Ja ligt er netjes bij in z'n kruis zo te zien.quote:
Daarom. Ik laat jut en jul lekker gaan. Die zijn gewoon vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ligt er netjes bij in z'n kruis zo te zien.
Kijk Corrie, ik ben een groot fan van Oboema, Fred Schuit, Theo van Gogh, Boudewijn Buch en W.F Hermans. Dat zijn stuk voor stuk verschrikkelijke mannen dus misschien snap je dan waar het vandaan komt.quote:
Ik neem je wel een keer mee stappen, gister was er ook een enorme spetter, oh oh de handjes begonnen te jeuken.quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. Ik laat jut en jul lekker gaan. Die zijn gewoon vrouwonvriendelijk.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keer mee stappen, gister was er ook een enorme spetter, oh oh de handjes begonnen te jeuken.
Kan je niet soppen op lekkere homo mannen dan?quote:
Oh ja dat wel natuurlijk, maar zij niet op mij.quote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet soppen op lekkere homo mannen dan?
Heb m'n hand nog wel even laten nederdalen richting z'n boxer, zo lief.
Zo simpel ook, hoppa.
quote:
Moeders zeggen altijd niet kijken met je handjes, maar alles is geoorloofd in de strijd voor worst!quote:Op zondag 7 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat wel natuurlijk, maar zij niet op mij.
Maar ja, beter dan niksKijken naar mooie mannen is ook leuk.
Misschien moet ik dan maar wat brutaler worden. Anders wordt het nooit meer wat met mij.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeders zeggen altijd niet kijken met je handjes, maar alles is geoorloofd in de strijd voor worst!
Ach je mag gerust aan mannen zitten als vrouw, vinden ze niet erg.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar wat brutaler worden. Anders wordt het nooit meer wat met mij.
Nee klopt, ze mogen ook wel vaker het initiatief nemen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je mag gerust aan mannen zitten als vrouw, vinden ze niet erg.
Na ja, dat durf ik niet he? Aan mannen zitten als ik die leuk vind. Aan tetten zitten doe ik sowieso niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je mag gerust aan mannen zitten als vrouw, vinden ze niet erg.
Net zoals ik regelmatig tetten van vrouwen moet knijpen omdat ze dat zo geweldig vinden, als een homo het doet is het leuk maar als een hetero het doet dan is 't aanranding.
Volgens mij was ik zelfs zo dronken dat ik heb lopen zoenen met haar, hm.
Ik help ze af en toe, laatst nog bij lesbo's, dan loop ik naar zo'n vrouw toe en grijp ik haar hand en druk die op de tieten van een andere vrouw, en "voelt het goed?". En voila, een nieuwe liefde is geboren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, ze mogen ook wel vaker het initiatief nemen.
Tja moet je dat wel durven he?quote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, ze mogen ook wel vaker het initiatief nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |