Een fles in een bruine zak.quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op het werk, hup meteen aan de wijn.
Dus ook smakken, met ellebogen op tafel, niet wachten tot alles is uitgeserveerd en van binnen naar buiten eten?quote:
Whiskey in een thermosfles, lijkt het net theequote:
Nee ik heb wel tafeletiquette. En ik lik ook mijn bord niet af. Of slurp het laatst restje soep uit het bord.quote:Op maandag 8 april 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus ook smakken, met ellebogen op tafel, niet wachten tot alles is uitgeserveerd en van binnen naar buiten eten?
Flaconnetjes voor sterke drank zijn overal wel te koop, voor in je borstzak.quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whiskey in een thermosfles, lijkt het net thee
1 rode Spa dus.quote:
Ja maar met mijn motoriek is dat niet heel fijn voor mijn mede tafelgenotenquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Net zoals dat mensen niet weten dat je soep van je af dient te scheppen, en niet naar je toe.
Dat vreet voor geen meter.quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Net zoals dat mensen niet weten dat je soep van je af dient te scheppen, en niet naar je toe.
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Snob zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vreet voor geen meter.
Waarom zo onpraktisch doen?
Zo heurt het nou eenmaal.quote:
Pedo.quote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou me nog eerder hard aftrekken op de Minimoppentrommel.
Maar weet je ook waarom?quote:
Geen boodschap aan dan. Deze gaat te ver.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen boodschap aan dan. Deze gaat te ver.
Dat zou binnen sommige cirkels wel net zo ernstig zijn als absentie van perfecte etiquette.quote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou me nog eerder hard aftrekken op de Minimoppentrommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |