Ja en het is toch een partij baggerquote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
Op Net 5 een berg B-sterren met daartussen Hero Brinkman die een soort De Mol aan het doen zijn.
Is het ook. Ik kijk ook altijd een aflevering meteen als hij binnen is. Soms download ik een heel seizoen om achter elkaar te kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, series volgen is leuk, dus ik snap je wel.
Haha, dat doe ik weer nooit. Ik moet een aflevering binnen enkele dagen zien als hij uit is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook. Ik kijk ook altijd een aflevering meteen als hij binnen is. Soms download ik een heel seizoen om achter elkaar te kijken.
Nogal ja. En ik ken ook hier de helft geloof ik weer niet.quote:
Meestal met oudere series die ik nog een keer wil kijken. Met nieuwe kijk ik wel altijd meteen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik weer nooit. Ik moet een aflevering binnen enkele dagen zien als hij uit is.
Ik moet weer schamend bekennen dat ik ze op 1 na allemaal weet te plaatsenquote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Nogal ja. En ik ken ook hier de helft geloof ik weer niet.
Ah, the A-Team kijk ik ook nog wel een aflevering op zijn tijd. De oude goede tijden als kiddo.quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal met oudere series die ik nog een keer wil kijken. Met nieuwe kijk ik wel altijd meteen.
Ben om 2 uur wakker geworden dus zo voelt het niet voor me.quote:
Ik zag de trailer.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
Op Net 5 een berg B-sterren met daartussen Hero Brinkman die een soort De Mol aan het doen zijn.
Haha, gisteren uit geweest?quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben om 2 uur wakker geworden dus zo voelt het niet voor me.
A-Teamquote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, the A-Team kijk ik ook nog wel een aflevering op zijn tijd. De oude goede tijden als kiddo.
Ja dat begrijp ikquote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben om 2 uur wakker geworden dus zo voelt het niet voor me.
Hero probeert daar wel te hosselen viel me op.quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag de trailer.
Hero moet weer gaan drinken.
Yup, en ik wordt zelden dronken...maar gisterquote:
Deze man.quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yup, en ik wordt zelden dronken...maar gister
Sherryfles had een ATV-tje?quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik
Ik was er best bijtijds uit terwijl het laat was geworden gisteren. Uur of 10 stond ik al naast mijn bed.
Ik wordt?quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yup, en ik wordt zelden dronken...maar gister
Kroeg bij centraal in de buurt en daarna chinezen in de witte de witquote:
Heb ik vorige week ook nog zitten kijken af en toe.quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Met pasen was The A-Team marathon.
BA was wel de neger die de bling heeft gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |