Krijgt teringhenkie daar nou 0.25btc zomaarquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk om terug te lezen
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
Krijg het gevoel dat het een nogal kleine en gemanipuleerde markt is.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom moest je die Litecoins nog niet dumpen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:27 schreef Whuzz het volgende:
Je quotes staan in de verkeerde volgorde. Ik heb die 5 BTC van MtGox natuurlijk gewoon teruggekregen, net als jij (eregsns eind juni). Na een paar dagen ofzo een mailtje van MtGox gehad voor account confirmatie, waarna ik weer bij het account kon. Mijn BTC stond er nog. Die heb ik daarna bij MtGox weggehaald en een poosje later definitief weggepleurd (in augustus)
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vanuit een filosofisch standpunt: ik denk niet dat op termijn iemand gelukkig gaat worden van bitcoins
Vanuit een meer praktisch oogpunt: shift-del ging sneller dan rondvragen wie er wat bitcoins wil hebben.
[..]
Momenteel waren ze minder dan 50 euro waard geweest. Mijns inziens zijn ze over een jaar of wat nog maar 5 cent waard. Dat wordt een klein stadje dan. Misschien iets van playmobil ofzo
Niet dat je ergens playmobil met bitcoins kunt kopen, maar toch...
Ja, wilde net zeggen. AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Networkquote:
Kloptquote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef µ het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat het een nogal kleine en gemanipuleerde markt is.
De ene voorspelt dat ze naar de $1 gaan, de ander zegt $1000. Mensen hier zijn eerder geneigd dat tweede te denken.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karasta het volgende:
Is het nog waard om hier geld in te investeren? Ik heb ht nog aan het begin gezien toen ze $5 waard waren en heb toen niets geinvesteerd mdat ik er niet in geloofde.
Had met $1000 investering veel geld kunnen maken ...
Nu is het bijna $160 waard , 2 weken geleden was het $75 dacht ik?
Heb zo'n zin om $1000 van mijn spaargeld erin te storten , maar is het nog waard om dit te doen?
Wat dat betreft ben ik toch blij dat ik die fase in 2011 / 2012 al doorgemaakt heb.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef pikinhand het volgende:
Als je hart sneller gaat kloppen als je denkt aan alle winsten die je gaat maken, en je voelt dat je snel moet zijn om de boot niet te missen, dan is het waarschijnlijk fout. Het tweede is wat je slechte beslissingen laat maken.
Over een tijdje gaan we ook lachen op dit topic en dat er toen maar liefst het absurd hoge bedrag van $160 voor een bitcoin werd betaald.quote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk om terug te lezen
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
En dat kan dan 2 kanten opgegaan zijnquote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Over een tijdje gaan we ook lachen op dit topic en dat er toen maar liefst het absurd hoge bedrag van $160 voor een bitcoin werd betaald.
Niet als $160 als absurd hoog wordt gezien.quote:
Of huilen dat we ze toen nog hadden kunnen kopen voor het absurd lage bedrag van $160quote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Arcee het volgende:
Over een tijdje gaan we ook lachen op dit topic en dat er toen maar liefst het absurd hoge bedrag van $160 voor een bitcoin werd betaald.
Nou ja, dan is de $0.75 uit de eerste topics nog meer om te janken dan nu al.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Jace_TBL het volgende:
Of huilen dat we ze toen nog hadden kunnen kopen voor het absurd lage bedrag van $160
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |