Kun je niet nog 5 minuutjes wachten met dit soort opmerkingen?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Kun je niet nog 5 minuutjes wachten met dit soort opmerkingen?
Gepeld of ongepeld, gewassen of ongewassen, details details, I need more details Watson.quote:
ik moet toch ook eens VI gaan kijkenquote:
Ik ben het zowaar vergetenquote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef OProg het volgende:
Stop in the name of Love op 3.
Wat een aids weer.
Twee naïeve gasten en dan zo een stom wijf die zegt de verkeerde mannen te zijn tegen gekomen omdat ze te lief was en ze misbruik hadden gemaakt.quote:
dan ga ik het maar niet eens proberen volgende weekquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Twee naïeve gasten en dan zo een stom wijf die zegt de verkeerde mannen te zijn tegen gekomen omdat ze te lief was en ze misbruik hadden gemaakt.
Standaard riedeltje.
Vanuit de irritatie factor inderdaad prima.quote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb al een paar keer hardop gescholden op die wijven. Goed programma dus.
Bananenschuimpjes hierquote:Op maandag 8 april 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Ik zit autodrop te eten, jongens.
De bosvruchten Cadillacs.
Nou en?quote:Op maandag 8 april 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Ik zit autodrop te eten, jongens.
De bosvruchten Cadillacs.
Hoe kan dat? Hij is nog kleiner dan de enorme tetters van Corrie.quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
Droplul is dat. Deze actie.
En dan hoorde ik nog iemand zeggen dat Barcelona hem ook in het vizier heeft.
Zoek je weer ruzie? He kom maar op.quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hij is nog kleiner dan de enorme tetters van Corrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |