SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je een super soaker laden met spuitwater en flink pompen? Ben benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op maandag 8 april 2013 18:15 schreef wyccie het volgende:
Graag gedaan, nog verzoeken?
Ik heb een redelijk goede verzekering.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen Super Soaker ..... maar ik heb het gevoel dat jij al weet wat er gaat gebeuren.
Als je moeder echt flink allergisch is voor vetsin zou ze ook last moeten krijgen wanneer ze Pringles eet. Of een magnetronmaaltijd. Of eten van de Chinees. Of Cup-a-soup. Of Hela curry. Of kroketten. Of ..quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
Als je niet allergisch kunt zijn voor vetsin dan vraag ik me af waarvan mijn moeder dan zo is gaan kotsen bij Nem's pasta destijdsDe dokter had het namelijk over een vetsinallergie
Net even 12 declaraties ingediend bij Interpolis, ik word rijk
Parmezaanse kaas.quote:
Hmm, ik vind het met ¤39 nog wel een beetje aan de prijzige kant. Hoeveel korting was het ook weer? Met spatiequote:Op maandag 8 april 2013 18:32 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb inderdaad nog de box. Ik heb al eens zo'n kortingscode gebruikt en nu mag ik ze zelf ook uitdelen aan vrienden. Dus als iemand wil ...
Twintig euro korting. Minimale afname is dan twee boxen. Dus dan ben je 58 euro voor twee weken kwijt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, ik vind het met ¤39 nog wel een beetje aan de prijzige kant. Hoeveel korting was het ook weer? Met spatie![]()
![]()
Nieuw horecadingetje hier in de stad "chez zus".
Ik vind em wel leuk gevondenquote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nieuw horecadingetje hier in de stad "chez zus".
quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Etcetera het volgende:
ErwinRommel: nasi was lekkerovermorgen misschien wel weer. De peper had ik netjes schoongemaakt, dus ik vond het niet te scherp gelukkig.
Hoeveel heb je er eerst zelf van mogen uitgeven?quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
Net even 12 declaraties ingediend bij Interpolis, ik word rijk
Onder mijn eerste gedicht tijdens onze eerste kerstviering met cadeautjes ipv tijdens Sinterklaas stond als afzender 'Jezus'.quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef wyccie het volgende:
Vind het ook wel grappig, alleen zou ik nooit zo'n naam kiezen als ik een restaurantje zou openen.
Ik had altijd dat probleem als ik in het poëziealbum van mijn zusje schreef: je zus.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:16 schreef wyccie het volgende:
Als mannen zwanger konden worden:Wat wil je duidelijk maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |