Als je dat bent moet je het zelf ook kunnen inrichten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gros in K&W weet dat wel. Maar voor degene die dat niet weten, ik ben timmerman/meubelmaker. Ik wil mijn gereedschapskoffers,verf, lijm kit, etc. etc. kwijt kunnen, het midden wil ik vrij houden zodat ik plaatmateriaal en kleine meubels kan vervoeren.
Dat zal hij ook wel doen. De beste man vraagt hier om ideeën.quote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je dat bent moet je het zelf ook kunnen inrichten.
Ik kon ook de oude inrichting erin laten zitten echter is die niet geschikt voor mij. Ideeën vragen en die combineren is toch niet zo verkeerd?quote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je dat bent moet je het zelf ook kunnen inrichten.
Het busje waar ik in rij, zit aan beide kanten kasten met lades, bevalt ook wel goed.quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef blomke het volgende:
Latten langs de zijkant? Gebruik ik om dingen (koffers, emmers, dozen) met spanbandjes aan vast te maken
Er zit betonplex i.p.v. latten.quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef blomke het volgende:
Latten langs de zijkant? Gebruik ik om dingen (koffers, emmers, dozen) met spanbandjes aan vast te maken
Denk van festo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:58 schreef Holenbeer het volgende:
Ik heb eens op een forum een inrichting gezien van een bedrijfsbusje, waar ipv een wand met vakjes alleen een stellage geplaatst was waar een specifiek type gereedschapskoffer ingehangen kon worden. Zag er erg strak uit en heeft als voordeel dat je 'de vakjes' eruit kan halen en mee kan nemen richting de werkplek.
nee, heb tijdens mijn hardlooprondje gegraven in mijn geheugen en het ging om dit topic: K&W / Hoe ziet jouw klusbus er van binnen uit ?quote:
Heb je een richtprijs? (voor de slede)quote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef Trimaform het volgende:
Mocht je zo'n "uittrek-kast" willen, kijk op de site van QTS (www.q-t-s.nl) hebben een mooie slede voor niet teveel geld. Kan je zelf opbouwen wat je wilt.heb er ervaring mee, en echt degelijk spul!
Dubbele vloer met laden is erg handig, maar niet als je even snel iets moet pakken wat achterin je lade ligt. Hou er rekening mee met indelen
eigenaar van een vivaro? zo'n ding?quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef betyar het volgende:
Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een Vivaro.
Krijgen wij het resultaat ook nog te zien hier?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef betyar het volgende:
Zo, de laden zitten erin, morgen de bovenkant dichttimmeren met OSB welke wordt bekleed met vloerbedekking.
Uiteraard, zal morgen effe foto's maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Krijgen wij het resultaat ook nog te zien hier?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, zal morgen effe foto's maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |