Ja ik wil af en toe nog wel eens te diep in het glaasje kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Na ja, dat durf ik niet he? Aan mannen zitten als ik die leuk vind. Aan tetten zitten doe ik sowieso niet.
En je was wel heel ver heen he
quote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik help ze af en toe, laatst nog bij lesbo's, dan loop ik naar zo'n vrouw toe en grijp ik haar hand en druk die op de tieten van een andere vrouw, en "voelt het goed?". En voila, een nieuwe liefde is geboren.
Ze gingen de hele avond zoenen enzo, mijn goede daad.
Dat is wel heel makkelijkquote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik help ze af en toe, laatst nog bij lesbo's, dan loop ik naar zo'n vrouw toe en grijp ik haar hand en druk die op de tieten van een andere vrouw, en "voelt het goed?". En voila, een nieuwe liefde is geboren.
Ze gingen de hele avond zoenen enzo, mijn goede daad.
Sowieso, ze stonden steeds naar elkaar te staren en ik was het zat dus ik sleepte haar gewoon naar de ander toe. Kende ze verder niet, maar ik haat mensen die mij irriteren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijkMoeten ze elkaar wel net leuk vinden anders werkt die truuk niet.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik wil af en toe nog wel eens te diep in het glaasje kijken.
Hanneke Groenteman.quote:
Je bent een echte matchmaker dus. Ik denk dat ze je dankbaar warenquote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, ze stonden steeds naar elkaar te staren en ik was het zat dus ik sleepte haar gewoon naar de ander toe. Kende ze verder niet, maar ik haat mensen die mij irriteren.
Dus "hop, be done with it".
Dat is Hans van der Togt hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hanneke Groenteman.
Hoe diep kan je zinken Tem, hoe diep.
De link, check de link, de LIIIIIINK!.quote:
Ja maar ze gaven geen pijpbeurt, de arrogante wijven.quote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent een echte matchmaker dus. Ik denk dat ze je dankbaar waren
Maar op Hanneke's websait.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ze gaven geen pijpbeurt, de arrogante wijven.
Lekker voor de furries.quote:
Met plezier waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan Karl Noten een puntje aan zuigen.
Met Leontien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |