abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125123034
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Misschien kan de intellectueel en uiterst integere Henk Bres dan gekozen worden tot minister-president. :D
Die komt er al snel achter dat hij de begroting niet rond krijgt en voert een pedotax in.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 10 april 2013 @ 22:19:55 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125133094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het vonnis van het Hof onderschrijf ik totaal niet, omdat de rechter zeker niet heeft gekeken hoe men in de samenleving denkt over pedoseksualiteit. Met dit vonnis had je kunnen verwachten dat de samenleving in zekere mate geschokt zou zijn. Ik ben uiteraard voor vrijheid van vereniging, maar ik vind dat de samenleving gaat voor een individueel recht op de vrijheid van vereniging in dit geval.
Maar wie bepaalt wat "de samenleving" wil? Maurice de Hond? De tweede kamer? Het wordt zo wel erg gemakkelijk om onwenselijke geluiden het zwijgen op te leggen.

Ik lees in deze topics tal van mensen die Martijn niet wensen te verbieden vanwege de rechtstaat. Dus zo eensgezind is men er ook niet over.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:21:23 #178
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_125133202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Hexagon het volgende:

Maar wie bepaalt wat "de samenleving" wil? Maurice de Hond? De tweede kamer? Het wordt zo wel erg gemakkelijk om onwenselijke geluiden het zwijgen op te leggen.

De rechter hoort dat aan te voelen.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:25:40 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125133532
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

bescherming tegen opvattingen... phoe, dat gaat nog leuk worden.

Dus een mening hebben moet strafbaar worden? In een maatschappij die constant veranderd? Daar moet even goed over nagedacht worden voordat men volmondig ja zegt
Ik ga denk ik maar eens een lijstje maken met verenigingen en stichtingen die ik het zwijgen op wil laten leggen als dat bij Martijn zou kunnen. Ik vind immers dat de samenleving beschermd moet worden tegen hun vreselijke mening.
pi_125133654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

De rechter hoort de strafmaat te toetsen aan de wet, niet aan het volk. Dat de wet niet altijd is wat het volk wil is iets anders.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 10 april 2013 @ 22:28:39 #181
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_125133765
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:

De rechter hoort de strafmaat te toetsen aan de wet, niet aan het volk. Dat de wet niet altijd is wat het volk wil is iets anders.
Hij hoort hier een belangenafweging te maken tussen belangen van de verenging en de samenleving.
pi_125133971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hij hoort hier een belangenafweging te maken tussen belangen van de verenging en de samenleving.
De wet speelt geen rol?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 10 april 2013 @ 22:32:00 #183
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_125134055
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Me_Wesley het volgende:

De wet speelt geen rol?
Natuurlijk wel. Het is een combinatie van de wet en de belangenafweging.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:34:56 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125134265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ja en dat is dus het punt. Is het dan wie het hardst roept die heeft gelijk? Ik voel helemaal niets voor een verbod in dit specifieke geval. En ik ben zeker niet de enige.

Ik vind niet dat rechters moeten zwichten voor volkshetzes maar pal voor de rechtstaat dienen te staan. Doen ze dat niet dan gaan we dit nog veel vaker meemaken ben ik bang.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:53:11 #185
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_125135636
Ik denk dat je in Eindhoven wel wat stemmen bij elkaar krijgt om Ajax te verbieden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_125141300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat je in Eindhoven wel wat stemmen bij elkaar krijgt om Ajax te verbieden.
Ongetwijfeld. Even los van het boze volk op de stoep, blijft het apart dat de staat altijd achter de volwassene gaat staan in dit soort zaken. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de sterke wordt voorgetrokken. Zie het jeugdzorg dossier, zie de kerk. Dat de tegenstanders halve mongolen zijn doet daar niets aan af. Een deugdelijke staat lost dit gewoon op.
pi_125142915
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is waar, dat maakt het allemaal veel lastiger. Volgens mij moet er dan 5 jaar tussen zitten, maar wat mij betreft blijft een pedo iemand die op kinderen zonder die secundaire geslachtskenmerken valt.
Ik heb dat eens opgezocht omdat een vriend van me van 19 een vriendin van 15 had. Ik kon dat helemaal nergens vinden in het wetboek zelf. Daar staat alleen dat vanaf 16 in principe legaal is. Hoewel je dan weer rare kwesties krijgt zoals 17 jarige jongen met 15 jarig meisje
Peter R is my hero
pi_125142947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ga denk ik maar eens een lijstje maken met verenigingen en stichtingen die ik het zwijgen op wil laten leggen als dat bij Martijn zou kunnen. Ik vind immers dat de samenleving beschermd moet worden tegen hun vreselijke mening.
Ik zou het ook beter vinden als Sharia4Holland op zou rotten als vereniging. Maar verbieden, nee. Ze pleiten niet uitvoeren van de sharia als individueel, maar op het instellen van de sharia (waarmee een hoop dingen die nu illegaal zijn, legaal worden). Beetje hetzelfde verhaal.Die club is ook te klein om hun ideeën te realiseren
Peter R is my hero
pi_125143008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef najazeg het volgende:

[..]

ik snap niet dat mensen dit zo ingewikkeld vinden. Als men nou eens dit bovenstaande bedenkt ZONDER er gelijk het gedachtengoed van die pedoclub aan te koppelen dan zou het toch helder moeten zijn.
Zodra het om iets gaat dat met pedo's te maken heeft of kan hebben wordt er niet meer helder gedacht.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 11 april 2013 @ 08:31:17 #190
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_125143615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 11 april 2013 @ 08:46:12 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125143747
Hie rheb ik vast een eerste nieuw slachoffer. Stichting kernvisie

http://www.kernvisie.com/

Deze stichting wil graag meer kerncentrales. Vreselijk, krijgen we allemaal lekkende en smeltende centrales in ons land! Waar halen ze het gore lef vandaan om te vinden dat kernenergie veilig en verstandig is!? Straks zijn al onze kindertjes radioacief besmet!

Snel de mond snoeren die club!. Verbieden dus om kernenergie te promoten!
pi_125143779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:46 schreef Hexagon het volgende:

Deze stichting wil graag meer kerncentrales. Vreselijk, krijgen we allemaal lekkende en smeltende centrales in ons land! Waar halen ze het gore lef vandaan om te vinden dat kernenergie veilig en verstandig is!? Straks zijn al onze kindertjes radioacief besmet!

Goed dat je "de kinderen" erbij haalt, maatschappelijke verontwaardiging gegarandeerd ^O^
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 11 april 2013 @ 09:01:56 #193
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_125143926
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Goed dat je "de kinderen" erbij haalt, maatschappelijke verontwaardiging gegarandeerd ^O^
precies! :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_125147026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Na legalisering is het geen misdaad meer.
Ook na legalisering is het nogsteeds verkrachting, dat het dan niet meer bestraft wordt maakt dat niet minder waar.
Het enige wat dan is veranderd is dat wij als land veranderd zijn in een land dat zijn burgers niet beschermt en verkrachters een hand boven het hoofd houdt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:21:53 #195
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_125147339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:08 schreef DroogDok het volgende:

Zodra het om iets gaat dat met pedo's te maken heeft of kan hebben wordt er niet meer helder gedacht.
Dus de rechtbank heeft in eerste aanleg niet helder nagedacht.
pi_125147726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vandaar dat de rechtbank het eerst verbood en nu met een grote kanttekening dan echt net aan toelaat....

Er is hier wel meer aan de hand dan alleen maar de "ieuw pedo" gedachte.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:34:46 #197
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_125147728
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

En het is ook een potentieel doelwit voor terroristische aanslagen, natuurlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 11 april 2013 @ 11:49:54 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125148219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:46 schreef Hexagon het volgende:

er zijn zelfs al leden veroordeeld voor het lozen van radioactief afval... (althans van horen zeggen dan)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125149311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Ook na legalisering is het nogsteeds verkrachting, dat het dan niet meer bestraft wordt maakt dat niet minder waar.
Het enige wat dan is veranderd is dat wij als land veranderd zijn in een land dat zijn burgers niet beschermt en verkrachters een hand boven het hoofd houdt.
Ook na legalisering is the hard rijden nog te hard rijden, dat het dan niet meer bestraft wordt maakt dat niet minder waar. Het enige wat dan is veranderd is dat wij als land veranderd zijn in een land dat zijn burgers niet beschermt en snelheidsduivels een hand boven het hoofd houdt.

Zo kan je dat natuurlijk voor elke wetswijziging zeggen. En volgens mij is Martijn niet voor het legaliseren verkrachtingen, maar dat kinderen ook seks mogen hebben, wettelijk gezien. Ik denk dat ze zelf echt het waanbeeld hebben dat kinderen dat willen.

Is het smerig? In mijn ogen wel. En ik heb er vertrouwen genoeg in dat dit soort ideeen nooit wetten worden. Daarom ben ik ook niet zo bang om zo'n soort vereniging te laten bestaan (net zoals Shariapartij. Kerncentrales ben ik wel een voorstander van)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_125149519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ook na legalisering is the hard rijden nog te hard rijden, dat het dan niet meer bestraft wordt maakt dat niet minder waar. Het enige wat dan is veranderd is dat wij als land veranderd zijn in een land dat zijn burgers niet beschermt en snelheidsduivels een hand boven het hoofd houdt.

Zo kan je dat natuurlijk voor elke wetswijziging zeggen. En volgens mij is Martijn niet voor het legaliseren verkrachtingen, maar dat kinderen ook seks mogen hebben, wettelijk gezien. Ik denk dat ze zelf echt het waanbeeld hebben dat kinderen dat willen.

Is het smerig? In mijn ogen wel. En ik heb er vertrouwen genoeg in dat dit soort ideeen nooit wetten worden. Daarom ben ik ook niet zo bang om zo'n soort vereniging te laten bestaan (net zoals Shariapartij. Kerncentrales ben ik wel een voorstander van)
Wat een bullshit moet je verzinnen om een punt te kunnen maken zeg....
Als je harder mag rijden kan daar ook rekening mee gehouden worden en leidt dat niet perse tot meer ongelukken(zie duitsland!). Dat is hier niet het geval, het tegenover gestelde is waar, als seks met kinderen wel mag is er gewoon meer schade, heel direct, want nogsteeds zal seks met kinderen gewoon schadelijk zijn.

Het probleem is idd dat ze dat waanbeeld hebben, dat is de grond van hun gekte, dat maakt ze pedo's, dat is wat ze onder controle moeten houden. Als ze dat niet doen stappen ze zo voorbij signalen dat een kind het niet leuk vindt. Die zien ze dan niet eens meer goed.
Dat maakt dat iemand die een pedo is een waanzin in zich draagt die hij(of zij) continu moet bevechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')