volgende:
ik vind deze ook heel mooi B.ertha. is dat iets voor jou?
Die is idd ook wel heel erg mooi!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef trui het volgende:
ik vind deze ook heel mooi B.ertha. is dat iets voor jou?
sleutel om draad door te zagen en houten of bamboe haaknaaldenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al ervaring met vliegen en haaknaalden etc. meenemen?
Ik heb volgende maand twee reizen met lange vluchten staan en het lijkt me nou echt de ideale manier van je tijd verdrijven (naast tv kijken op de ipad).
Ik had al bedacht dat ik dan zo'n superbot kinderschaartje mee zou kunnen nemen of een nageknippertje waar je de draad mee kan doorschuren, maar ik vraag me af of de haaknaalden door de controle komen.
Hoewel ik natuurlijk wel houten haaknaalden mee zou kunnen nemen.
quote:
Yep, gaat mis met je.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Miii3 het volgende:
Ben net langs de Zeeman geweest, had ik beter niet kunnen doen... Ze hadden de nieuwe kleuren Soft wol, kon me niet beheersen en heb 14 bollen meegenomen haha, onder het mom van leuke kleuren voor knuffels! Heb ook kussenvulling meegenomen, geen idee of dat gaat werken voor knuffels. Heb de komende dagen geen tijd om naar de Kwantum te gaan helaas. Vraag me af of het sowieso slim is nu aan een knuffel te beginnen, heb nog 5 lopende projecten...
ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zoeentje wil ik ooit nog wel eens:
[ afbeelding ]
Die heb ik maar dan van DMC, gewoon te koop via het internet en via fourniturenzaken (voor 3,95 of zoiets)quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zoeentje wil ik ooit nog wel eens:
[ afbeelding ]
Werkt je scanner inmiddels ;0quote:Op woensdag 10 april 2013 13:15 schreef -Spring het volgende:
Flossdoosje opperde iemand hier laatst!
ik weet 't niet zeker meer, volgens mij met Softfun van Scheepjeswol, en dan met naald 3,5 denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef -Spring het volgende:
Trui, die giraffemet welk garen en welke naald heb je die gemaakt?
het is wel steeds hetzelfde vierkantje he...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje, maar ik zoek een patroon met meer herhaling. Wat ik redelijk hersenloos kan haken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |