SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je een super soaker laden met spuitwater en flink pompen? Ben benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op maandag 8 april 2013 18:15 schreef wyccie het volgende:
Graag gedaan, nog verzoeken?
Ik heb een redelijk goede verzekering.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen Super Soaker ..... maar ik heb het gevoel dat jij al weet wat er gaat gebeuren.
Als je moeder echt flink allergisch is voor vetsin zou ze ook last moeten krijgen wanneer ze Pringles eet. Of een magnetronmaaltijd. Of eten van de Chinees. Of Cup-a-soup. Of Hela curry. Of kroketten. Of ..quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
Als je niet allergisch kunt zijn voor vetsin dan vraag ik me af waarvan mijn moeder dan zo is gaan kotsen bij Nem's pasta destijdsDe dokter had het namelijk over een vetsinallergie
Net even 12 declaraties ingediend bij Interpolis, ik word rijk
Parmezaanse kaas.quote:
Hmm, ik vind het met ¤39 nog wel een beetje aan de prijzige kant. Hoeveel korting was het ook weer? Met spatiequote:Op maandag 8 april 2013 18:32 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb inderdaad nog de box. Ik heb al eens zo'n kortingscode gebruikt en nu mag ik ze zelf ook uitdelen aan vrienden. Dus als iemand wil ...
Twintig euro korting. Minimale afname is dan twee boxen. Dus dan ben je 58 euro voor twee weken kwijt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, ik vind het met ¤39 nog wel een beetje aan de prijzige kant. Hoeveel korting was het ook weer? Met spatie![]()
![]()
Nieuw horecadingetje hier in de stad "chez zus".
Ik vind em wel leuk gevondenquote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nieuw horecadingetje hier in de stad "chez zus".
quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Etcetera het volgende:
ErwinRommel: nasi was lekkerovermorgen misschien wel weer. De peper had ik netjes schoongemaakt, dus ik vond het niet te scherp gelukkig.
Hoeveel heb je er eerst zelf van mogen uitgeven?quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
Net even 12 declaraties ingediend bij Interpolis, ik word rijk
Onder mijn eerste gedicht tijdens onze eerste kerstviering met cadeautjes ipv tijdens Sinterklaas stond als afzender 'Jezus'.quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef wyccie het volgende:
Vind het ook wel grappig, alleen zou ik nooit zo'n naam kiezen als ik een restaurantje zou openen.
Ik had altijd dat probleem als ik in het poėziealbum van mijn zusje schreef: je zus.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:16 schreef wyccie het volgende:
Als mannen zwanger konden worden:Wat wil je duidelijk maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar 'De kerstman' was logischer geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef wyccie het volgende:
Niet eens zo heel raar bij een kerstviering.
Point taken...quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ik veel zwangerschapsfoto's maar cheesy vind.
volgens mij is dit nog makkelijker dan zo'n pakje? Maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Over een aantal maanden kan je zo met ons meepraten
In ieder geval lekkerder dan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij is dit nog makkelijker dan zo'n pakje? Maar dat kan aan mij liggen
hmmm, een ander ingrediėnt van sambal dan? Dat is het enige dat erin zit wat ze normaal niet eet. Ze heeft eerder van Chinees eten dezelfde reactie gehad.quote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je moeder echt flink allergisch is voor vetsin zou ze ook last moeten krijgen wanneer ze Pringles eet. Of een magnetronmaaltijd. Of eten van de Chinees. Of Cup-a-soup. Of Hela curry. Of kroketten. Of ..
ik denk in totaal 500 euro, en ik zie er hooguit 40% van terugquote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eerst zelf van mogen uitgeven?
snap ik, maar ben wel benieuwd wat het dan geweest is. Kun je ook allergisch zijn voor sambal?quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
Niet zo serieus op ingaan, was maar een grapje.
De pot die ik heb staan bevat sereh, laos en conserveermiddelen naast pepers, ui, knoflook en nog een paar van dat soort dingen. Er zit overigens geen vetsin/E621 in. Een allergie voor iets anders zou dus nog wel kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
hmmm, een ander ingrediėnt van sambal dan? Dat is het enige dat erin zit wat ze normaal niet eet. Ze heeft eerder van Chinees eten dezelfde reactie gehad.
En wyccie, als het bedorven was hadden we er allemaal last van gehadmijn moeder kreeg uitslag, diarree en overgeven, een typisch allergische reactie
Ik denk dat ik bevooroordeeld ben, omdat ik het zelf from scratch geknutseld hebquote:
If you were a rich girl....quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk in totaal 500 euro, en ik zie er hooguit 40% van terug
Net zo min als dat je allergisch bent voor stamppot. Er zitten zo veel ingrediėnten in.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef MaJo het volgende:
snap ik, maar ben wel benieuwd wat het dan geweest is. Kun je ook allergisch zijn voor sambal?
Pasta met tomaat en gehaktquote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net zo min als dat je allergisch bent voor stamppot. Er zitten zo veel ingrediėnten in.
Tenzij het de capsaļcine is die in de pepers zit.
Rare pasta heeft Nem gemaakt, met sambal? Ben benieuwd wat er nog meer bij zat.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het eerder gevraagd, ik doe het nog een keer: iemand hier met een abonnement op Diergaarde BlijdorpOllie is in de verkoop gegaan, en ik wil m'n zus een Ollie geven als cadeautje
Maar ik heb geen abonnement, dus dat wordt een dure. Wel al op Marktplaats iemand gespot die het aanbied te kopen en door te sturen, maar ik vind het via iemand van hier prettiger om te regelen
No way dat jij een abonnement heb op een dierentuin in Rotterdamquote:
Nee, daarom juist...quote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
No way dat jij een abonnement heb op een dierentuin in Rotterdam
Met een zus die fan is van Feyenoord, en een dierentuin die een bijbehorende mascotte heeft, geef ik Artis de Partis zeer weinig kans op succesquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom juist...
Ik bied je nogmaals, tevens voor het laatst, Artis de Partis aan...
nee voor mijn afstudeer tentoonstelling. En ik denk stiekem ook om te controleren of het wel goed met me gaat.quote:
Hij kan ook hier een accountje nemen om je moods te weten te komen...quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee voor mijn afstudeer tentoonstelling. En ik denk stiekem ook om te controleren of het wel goed met me gaat.
Ik had een vraag gesteld aan de gemeente. In het antwoord dat ik kreeg werd ik aangesproken met mijn voornaam (wat me totaal niet aanstaat), werd niet echt antwoord gegeven op mijn vraag en nog heel summier ook, met als afsluiter dat als het niet duidelijk was ik maar moest bellenquote:Op maandag 8 april 2013 23:44 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, was even Grey's Anatomy aan het kijkenWat is er aan de hand dan?
Ik ben nu wel benieuwd naar je vraagquote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had een vraag gesteld aan de gemeente. In het antwoord dat ik kreeg werd ik aangesproken met mijn voornaam (wat me totaal niet aanstaat), werd niet echt antwoord gegeven op mijn vraag en nog heel summier ook, met als afsluiter dat als het niet duidelijk was ik maar moest bellen. Daar ben ik het niet mee eens, dus heb dat net even aangegeven
Of ze het parkeerbeleid konden uitleggenquote:
Ah okquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of ze het parkeerbeleid konden uitleggen. Met name waarop de keuze van de gebieden en de tijden was gebaseerd. Niet al te lastig lijkt me
Zoiets, al heeft ie zichzelf een fancier titel gegevenquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMet wie heb je contact? Ambtenaar parkeerbeleid?
Dat zal bestquote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets, al heeft ie zichzelf een fancier titel gegeven
Dat welquote:Op maandag 8 april 2013 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal bestWas het antwoord wel een beetje snel?
Mja je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, ik heb liever met wat wachten een goed antwoord dan snel een flutantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |