Eens.quote:Op zondag 7 april 2013 22:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het er wel overzichtelijk uitzien en het lijkt me handiger dan de huidige gang van zaken, maar wel minder leukVragen of je in de OP mag omdat je hebt ingeschreven voor een wedstrijdje vind ik leuker dan mezelf in zo'n overzicht knallen
Maar aan de andere kant is het voor de TS een stuk makkelijker.
Staat ie gemarkeerd bij Duin- en Kruidberg? Dan stap ik binnenkort even in de auto om te oefenenquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, ik voel me altijd behoorlijk bevoorrecht als ik die ronde loop.
Zou me wel leuk lijken om als 'meets' eens een aantal rondjes van mensen uit dit topic te lopen. Ik zou dit rondje, en als het te lang is iig dit gebied, dan absoluut nomineren.
Mogge! M-week en bijna D-dayquote:Op maandag 8 april 2013 08:03 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
En een hele goedemorgen allen!
Hey, zin om zondagmiddag misschien samen een rondje te doen op de heuvelrug? Heb eerst die extreme workout, maar denk dat dat goed te doen moet zijn. Niet heel veel lopen ook denk ik en aangezien het lekker weer wordt dacht ik nog een rondje te doen daar. Dus als je zin hebt!quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Ja lijkt me leuk, heb alleen Sunny al een poosje niet gezien hier.
Zal even kijken of het uitkomt. Laat ik nog wetenquote:Op maandag 8 april 2013 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hey, zin om zondagmiddag misschien samen een rondje te doen op de heuvelrug? Heb eerst die extreme workout, maar denk dat dat goed te doen moet zijn. Niet heel veel lopen ook denk ik en aangezien het lekker weer wordt dacht ik nog een rondje te doen daar. Dus als je zin hebt!
Vandaag trouwens weer een goede spierpijn in mijn kuiten, toch best een zware training gisteren. Maar zal morgen wel weer beter zijn.
Moet je niet doen he.quote:
Dat heb je te danken aan Renate!quote:Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Trouwens, wat een boel mensen met spierpijn! Eerlijk gezegd nooit last van
Meh, na m'n looptrainingen bij HAAG ook nooit last van gehad. Ben gezegend denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat heb je te danken aan Renate!
Ik heb spierpijn in m'n kuiten en in de achterkant van m'n bovenbenen. Quadriceps heb ik dan weer totaal geen last van.
De hamstrings dus?quote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat heb je te danken aan Renate!
Ik heb spierpijn in m'n kuiten en in de achterkant van m'n bovenbenen. Quadriceps heb ik dan weer totaal geen last van.
Oh, na trainingen heb ik ook geen last van spierpijn, tenzij ik me erg heb staan uitslovenquote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Meh, na m'n looptrainingen bij HAAG ook nooit last van gehad. Ben gezegend denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |