SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef no1uknow het volgende: BB'ers, hoe ga ik mezelf zover krijgen dat ik op tijd ga slapen?
quote:But when you’re out there partying, horsing around, someone out there at the same time is working hard. Someone is getting smarter and someone is winning. Just remember that.
AHNOLD
Sleep hard = acquire gains.![]()
Squat 3x12 50kg 55kg 60kg 1x10 65kg
DL 3x12 37,5kg 42,5kg 47,5kg 1x10 52,5kg
legpress 3x12 110kg 110kg 120kg
leg curl 3x12 35kg 37,5kg 40kg
calf raises 4x12 50kg 55kg 60kg 65kg
loopband 15 min, 5,5 kmpu gem. helling 11.5%
Ja, daar ben ik trots op!![]()
![]()
Mijn huisarts dacht dat ik aan de test zat ivm met rugacne![]()
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaat![]()
oprentrekken, invetten, pleister en gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaatDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vervelend is dat he. Ik heb ook wel eens wonden aan mijn handen en dan is sporten soms erg lastig.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaatIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
U mag trots zijn, wat een stats!quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef MarMar het volgende:
Squat 3x12 50kg 55kg 60kg 1x10 65kg
DL 3x12 37,5kg 42,5kg 47,5kg 1x10 52,5kg
legpress 3x12 110kg 110kg 120kg
leg curl 3x12 35kg 37,5kg 40kg
calf raises 4x12 50kg 55kg 60kg 65kg
loopband 15 min, 5,5 kmpu gem. helling 11.5%
Ja, daar ben ik trots op!![]()
Hoe kan een schaafwond nou weer open gaan? Een schaafwond is oppervlakkig, er zit dan geen diepere snee die open kan springen. Het is hooguit wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaat![]()
Er komt in ieder geval wat bloed/wondvocht op de pleister als ik mn vinger buigquote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hoe kan een schaafwond nou weer open gaan? Een schaafwond is oppervlakkig, er zit dan geen diepere snee die open kan springen. Het is hooguit wat ongemakkelijk.
Pic van de schaafwond:![]()
![]()
Ik kan nauwelijks een vuist maken laat staan 150kg vasthoudenquote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef MarMar het volgende:
Dude, niet eens aan de binnenkant van je hand... niet janken, doortrainen!![]()
tegen de 20 gok ikquote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
wat denken jullie dat mn vp% is?
[ afbeelding ]![]()
Beetje bepanthencreme smeren dan, houdt het iig soepel zodat het niet zo snel weer scheurt als je buigt en het helpt met het herstelproces. Maar ik vind wel dat je miept.quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks een vuist maken laat staan 150kg vasthouden![]()
Wel, aan beide kanten gewoon een knipje maken in het plakgedeelte, zodat je twee strookjes krijgt, die kan je dan een beetje hoger en lager plakken dan de plooi en voila. Heel niet moelluk.quote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Met een pleister om kan die vinger niet eens buigen![]()
Daar ga je toch niet voor thuisblijven?quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval wat bloed/wondvocht op de pleister als ik mn vinger buig
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]![]()
![]()
THE PAIN THE PAIN THE PAIN !!!!!!quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]
Geintje, kan idd behoorlijk irriteren als het net op een verkeerde plek zit.Confidence through competence![]()
Gaat lekker! Ergens tussen 12-15%?quote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
wat denken jullie dat mn vp% is?
[ afbeelding ]
Ik heb ook veel huid/vet op mijn pecs, net als jij. Typische endo bouw.Confidence through competence![]()
Dat mag geen naam hebben dat schrammetje.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb serieus op precies dezelfde vinger een soortgelijk wondje gehad 2 weken terug, vinger tussen bank en deurpost gekregen met het verslepen. Kon er prima mee trainen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: