Dankje, maar ik zoek een patroon met meer herhaling. Wat ik redelijk hersenloos kan hakenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef trui het volgende:
ik vind deze ook heel mooi B.ertha. is dat iets voor jou?
Die is idd ook wel heel erg mooi!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef trui het volgende:
ik vind deze ook heel mooi B.ertha. is dat iets voor jou?
sleutel om draad door te zagen en houten of bamboe haaknaaldenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al ervaring met vliegen en haaknaalden etc. meenemen?
Ik heb volgende maand twee reizen met lange vluchten staan en het lijkt me nou echt de ideale manier van je tijd verdrijven (naast tv kijken op de ipad).
Ik had al bedacht dat ik dan zo'n superbot kinderschaartje mee zou kunnen nemen of een nageknippertje waar je de draad mee kan doorschuren, maar ik vraag me af of de haaknaalden door de controle komen.
Hoewel ik natuurlijk wel houten haaknaalden mee zou kunnen nemen.
quote:
Yep, gaat mis met je.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Miii3 het volgende:
Ben net langs de Zeeman geweest, had ik beter niet kunnen doen... Ze hadden de nieuwe kleuren Soft wol, kon me niet beheersen en heb 14 bollen meegenomen haha, onder het mom van leuke kleuren voor knuffels! Heb ook kussenvulling meegenomen, geen idee of dat gaat werken voor knuffels. Heb de komende dagen geen tijd om naar de Kwantum te gaan helaas. Vraag me af of het sowieso slim is nu aan een knuffel te beginnen, heb nog 5 lopende projecten...
ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zoeentje wil ik ooit nog wel eens:
[ afbeelding ]
Die heb ik maar dan van DMC, gewoon te koop via het internet en via fourniturenzaken (voor 3,95 of zoiets)quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Zoeentje wil ik ooit nog wel eens:
[ afbeelding ]
Werkt je scanner inmiddels ;0quote:Op woensdag 10 april 2013 13:15 schreef -Spring het volgende:
Flossdoosje opperde iemand hier laatst!
ik weet 't niet zeker meer, volgens mij met Softfun van Scheepjeswol, en dan met naald 3,5 denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef -Spring het volgende:
Trui, die giraffemet welk garen en welke naald heb je die gemaakt?
het is wel steeds hetzelfde vierkantje he...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje, maar ik zoek een patroon met meer herhaling. Wat ik redelijk hersenloos kan haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |