abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2013 @ 22:02:44 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125008710

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Wie loopt waar en wanneer google docs

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 07-04-2013 22:22:14 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 7 april 2013 @ 22:07:46 #2
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_125009037
Ik heb zojuist nog even Wijk aan Zee onveilig gemaakt. Geparkeerd op de parkeerplaats op het hoge duin en verschillende kleinere en grotere rondjes gemaakt. En dat ziet er dan zo uit: http://www.endomondo.com/workouts/174264641 Volgens mij heb ik bijna elk straatje rondom die parkeerplaats wel gehad. Totaal was t 7,5km in 43 minuten.

En nu: douchen en naar bed
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_125009081
Mag ik in de OP svp Daywalk3er?

1
2
[b]14 juni 2013 - [ url=http://www.coloursbythesea.nl]Colours By The Sea (Vlissingen)[/url ] 
Arquero - 5 km

Gisteravond op een verjaardag het hierover gehad en mijn vriendin was er erg enthousiast over. Dus meteen ingeschreven :P
Vriendin heeft (eindelijk) 1e les gelopen van Evy. Is haar meegevallen, nu alleen ff kijken hoe ze het gaat vinden verder in het programma en of ze het ook vol blijft houden.
  zondag 7 april 2013 @ 22:09:35 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_125009177
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Frsh het volgende:

[..]

Mooi rondje!
Ja, ik voel me altijd behoorlijk bevoorrecht als ik die ronde loop. :)
Zou me wel leuk lijken om als 'meets' eens een aantal rondjes van mensen uit dit topic te lopen. Ik zou dit rondje, en als het te lang is iig dit gebied, dan absoluut nomineren.
Life is what you make it.
  zondag 7 april 2013 @ 22:12:57 #5
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125009439
Meh, ik wilde de LAPO hebben. Kon ik D-DAY als TT neerkwakken. Nouja, dan morgen maar!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 7 april 2013 @ 22:13:47 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_125009508
ik ben nogal gedemotiveerd na mn loopje vandaag :')
Wat een klote zooi, wéér honden (deze wouden spelen maar ik vertrouw die pleuris beesten niet meer) en een lege tank ;(

Nee, dat was niet fijn :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zondag 7 april 2013 @ 22:14:00 #7
92409 Twinky
Little star.
pi_125009527
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef slacker_nl het volgende:
Meh, ik wilde de LAPO hebben. Kon ik D-DAY als TT neerkwakken. Nouja, dan morgen maar!
D-Day? want?
pi_125010091
Wat was het heerlijk vandaag, rondje gemaakt van 5,2 km. Opbouwen gaat lekker nu, verleg telkens mijn grenzen op de loopbanen en merk dat ik buiten dan ook weer verder ga.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125010117
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ja, ik voel me altijd behoorlijk bevoorrecht als ik die ronde loop. :)
Zou me wel leuk lijken om als 'meets' eens een aantal rondjes van mensen uit dit topic te lopen. Ik zou dit rondje, en als het te lang is iig dit gebied, dan absoluut nomineren.
Ik heb op 23 Juni een barefoot trail workshop in jouw gebied! Lijkt me ook echt supermooi daar! Al heb ik zelf ook niets te klagen op de veluwe ;). Maar als we daar een meet gaan houden houd ik mij zeker aanbevolen!
Hopelijk gaat de meet in Augustus bij de Sallandse heuvelrug ook nog door, moet echt niet vergeten worden he! :P
  zondag 7 april 2013 @ 22:23:48 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125010252
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik heb op 23 Juni een barefoot trail workshop in jouw gebied! Lijkt me ook echt supermooi daar! Al heb ik zelf ook niets te klagen op de veluwe ;). Maar als we daar een meet gaan houden houd ik mij zeker aanbevolen!
Hopelijk gaat de meet in Augustus bij de Sallandse heuvelrug ook nog door, moet echt niet vergeten worden he! :P
Ja lijkt me leuk, heb alleen Sunny al een poosje niet gezien hier.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_125010278
Even een schaamteloze repost van mijzelf:

Ik was even met iets bezig en het leek mij wel leuk om alles te verzamelen op 1 plaats. Zo kunnen de mensen die minder tijd hebben, nog steeds iedereen volgen
Hier kan je ook zelf je loops erin zetten. Dus hoef je niet te wachten totdat de OPer het doet.
Ik heb al een begin gemaakt maar het moet wel nog afgemaakt worden.
Dit kan dus door iedereen aangepast worden.

De oudere loopjes van dit jaar kunnen er uiteraard er ook bij.

https://docs.google.com/s(...)LZGQ0OHc&usp=sharing

Lijkt dit jullie iets?
Ja, dan laat ik het staan.
Nee, dan verwijder ik het weer.

(onder de pagina heb ik een sheet erbij gezet met eventuele uitleg)
  zondag 7 april 2013 @ 22:28:02 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125010553
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef streamnl het volgende:
Even een schaamteloze repost van mijzelf:

Ik was even met iets bezig en het leek mij wel leuk om alles te verzamelen op 1 plaats. Zo kunnen de mensen die minder tijd hebben, nog steeds iedereen volgen
Hier kan je ook zelf je loops erin zetten. Dus hoef je niet te wachten totdat de OPer het doet.
Ik heb al een begin gemaakt maar het moet wel nog afgemaakt worden.
Dit kan dus door iedereen aangepast worden.

De oudere loopjes van dit jaar kunnen er uiteraard er ook bij.

https://docs.google.com/s(...)LZGQ0OHc&usp=sharing

Lijkt dit jullie iets?
Ja, dan laat ik het staan.
Nee, dan verwijder ik het weer.

(onder de pagina heb ik een sheet erbij gezet met eventuele uitleg)
Och ik vergat het te melden. Heb de link ook onder aan de OP gezet, dan kan men oordelen. ;)
pi_125010824
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Och ik vergat het te melden. Heb de link ook onder aan de OP gezet, dan kan men oordelen. ;)
Thanks
Ik ben benieuwd :@

Edit: even een algemene reactie op een pm.
De aantal nachten wordt automatisch uitgerekend ;)
pi_125010990
Ik vind het er wel overzichtelijk uitzien en het lijkt me handiger dan de huidige gang van zaken, maar wel minder leuk :P Vragen of je in de OP mag omdat je hebt ingeschreven voor een wedstrijdje vind ik leuker dan mezelf in zo'n overzicht knallen ;) Maar aan de andere kant is het voor de TS een stuk makkelijker.
  zondag 7 april 2013 @ 22:37:22 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125011205
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het er wel overzichtelijk uitzien en het lijkt me handiger dan de huidige gang van zaken, maar wel minder leuk :P Vragen of je in de OP mag omdat je hebt ingeschreven voor een wedstrijdje vind ik leuker dan mezelf in zo'n overzicht knallen ;) Maar aan de andere kant is het voor de TS een stuk makkelijker.
Zelf vind ik het ook niet erg om te doen.
pi_125011291
Voet doet minder pijn O+ *O*
Ja doei.
pi_125011823
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Voet doet minder pijn O+ *O*
Mooi! Dus snel weer lekker rennen! Dan kan je nog mooi mee doen met die race of niet? :D
pi_125011896
Ik hoop het, even aankijken. Vorige keer was het ook 'ineens' weer weg en kon ik daarna gewoon weer vollop rennen, dus moet maar even zien. Er zijn twee races deze week: een op woensdag en een op zaterdag. De zaterdag wil ik sowieso meedoen, de woensdag kijk ik maar even aan... :)
Ja doei.
  zondag 7 april 2013 @ 22:57:41 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125012533
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef Twinky het volgende:

[..]

D-Day? want?
inderdaad, als Eisenhouwer ook een week te vroeg was geweest had het wel eens heel anders kunnen uitpakken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 7 april 2013 @ 23:01:01 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125012819
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef Twinky het volgende:

[..]

D-Day? want?
Dinsdag (D!) mag ik weer beginnen met lopen (D-Day). Dus. D. Day.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 7 april 2013 @ 23:09:28 #21
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125013395
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dinsdag (D!) mag ik weer beginnen met lopen (D-Day). Dus. D. Day.
Je hebt pas een ego-topic gehad. :6
pi_125013797
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

:D True that!
  zondag 7 april 2013 @ 23:21:41 #23
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125014009
Die had ik zelf bedacht, dus dat telt niet.
  zondag 7 april 2013 @ 23:24:03 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125014124
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef slacker_nl het volgende:
Die had ik zelf bedacht, dus dat telt niet.
Slome :6
  zondag 7 april 2013 @ 23:24:11 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125014129
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nederlandse graaicultuur ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'