SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je een super soaker laden met spuitwater en flink pompen? Ben benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op maandag 8 april 2013 18:15 schreef wyccie het volgende:
Graag gedaan, nog verzoeken?
Ik heb een redelijk goede verzekering.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen Super Soaker ..... maar ik heb het gevoel dat jij al weet wat er gaat gebeuren.
Als je moeder echt flink allergisch is voor vetsin zou ze ook last moeten krijgen wanneer ze Pringles eet. Of een magnetronmaaltijd. Of eten van de Chinees. Of Cup-a-soup. Of Hela curry. Of kroketten. Of ..quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
Als je niet allergisch kunt zijn voor vetsin dan vraag ik me af waarvan mijn moeder dan zo is gaan kotsen bij Nem's pasta destijdsDe dokter had het namelijk over een vetsinallergie
Net even 12 declaraties ingediend bij Interpolis, ik word rijk
Parmezaanse kaas.quote:
Hmm, ik vind het met ¤39 nog wel een beetje aan de prijzige kant. Hoeveel korting was het ook weer? Met spatiequote:Op maandag 8 april 2013 18:32 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb inderdaad nog de box. Ik heb al eens zo'n kortingscode gebruikt en nu mag ik ze zelf ook uitdelen aan vrienden. Dus als iemand wil ...
Twintig euro korting. Minimale afname is dan twee boxen. Dus dan ben je 58 euro voor twee weken kwijt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, ik vind het met ¤39 nog wel een beetje aan de prijzige kant. Hoeveel korting was het ook weer? Met spatie![]()
![]()
Nieuw horecadingetje hier in de stad "chez zus".
Ik vind em wel leuk gevondenquote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nieuw horecadingetje hier in de stad "chez zus".
quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Etcetera het volgende:
ErwinRommel: nasi was lekkerovermorgen misschien wel weer. De peper had ik netjes schoongemaakt, dus ik vond het niet te scherp gelukkig.
Hoeveel heb je er eerst zelf van mogen uitgeven?quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
Net even 12 declaraties ingediend bij Interpolis, ik word rijk
Onder mijn eerste gedicht tijdens onze eerste kerstviering met cadeautjes ipv tijdens Sinterklaas stond als afzender 'Jezus'.quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef wyccie het volgende:
Vind het ook wel grappig, alleen zou ik nooit zo'n naam kiezen als ik een restaurantje zou openen.
Ik had altijd dat probleem als ik in het poėziealbum van mijn zusje schreef: je zus.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:16 schreef wyccie het volgende:
Als mannen zwanger konden worden:Wat wil je duidelijk maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar 'De kerstman' was logischer geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef wyccie het volgende:
Niet eens zo heel raar bij een kerstviering.
Point taken...quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ik veel zwangerschapsfoto's maar cheesy vind.
volgens mij is dit nog makkelijker dan zo'n pakje? Maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Over een aantal maanden kan je zo met ons meepraten
In ieder geval lekkerder dan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij is dit nog makkelijker dan zo'n pakje? Maar dat kan aan mij liggen
hmmm, een ander ingrediėnt van sambal dan? Dat is het enige dat erin zit wat ze normaal niet eet. Ze heeft eerder van Chinees eten dezelfde reactie gehad.quote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je moeder echt flink allergisch is voor vetsin zou ze ook last moeten krijgen wanneer ze Pringles eet. Of een magnetronmaaltijd. Of eten van de Chinees. Of Cup-a-soup. Of Hela curry. Of kroketten. Of ..
ik denk in totaal 500 euro, en ik zie er hooguit 40% van terugquote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eerst zelf van mogen uitgeven?
snap ik, maar ben wel benieuwd wat het dan geweest is. Kun je ook allergisch zijn voor sambal?quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
Niet zo serieus op ingaan, was maar een grapje.
De pot die ik heb staan bevat sereh, laos en conserveermiddelen naast pepers, ui, knoflook en nog een paar van dat soort dingen. Er zit overigens geen vetsin/E621 in. Een allergie voor iets anders zou dus nog wel kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
hmmm, een ander ingrediėnt van sambal dan? Dat is het enige dat erin zit wat ze normaal niet eet. Ze heeft eerder van Chinees eten dezelfde reactie gehad.
En wyccie, als het bedorven was hadden we er allemaal last van gehadmijn moeder kreeg uitslag, diarree en overgeven, een typisch allergische reactie
Ik denk dat ik bevooroordeeld ben, omdat ik het zelf from scratch geknutseld hebquote:
If you were a rich girl....quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk in totaal 500 euro, en ik zie er hooguit 40% van terug
Net zo min als dat je allergisch bent voor stamppot. Er zitten zo veel ingrediėnten in.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef MaJo het volgende:
snap ik, maar ben wel benieuwd wat het dan geweest is. Kun je ook allergisch zijn voor sambal?
Pasta met tomaat en gehaktquote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net zo min als dat je allergisch bent voor stamppot. Er zitten zo veel ingrediėnten in.
Tenzij het de capsaļcine is die in de pepers zit.
Rare pasta heeft Nem gemaakt, met sambal? Ben benieuwd wat er nog meer bij zat.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het eerder gevraagd, ik doe het nog een keer: iemand hier met een abonnement op Diergaarde BlijdorpOllie is in de verkoop gegaan, en ik wil m'n zus een Ollie geven als cadeautje
Maar ik heb geen abonnement, dus dat wordt een dure. Wel al op Marktplaats iemand gespot die het aanbied te kopen en door te sturen, maar ik vind het via iemand van hier prettiger om te regelen
No way dat jij een abonnement heb op een dierentuin in Rotterdamquote:
Nee, daarom juist...quote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
No way dat jij een abonnement heb op een dierentuin in Rotterdam
Met een zus die fan is van Feyenoord, en een dierentuin die een bijbehorende mascotte heeft, geef ik Artis de Partis zeer weinig kans op succesquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom juist...
Ik bied je nogmaals, tevens voor het laatst, Artis de Partis aan...
nee voor mijn afstudeer tentoonstelling. En ik denk stiekem ook om te controleren of het wel goed met me gaat.quote:
Hij kan ook hier een accountje nemen om je moods te weten te komen...quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee voor mijn afstudeer tentoonstelling. En ik denk stiekem ook om te controleren of het wel goed met me gaat.
Ik had een vraag gesteld aan de gemeente. In het antwoord dat ik kreeg werd ik aangesproken met mijn voornaam (wat me totaal niet aanstaat), werd niet echt antwoord gegeven op mijn vraag en nog heel summier ook, met als afsluiter dat als het niet duidelijk was ik maar moest bellenquote:Op maandag 8 april 2013 23:44 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, was even Grey's Anatomy aan het kijkenWat is er aan de hand dan?
Ik ben nu wel benieuwd naar je vraagquote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had een vraag gesteld aan de gemeente. In het antwoord dat ik kreeg werd ik aangesproken met mijn voornaam (wat me totaal niet aanstaat), werd niet echt antwoord gegeven op mijn vraag en nog heel summier ook, met als afsluiter dat als het niet duidelijk was ik maar moest bellen. Daar ben ik het niet mee eens, dus heb dat net even aangegeven
Of ze het parkeerbeleid konden uitleggenquote:
Ah okquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of ze het parkeerbeleid konden uitleggen. Met name waarop de keuze van de gebieden en de tijden was gebaseerd. Niet al te lastig lijkt me
Zoiets, al heeft ie zichzelf een fancier titel gegevenquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMet wie heb je contact? Ambtenaar parkeerbeleid?
Dat zal bestquote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets, al heeft ie zichzelf een fancier titel gegeven
Dat welquote:Op maandag 8 april 2013 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal bestWas het antwoord wel een beetje snel?
Mja je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, ik heb liever met wat wachten een goed antwoord dan snel een flutantwoord.
Jij leeft ook echt uit een koffer, hč?quote:
En jij bent ook laat met de griep. Maar dan ben je nu gelukkig op tijd beter voor het prachtige weer komend weekend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:17 schreef Lotusss het volgende:
Heb laatste dagen best wel griep gehad, zal daar wel door komen. Ga er vanuit woensdag weer te kunnen werken.
Ah, dank je.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:33 schreef Nico_S. het volgende:
C4, zie dit:
http://www.nmm.nl/
http://www.nmmbouwt.nl/
Dat zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, heb ik de VIP-brochure voor je.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Welterusten allemaal
Ik heb net mijn voorlopig laatste repetitie gehad met aansluitend bezoek aan de kroeg, gek idee hoorNu lekker slapen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:38 schreef Mark het volgende:
Van een Engelse vriend:
Just seen the plans for Margaret Thatcher's grave.
Beautiful really, but I think they should have made the dancefloor bigger.
Wat een tegenstellingen zeg. De één beschrijft haar als de redster van GB en de ander vervloekt haar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:38 schreef Mark het volgende:
Van een Engelse vriend:
Just seen the plans for Margaret Thatcher's grave.
Beautiful really, but I think they should have made the dancefloor bigger.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zet mij maar o.v.b. voor a.s. zaterdag, anders kan ik hem wel opsturen.
Hoi PS.quote:
Ik heb de indruk dat de tweede groep groter is, zeker onder de lagere klasses. Aan deze zijde van de plas wordt ze ook voornamelijk door rechts geprezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een tegenstellingen zeg. De één beschrijft haar als de redster van GB en de ander vervloekt haar.
In de lagere klasses zijn inderdaad harde klappen gevallen. Zeker in de mijnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de tweede groep groter is, zeker onder de lagere klasses. Aan deze zijde van de plas wordt ze ook voornamelijk door rechts geprezen.
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef Mark het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar: geen eed maar wel erbij willen zijn. Blijf dan weg als je zo principieel bent
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef Mark het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar: geen eed maar wel erbij willen zijn. Blijf dan weg als je zo principieel bent
is het willen of moeten? Het is ook gewoon hun werk...quote:
Is het dan ook niet je werk die eed/belofte af te leggen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is het willen of moeten? Het is ook gewoon hun werk...
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het dan ook niet je werk die eed/belofte af te leggen?
Immers is er nog steeds een koningshuis.
Truste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:06 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Poging tot slapen nr 2.
Truste schatjes
Al het Defensie personeel zal ook opnieuw de eed/belofte moeten afleggen.quote:
Truste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:06 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Poging tot slapen nr 2.
Truste schatjes
Wat je al niet leest om slapeloosheid te bestrijden.quote:In de aanloop naar de Nederlandse Tweede Kamerverkiezingen van 2006 was Boulahrouz één van de ondertekenaars van een door GroenLinks geļnitieerd manifest waarin goed verdienende Nederlanders premier Balkenende opriepen hen minder financiėle voordelen te gunnen en in plaats daarvan meer te doen aan armoedebestrijding.
Schaapjes tellen helpt niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam dit oude, ongelooflijk slecht geschreven, maar oh zo aandoenlijke, interview met Khalid Boulahrouz en zijn, nu ex-vrouw, Sabia tegen. http://www.maroc.nl/forum(...)kt-kennis-sabia.html
En van Wiki:
[..]
Wat je al niet leest om slapeloosheid te bestrijden.
Oh, dan zal het inderdaad nog wel even duren voor je kunt slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:54 schreef wyccie het volgende:
Om eerlijk te zijn doe ik ook niet heel erg mijn best. Had eerder op de avond al even geslapen en ben rond elf uur wakker geworden omdat ik nog iets moest doen (en uiteindelijk niet had gedaan).
Dat lukt me in de ochtend dan weer wel prima als de wekker is afgegaan. Bizar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
Voorheen kon ik na een tukkie meteen weer verder slapen. Maar dat lukt me ook steeds minder.
Dat is dan WOG.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lukt me in de ochtend dan weer wel prima als de wekker is afgegaan. Bizar.
Daarom zet ik ook mijn wekker buiten handbereik neer. Dan moet ik er wel uit om dat kreng tot zwijgen te brengen.quote:
Dan een koffiezetter met timer kopen? Wakker worden door de geur van verse koffie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:18 schreef wyccie het volgende:
Ik stap daarna net zo goed weer in bed. Helpt niets.
En ik heb drie wekkers.![]()
Als ik om 0400 wakker word terwijl de wekker om 0500 gaat, maar ik denk dan aan eten, dan stap ik wel mijn bed uit om lekker te gaan eten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik lust geen koffie.
En hoe graag ik ook eet, eten kan wel wachten als ik nog wil slapen.
Succes met de nieuwe poging. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zou zelfs op dat tijdstip nog wel kunnen eten, maar iets koken of klaarmaken niet. Dat zou ik met mijn ogen dicht moeten doen.
Het lijkt me verstandig dat ik nu toch maar in bed stap. Over een half uur mag je gaan eten.
Je let door mij op de prijs? (ik ben echt wereldkampioen te veel geld uitgeven aan etenquote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twintig euro korting. Minimale afname is dan twee boxen. Dus dan ben je 58 euro voor twee weken kwijt.
Ik let er tegenwoordig op door jou.
Oh natuurlijk. Ik snap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat wyccie tegenwoordig op de spaties let als ze het beletselteken plaatst
Naar Noord-Korea zou nog gaver zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:57 schreef Etcetera het volgende:
Net op intranet iets gespot wat volgens mij een tof artikel kan zijn voor de corporate website, dus ik heb maar even een mailtje naar de schrijver ervan gegooid. Studiereis naar Zuid-Korea, dat is toch awesome
En?quote:
Jij bent niet snel tevreden geloof ik hequote:
Haha nee hoor maar dat zou echt uniek zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent niet snel tevreden geloof ik he![]()
De verloskundige heeft niks in gang kunnen zetten dus? Erg lang zal het in ieder geval niet meer durenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nothing yet, ik zet nu in op wyccie's gok op de 10e
Nu naar Noord-Korea gaan lijkt me nogal freaky eigenlijk. Maar goed, eerst maar eens zien of ik een leuke reactie krijg dat ze het zelf ook op de corporate site willen hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor maar dat zou echt uniek zijn natuurlijkHoewel ik steeds vaker hoor van mensen die naar Noord-Korea gaan, blijkbaar kun je (als je veel betaald) het land wel in. Maar Zuid-Korea lijkt me ook niet verkeerd hoor
Je hebt vooral geen bewegingsvrijheid daar omdat alles voor je gepland wordt. Rare maar wel bijzondere ervaring denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu naar Noord-Korea gaan lijkt me nogal freaky eigenlijk. Maar goed, eerst maar eens zien of ik een leuke reactie krijg dat ze het zelf ook op de corporate site willen hebben
Ah dat is jammer.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 18:16 schreef wyccie het volgende:
Als mannen zwanger konden worden:Waarom zijn ze gecastreerd? Dat is best beangstigendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij maken er altijd salade bij, maar volgens mij kan je ook heel gemakkelijk groente erdoorheen bakken. Paprikaatje, preitje, oid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat wyccie tegenwoordig op de spaties let als ze het beletselteken plaatst
Goedemorgen mensennog 2,5 dag werken en da heb ik weekend
Wat betreft de nasi: ik wil het donderdag weer maken, nu voor E. ook. Maar ik wil er wel wat meer groente doorheen doen, iemand nog opties wat er lekker bij smaakt
Normaal kopen we een zak nasi/macaroni/spaghetti groenten en gooien dat er doorheen
Nog een edit: ik zat zelf aan paprika en champignons te denken
quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef allerdings het volgende:
Wow.. sommige mensen:
"Rot ervaring gehad bij de Albert Heijn. Gisteren daar boodschappen gedaan, omdat ik helaas niet meer welkom ben bij de JUMBO. Eenmaal binnen zag ik een plank met gratis stukjes kaas op de versafdeling. Old Amsterdam. Denk dat ze minstens 10 kilo versneden hadden. Nou, Old Amsterdam kaas lust ik wel, en ik had best grote honger.
Er stond geen limiet bij of iets dergelijks, van hoeveel stukjes kaas je pakken mocht. Ook mijn man houdt wel van Old Amsterdam, maar die was thuis gebleven ivm zijn reuma. Daarom liep ik naar de versafdeling voor zo'n groentezakje waar je normaal groente in stopt. Vervolgens liep ik terug naar de versafdeling, om mijn zakje te vullen. (ook voor de kinderen thuis). Bij de kassa, waar ik mijn overige boodschappen afrekende, ging de telefoon over bij het kassameisje. Ze stopte met het scannen van mijn producten. Even later kwam de filiaalhouder me een ontzegging geven. Ook moest ik de kaas inleveren ( ze gingen het wegen, en het bleek 1,5 kilo te zijn). ik was woedend, had bovendien nog voldoende kaas overgelaten voor de andere bezoekers. heb ook een klacht ingediend bij ah.nl"
Dat kan toch niet waar zijn?quote:
Dat ziet eruit alsof ik het allemaal gedaan zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef MaJo het volgende:
Pinterest failsVooral die ingezakte gebakjes
Met die knutseldingen wel, de baksels zit denk ik wel goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ik het allemaal gedaan zou kunnen hebben![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben echt heel ongeduldig heb ik gemerkt![]()
Sommige zijn echt pogingen die jammerlijk gefaald zijn, sommige zijn volgens mij expres verneukt om een leuke pagina mee te halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef MaJo het volgende:
Pinterest failsVooral die ingezakte gebakjes
Dat heb ik ook wel een beetje... de taart die ik nu in de vriezer heb staan, had met een beetje meer geduld echt véél mooier kunnen worden. Maarja, dan denk ik dat het zo ook wel lukt, en halverwege krijg ik al spijtquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Zelfde geldt ook voor bakken, ik heb het geduld niet om echt te versieren, neem er de tijd niet voor.
Als ik wel ergens de tijd voor neem dan gaat het veel beter is de ervaring, maar dat bedenk ik me vaak al iets te laat
Daar zal ik er wat van in elkaar gezet hebben vroegerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
Waar je geduld van krijgt is bouwpakketjes van vliegtuigjes.
Dat is inderdaad wel een aardige grap van de speldquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef MaJo het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)-vaart-vrijwel-rond/![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben lekker aan het haken hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg het hier niet echt bijgelezen. Ik check wel iedere keer of LB al begonnen is. Wat wordt je geduld op de proef gesteld zeg.
Een bevriend stel van ons is eind vorig jaar nog geweest.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef lubje25 het volgende:
Gisteren meegedaan aan een tapwedstrijd:
[ afbeelding ]
Daar past veel bier in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat voor kwantiteit of kwaliteit?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit natuurlijk. Ik drink zelf geen bierquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor kwantiteit of kwaliteit?
Qua kwantiteit denk ik namelijk ook wel aanspraak te kunnen maken op zo'n beker...
En anders is dat ook geen ramp. Je hoeft dan in ieder geval niet met weeėn naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het haken hoor![]()
Ik word misschien een béétje nerveus voor een inleiding, maar opzich heb ik nog zat tijd om dat voor te zijn
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet over drinken, maar over aantallen biertjes per uur/dag/maand...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kwaliteit natuurlijk. Ik drink zelf geen bier
Da's interessanter dan die beker: Gefeliciteerd met de poen en zo!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef lubje25 het volgende:
Ook nog 500 euro reisbonnen gewonnen, wat t-shirts en petten en andere ongein
Weet niet wanneer ik die reisbonnen ten gelde kan makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over drinken, maar over aantallen biertjes per uur/dag/maand...
Ik dacht in de eerste instantie aan:quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kwaliteit natuurlijk. Ik drink zelf geen bier
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ik die reisbonnen ten gelde kan maken
Nice! Pics van de shirts?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef lubje25 het volgende:
Ook nog 500 euro reisbonnen gewonnen, wet t-shirts en petten en andere ongein
Truequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En anders is dat ook geen ramp. Je hoeft dan in ieder geval niet met weeėn naar het ziekenhuis.
Zijn ze van D-reizen toevallig? Vrienden van me vragen dat voor hun huwelijk dus dan kan ik een deel overnemenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ik die reisbonnen ten gelde kan maken
Wacht even, muntje valt nu pas...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht in de eerste instantie aan:
[ afbeelding ]
Ik begreep je niet helemaal idd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we lekker langs elkaar heen te kletsen.
Ik bedoelde aantal getapte biertjes per tijdseenheid i.r.t. kwantiteit...
Dat was dan vast geen ontevreden klant was het eerste wat ik dacht.quote:WORMER - De zonnestudio aan de Zandweg in Wormer is dinsdagmiddag overvallen.
De dader stapte, gewapend met een steekwapen, rond half één het pand binnen. De man maakte een mobiele telefoon buit en sloeg vervolgens op de vlucht. De dader is nog altijd voortvluchtig. Volgens de politie gaat het om een lichtgetinte man van tussen de 35 en 40 jaar en 1 meter 60 lang. Hij droeg een spijkerbroek en t-shirt.
daarvoor kijk ik wel weer eens naar coyote uglyquote:
Heb ik niet, zwarte amstel polo's. Maar die hebben mijn huis niet bereikt.quote:
Dat is toch bardansen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daarvoor kijk ik wel weer eens naar coyote ugly
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Psssst, LB, er is een aardige kans dat je met je spruit dit jaar Sinterklaas in je eigen stadje kunt verwelkomen - als de Twitter-geruchten-machine een beetje waarheid bevat tenminste!
twitter:remyvanmannekes twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 15:19:28Dus dat “@EvaRTVNoord: Rehwinkel: 'wij hebben leuk nieuws. Landelijke intocht Sinterklaas in Groningen'” reageer retweet
Je keek op tv bedoel je? Met een kleine moet je toch wel bij de lokale intocht aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Dé intocht in Groningen?Dan moet die oude sint wel een eind extra varen zeg
Maargoed, ik kijk altijd op tv, met warme choco, en pepernoten in de oven
Dat kind is dan nog geen 9 maanden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je keek op tv bedoel je? Met een kleine moet je toch wel bij de lokale intocht aanwezig zijn.
Dat shirt moet de sint dan toch wel zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind is dan nog geen 9 maanden.
Ik heb niet voor niets dat shirtje besteld...
Hij komt toch wel bij LB thuis dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat shirt moet de sint dan toch wel zien.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, heb je even de bestemming voor a.s. zaterdag per pm gestuurd
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg het hier niet echt bijgelezen. Ik check wel iedere keer of LB al begonnen is. Wat wordt je geduld op de proef gesteld zeg.
En zaterdag gaat me niet lukken, helaas.
Goeie scoop, Etc!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Psssst, LB, er is een aardige kans dat je met je spruit dit jaar Sinterklaas in je eigen stadje kunt verwelkomen - als de Twitter-geruchten-machine een beetje waarheid bevat tenminste!
Een van mijn favo Duitse nummersquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:53 schreef MaJo het volgende:
http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/ Die redenenEn dat is in 1 week hč
Je wat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga vandaag mijn "cap and gown" halen
Falco!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:13 schreef wyccie het volgende:
Nooit een favo Duits nummer gehad, maar ik denk dat Jeanny toch wel op 1 staat.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga vandaag mijn "cap and gown" halen
ze gooien niet zo heel hoog, proberen wel hun eigen hoedje te vangen, sommige mensen versieren hun hoedjequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik in films zie dat ze hun hoedje omhoogzwiepen, zoeken ze daarna hun eigen hoedje weer op (staat er een naam in), of nemen ze gewoon zomaar een hoedje mee naar huis (uitwisseling zoals voetballers met shirts doen)?
Maar ze moet het hoedje wel al hebben :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik in films zie dat ze hun hoedje omhoogzwiepen, zoeken ze daarna hun eigen hoedje weer op (staat er een naam in), of nemen ze gewoon zomaar een hoedje mee naar huis (uitwisseling zoals voetballers met shirts doen)?
Uh, ze is toch niet nu al afgestudeerd? Volgende week toch nog eerst presentatie van het eindproject?
Ik hoop het.quote:
Nee maar we moeten de voorbereidingen wel al treffenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vandaag en morgen is " The almost there fair"
Grauation? Of the almost there fair? Lolquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik neem aan dat je wel wat foto's hier post.
Mijn recept was dus geslaagd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen mensennog 2,5 dag werken en da heb ik weekend
Wat betreft de nasi: ik wil het donderdag weer maken, nu voor E. ook. Maar ik wil er wel wat meer groente doorheen doen, iemand nog opties wat er lekker bij smaakt
Normaal kopen we een zak nasi/macaroni/spaghetti groenten en gooien dat er doorheen
Nog een edit: ik zat zelf aan paprika en champignons te denken
Het was laatst toch in Roermond? Dat ligt ook niet bepaald op de routequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Dé intocht in Groningen?Dan moet die oude sint wel een eind extra varen zeg
Maargoed, ik kijk altijd op tv, met warme choco, en pepernoten in de oven
Dan moet je maar nooit met mijn broer afsprekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Godsamme, ik kan er zo slecht tegen als mensen te laat komen ... zit mezelf dan altijd lekker op te vreten, nu ook weer dus
Dat was een van mijn ergernissen in Braziliė toen ik daar nog woondequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Godsamme, ik kan er zo slecht tegen als mensen te laat komen ... zit mezelf dan altijd lekker op te vreten, nu ook weer dus
ik ben er tot op heden nooit aan gewend. En nu ben ik chagrijnig. Laat ik straks maar doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit met mijn broer afsprekenDie komt makkelijk een uur te laat. Erg irritant inderdaad maar het went wel
Jij bent wel altijd stipt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit met mijn broer afsprekenDie komt makkelijk een uur te laat. Erg irritant inderdaad maar het went wel
Ik heb het altijd als ik afgelost moet worden op werk. Ben na 5 minuten te laat al woest.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Je afstuderen lijkt me eerlijk gezegd wel voorspelbaar, maar die fair lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Grauation? Of the almost there fair? Lol
En in Afrika ... įls ze al op komen dagen. En dan heb ik het over docenten daar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat was een van mijn ergernissen in Braziliė toen ik daar nog woonde
Je sprak af om 14:00, komen ze aankakken om 18:00
Ik ben ook punctueel, eerder een half uur te vroeg dan te laat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was een van mijn ergernissen in Braziliė toen ik daar nog woonde
Je sprak af om 14:00, komen ze aankakken om 18:00
Ik stem het af per persoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was docente Engels in Braziliė, toch is het zelden voorgekomen dat leerlingen té laat kwamen, want we hadden daar een strikt "regime" in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:45 schreef wyccie het volgende:
En in Afrika ... įls ze al op komen dagen. En dan heb ik het over docenten daar.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook punctueel, eerder een half uur te vroeg dan te laat.
Laatkomers laat ik barsten...
Eén keer gehad dat diegene juist als enige op tijd was bij de afspraak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van sommige mensen weet ik dat ze zo goed als nooit op tijd komen, dus dan bouw ik zelf al een correctie in.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik was docente Engels in Braziliė, toch is het zelden voorgekomen dat leerlingen té laat kwamen, want we hadden daar een strikt "regime" in.
Wil je ons iets vertellen ER?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was docente Engels in Braziliė, toch is het zelden voorgekomen dat leerlingen té laat kwamen, want we hadden daar een strikt "regime" in.
Toch blijf ik erbij, laat nasi goreng voor wat het is, niet gaan vernederlandsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, doperwtjes in de nasi is ook erg lekker. Ik maak het verder ook met garnaaltjes.
[..]
Nah, dan was de kans dat we ruzie hadden veel groter geweestquote:
Salto! Flic flac! Foto's en video!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem geen fototoestel mee naar de fairhet is geen kermis ofzo, gewoon tafels met info
Tegenwoordig welquote:
Mijn moeder gooit er altijd doperwtjes door, en ook een recept uit een kookboek van een Chinese kok staat het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch blijf ik erbij, laat nasi goreng voor wat het is, niet gaan vernederlandsen.
Prei erdoor, dat kan nog, maar wortel, doperwten, dat is geen typische nasi goreng.
Wat je wel kan doen zijn spiegeleieren erbij bakken, en plakjes ham in reepjes gesneden erbij doen.
Oh, wat saai. Ik had iets feestelijks verwacht. Laat die foto's maar zitten dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem geen fototoestel mee naar de fairhet is geen kermis ofzo, gewoon tafels met info
Ja was heerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn recept was dus geslaagd?
Tip, je kunt er naat ui, ook prei in doen.
Doperwten vind ik een nepgroentequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, doperwtjes in de nasi is ook erg lekker. Ik maak het verder ook met garnaaltjes.
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Doperwten vind ik een nepgroentehet rolt overal heen
De menselijke anatomie bedoel je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef iamredleader het volgende:
En als de kinderen in bed liggen is het studietijd
Het was nieuw papier en zag zwart en het rook branderigquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:30 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat het in brand zou zijn gevlogen. Dat versnipperde ken ik ook, wanneer ik het iets te vaak hergebruik.
Als het iets erger was geweest K&W of WGRquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef iamredleader het volgende:
Ah, CUL-tijd?
Vanavond zelfgemaakte patatjes, rode kool en shoarma.
En als de kinderen in bed liggen is het studietijd
Dat dacht ik ook, maar nu twijfel ik een beetjequote:
Het kan branden, al gebeurt dat niet heel snelquote:
Ik had bedacht om het op de bodem te leggen, zodat de pizza daarop het vet lekte, scheelde weer schoonmaken. Maar dat werkt vooral als je het direct onder de pizza legt denk ik, dus dan had ik net zo goed een bakplaat kunnen pakken - waar de pizza dan weer aan vast zou plakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het iets erger was geweest K&W of WGR
Ets: zorg ervoor dat bakpapier wegblijft bij hete zijkanten van ovens en ventilatoren. Dat zou al aanzienlijk moeten schelen. Om het makkelijker te maken: Lidl verkoopt voorgesneden vellen bakpapier. Als dat de juiste maat is voor je oven hoef je er voortaan geen last meer van te hebben
Getest met een aansteker en het smeult na enige tijd wel. Het schroeit meer weg langs de randen dan dat het echt brandt...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan branden, al gebeurt dat niet heel snel
Bakplaat met bakpapier had gekund. Dan zit er nog wat ruimte tussen de vlam (uitgaande van gasoven) en het bakpapier zelf, dus wordt het ook minder snel warm. Andere optie die je had kunnen gebruiken is aluminiumfolie of een ovenschaal, al is dat voor een deel alleen het verplaatsen van het probleem.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had bedacht om het op de bodem te leggen, zodat de pizza daarop het vet lekte, scheelde weer schoonmaken. Maar dat werkt vooral als je het direct onder de pizza legt denk ik, dus dan had ik net zo goed een bakplaat kunnen pakken - waar de pizza dan weer aan vast zou plakken
Ik poets wel een keertje extra
Schaap is niet meer, verzopen in de knoflooksaus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Schaap sputterde eerst tegen, nu niet meer
.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was nieuw papier en zag zwart en het rook branderigErgo: alarmbellen in mijn hoofd
Neeeee ook met mijn kind ga ik naar de tv-intocht kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je keek op tv bedoel je? Met een kleine moet je toch wel bij de lokale intocht aanwezig zijn.
Mooie datumquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar we moeten de voorbereidingen wel al treffenvandaag en morgen is " The almost there fair"... Ik slaag op 8 juni
Hmm dat kan het dan wel eens zijn geweest, oven moest op 220 graden en wij hebben geen digitale instellingen ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
.
Oventemperatuur boven de 225? Dan gebeurt het hier ook. Nog nooit vlammen gezien. Wel een keer toen de lekbak per ongeluk op de bodem van de oven stond en er twee van die dikke loempia's in lagen. Komt best een hoop vet uit.
Ik heb het als kind ook nooit anders dan op tv gezien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee ook met mijn kind ga ik naar de tv-intocht kijkenDan zie je Sinterklaas tenminste fatsoenlijk. Als je naar een lokale intocht gaat, sta je in de kou tussen de dringende en blčrende menigte... lijkt me niks
Twee keer meegedaan aan de live intocht in Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb het als kind ook nooit anders dan op tv gezien.Niets gemist aan de live intochten.
Kale piet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee keer meegedaan aan de live intocht in Amsterdam.
MM de kindervriend, painted black...
Hadden die ook van die mooie stemmen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zat bij twee van zijn kinderen op school. Echt geen flauw benul wie hun vader verder was, ik keek nooit MCW.
Nope...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MadMaster op 09-04-2013 19:30:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |