Je kan ook altijd de ramen wagenwijd open zetten en met je laptop bij het raam gaan zitten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom er nou eens vanaf joh!Het is best leuk buiten.
Ik kom tegenwoordig wel eens buiten hoorquote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom er nou eens vanaf joh!Het is best leuk buiten.
Wees blij dat je geen ban hebt, als je nog een koekje wilt, moet je wel normaal doen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geslijm weer bah, eng gezelschap
Ze bant je echtquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Beetje VI kan geen kwaadquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen ban hebt, als je nog een koekje wilt, moet je wel normaal doen.
Ik slijm heul niet, Yvonne heeft gewoon credits staan bij mij vanwege haar grote complimentquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en jezelf veilig waant.
VI grappen mogen ook niet?quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en je jezelf veilig waant.
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
ah, je hebt de fotos ook gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik slijm heul niet, Yvonne heeft gewoon credits staan bij mij vanwege haar grote compliment
Zeg eens eerlijk vind jij Yvonne een GILF?quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.
[ afbeelding ]
Ik houd het tenminste bij glitterberen over de DM.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.
[ afbeelding ]
Ik houd het tenminste bij glitterberen over de DM.
That's mequote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en je jezelf veilig waant.
Neuh, ik steun mijn broedersquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tenzij je in je post zegt dat de FOK-grappen beter zijn.
Wees zuinig op je postrechten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Kankerverwekkende kankerkankerkanker kankerns met je vertraging
Ga dan met de auto, treinquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Dat is subjectief. Persoonlijk zou ik Yvonne nog onder een MILF 'scharen' haha scharen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk vind jij Yvonne een GILF?
Ga dan niet met het arbeidersvervoer manquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Pasveer; Te Wierik, Rienstra, Koenders, Dorda; Quansah, Vejinovic, Duarte; Gouriye, Castillion, Paljicquote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm zenuwachtig zijn. Het is Heracles maar.
Kan je mijn OPrechtern teruggeven?quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Wat de neuk lopen jullie nou weer te klooien?
Veel plezierquote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef yvonne het volgende:
Zo. nu zet ik jullie weer uit m'n AT. Rust.
Je bent een zeikerd, aldus de NS directeur.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Er hebben mensen geklooid, ik heb mezelf erg netjes gehouden.quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Snel opdraven en even laten zien dat je de boze mod bent omdat Yvonne er is hequote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Beterquote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef yvonne het volgende:
Zo. nu zet ik jullie weer uit m'n AT. Rust.
Ik heb ook een klacht. Dan rijd ik in alle rust naar huis. Word ik opeens staande gehouden door 5 agenten op een motor. Blijkt er een wielerkoers door Delft gehouden te worden waardoor ik 20 minuten moest wachtenquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Zou ik niet doen, idd.quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mogen we dat wel opnoemen?
Straks gaan ze het weer verwijderen
Je bent één van de weinige Feyenoorders die niet verbannen isquote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet niet of ze een partner heeft maar ik heb wel eens gehoord op FOK dat als je goed kan beffen dat je je onder een ban uit kan likken. Zal vast ook zo zijn met het ketsen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Persoonlijk zou ik Yvonne nog onder een MILF 'scharen' haha scharen.
K,O,S,T,C,Squote:
Nee, snel opdraven nadat ik via whatsapp allerlei bans voorbij zag komen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snel opdraven en even laten zien dat je de boze mod bent omdat Yvonne er is he
TwenteFCquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Caland ookquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Hij heeft sinds gisteren alles meegelezen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snel opdraven en even laten zien dat je de boze mod bent omdat Yvonne er is he
Heldenquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Jouw posts vertrouw ik niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft sinds gisteren alles meegelezen.
Ik was niet online...quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je bent één van de weinige Feyenoorders die niet verbannen is
Trouwens, toen die avond van de week toen Kapiteintje jij en ik hier waren, toen Kapiteintje weer opstond ging ik pas naar bedquote:
TwenteFCquote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch
insomnia
caland
kapiteintje
sjaakbauer
stylo
c_a
Gister zelf gevoetbald en vandaag van het heerlijke weer genoten. Ben niet zo'n zolderkamernerd...quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft sinds gisteren alles meegelezen.
Voel je uniek.quote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister zelf gevoetbald en vandaag van het heerlijke weer genoten. Ben niet zo'n zolderkamernerd...
Heksen hebben ook gevoelens.quote:Op zondag 7 april 2013 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat die d'r bezemsteel pakt en vertrekt.
Oh, gaan we nou zo doenquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister zelf gevoetbald en vandaag van het heerlijke weer genoten. Ben niet zo'n zolderkamernerd...
Die kut heeft gewoon een DM/PM openbaar gemaakt, maar in de doofpot gestoptquote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef Muto het volgende:
Ik vind het discriminatie. Iedereen die is geband is geen lesbo.
Wat is er ineens mis met lesbo's?quote:Op zondag 7 april 2013 15:52 schreef Muto het volgende:
Ik vind het discriminatie. Iedereen die is geband is geen lesbo.
Had het moment zelf ook gemist, zag het hier voorbij komen als lurker. Maar elke Feyenoorder die wat gedaan heeft in het pottentopic is verbannen (+ 2 mensen van onbelangrijke clubs)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |