Ja, DDAR+Loc. Heerlijke scheurijzers en goede banken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Ener-G het volgende:
Jeuj intercitydienst van Amsterdam naar Alkmaar ipv de gebruikelijke VIRM nu zo'n gare stoptreindubbeldekker, met die krappegroene bankjes. Stampvol ook. VIRM was zeker natgeregend en niet inzetbaar in de eerste bui van het voorjaar? :'-)
in een ProCity wil je echt niet dood gevonden worden hoor. Slechtste busmaterieel dat er ooit in Nederland gereden heeftquote:
Lekker hobbelen over de drempels. Ik ken ze van Leeuwarden CS - ziekenhuis 2 jaar terug, zijn inderdaad niet de fijnste bussen. Maar alles beter als VIRMquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in een ProCity wil je echt niet dood gevonden worden hoor. Slechtste busmaterieel dat er ooit in Nederland gereden heeft
Ik moest echt even opzoeken wat dat nou voor bussen zijn, maar na lezen van de Wikipediapagina weet ik al zeker dat ik er geen kennis mee wil maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in een ProCity wil je echt niet dood gevonden worden hoor. Slechtste busmaterieel dat er ooit in Nederland gereden heeft
Volgende keer even melden hier welke je moet mijden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Ener-G het volgende:
Jeuj intercitydienst van Amsterdam naar Alkmaar ipv de gebruikelijke VIRM nu zo'n gare stoptreindubbeldekker, met die krappe groene anderhalfpersoonsbankjes. Stampvol ook. VIRM was zeker natgeregend en niet inzetbaar in de eerste bui van het voorjaar? :'-)
Met op het eind nog een paar echte Nederlandse armseinen. En de overweg ergens rond 0:53 heeft volgens mij ook nog dezelfde spoorbomen als wij in Nederland hebben.quote:
Kettinghor er overheen gooien zou wel een idee zijn..quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Met op het eind nog een paar echte Nederlandse armseinen. En de overweg ergens rond 0:53 heeft volgens mij ook nog dezelfde spoorbomen als wij in Nederland hebben.
Ben je weer op zoek naar werk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Kettinghor er overheen gooien zou wel een idee zijn..
Heb je al een flesje gehaald?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Eerst Enschede maar even fixen van de zomer
Alleen nog even ATB erin fietsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De 1216 kan in theorie ook in Nederland rijden.
Kijk, tussen al dat zwakzinnige gedoe over VIRM is dit goed nieuws!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:17 schreef James1988 het volgende:
'Aken' blijft open! Vorig jaar kondigde Bombardier aan de vestiging in Aken te willen sluiten, maar er is een oplossing gevonden. De vestiging in Aken is verkocht aan Quip, en zal worden omgedoopt in Talbot Services GmbH. Voor zo'n 270 van de 500 medewerkers is er een baan.
Daar staan ook cabview-filmpjes van op Youtube.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alleen nog even ATB erin fietsen.
Een broertje van de 1216 229 heeft zelfs al in Nederland gereden.
[ afbeelding ]
(Foto: Peter Honig)
Helemaal mee eens. Hopelijk komt er voor 'Derby' ook zo'n oplossing.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk, tussen al dat zwakzinnige gedoe over VIRM is dit goed nieuws!
Dat bericht is uit 2011, is dat niet al opgeruimd allemaal? Dat ging toch op de fles omdat TfL koos voor Siemens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hopelijk komt er voor 'Derby' ook zo'n oplossing.
Zeker. (Op je tweede vraag)quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat bericht is uit 2011, is dat niet al opgeruimd allemaal? Dat ging toch op de fles omdat TfL koos voor Siemens?
Dat was in 2011 het geval. Sindsdien zijn er twee orders voor Electrostars binnengekomen, waardoor men in Derby alsnog wat te doen heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat bericht is uit 2011, is dat niet al opgeruimd allemaal? Dat ging toch op de fles omdat TfL koos voor Siemens?
Absoluut.quote:
Fix jij direct even alles? Kan de rest lekker met vakantie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Eerst Enschede maar even fixen van de zomer
Ik ben zelf met vakantiequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Fix jij direct even alles? Kan de rest lekker met vakantie.
Dus Siemens zou het nog steeds kunnen verkloten? Dat geeft hoop, maar de kans is klein.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Absoluut.
De deal met Siemens voor het leveren van treinen voor Thameslink is trouwens nog steeds niet rond (dat werd vorige maand verwacht), de Crossrail-deal is nog niet vergeven. Voor Thameslink is Siemens nog altijd 'preferred bidder'.
Alle verloven zijn ingetrokken, helaas jongen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alle verloven zijn ingetrokken, helaas jongen.
Voor zover ik vernomen heb bij de aannemer wel in elk geval. Zouden ze onderhand ook een CAO hebben waarin staat dat ze geen recht meer hebben op feestdagen etc?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alle verloven zijn ingetrokken, helaas jongen.
Flesje -> hittequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Anno1982 het volgende:
Ok, ik geef het op, ik snap de schoenen/flesje discussie niet meer.
Het flesje dat je ging halen als er na de officiële ombouwperiode niet de volledige treindienst op Enschede gereden kon worden.quote:
Waarschijnlijk met bier?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het flesje dat je ging halen als er na de officiële ombouwperiode niet de volledige treindienst op Enschede gereden kon worden.
Die kans is klein. De IEP-deal met Hitachi is uiteindelijk ook gesloten, ondanks veel vertraging.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus Siemens zou het nog steeds kunnen verkloten? Dat geeft hoop, maar de kans is klein.
De 01 is dan ook een sneltreinlocomotief, en SGM is stoptreinmatquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef b2py het volgende:
Ik kom er net achter dat de SSN 01 1075 een hogere snelheid heeft dan een SGM Sprinter..140 vs 120.
Maar dat zullen wij bij de SSN niet veel rijden. Zitten toch vrijwel altijd in een goederenpad, en de slijtage is met 100 vs 140 ook heel anders.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef b2py het volgende:
Ik kom er net achter dat de SSN 01 1075 een hogere snelheid heeft dan een SGM Sprinter..140 vs 120.
Net Ron Jeremyquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Echte mannen hebben haar op hun gezicht
Da deed me denke aan het volgende.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |