I see what u did there.quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervang het gewoon met 'smuf / smurft / gesmurfd '
Het is gesmurfd met de titelkansen.
dus gebeurd.
Zo doen kleuters het ook![]()
ik ook maar doe het dan nog fout, skeere regels in het nederlands.quote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Saind het volgende:
Ik gebruik ook nog lopen/neuken om te vervoegen als ik het echt niet weet
Was iedereen maar zo goed als ik.quote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
I see what u did there.
Maar thx, zal het onthouden. Valt me op hoe vaak die fout gemaakt werd op FOK!. Elke dag minstens 5x moet jij mensen corrigeren.
Ja of je leert je gewoon aan om altijd fatsoenlijk te spellenquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
ik gebruik lopen, alleen op FOK! trouwens omdat dit de enige plek is waar je van die mongolen hebt die je binnen 2 seconden verbeteren
ik juist op FOK! gewoon beetje laks behalve als ik serieuze post maak, maar ja je hebt wel gelijk hier allemaal grammar nazi's enzoquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
ik gebruik lopen, alleen op FOK! trouwens omdat dit de enige plek is waar je van die mongolen hebt die je binnen 2 seconden verbeteren
Je hebt met deze uitleg wel mogelijk je hobie om zeep geholpen. Stel je voor dat niemand meer fouten maakt.quote:
Ik was al benieuwd op welke manier je zou happen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt met deze uitleg wel mogelijk je hobie om zeep geholpen. Stel je voor dat niemand meer fouten maakt.
Hap juist jij nu niet?quote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd op welke manier je zou happen.
was mooie docu tochquote:Op zondag 7 april 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
nadat iemand hier wat zei over die mariniers heb ik die docu gister gezien
ik werd er al moe van tijdens het kijken
Dit dus. En het zijn niet eens slaappillen, het zijn pillen die je slaap bevorderen. Slaappillen kun je alleen met doktersvoorschrift krijgen en dit is 1 of ander onschuldig pilletje van de Kruidvat.quote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb jezelf ook een slaapprobleem? Hoe moe ik ook mag zijn, vaak lukt het mij gewoon niet. Zeker niet als ik wat last van stress heb. Het gekke is dat ik die stress zelden echt bewust voel, maar het mij wel een nacht wakker kan laten liggen.
Aan de andere kant ben ik het wel deels met je eens, en heb ik ook nog nooit een pil ervoor gekocht. Maar als ik met deze problemen bij een dokter aankom zal hij hoogstwaarschijnlijk ook een pil adviseren. Tegen een prijs waarmee ik voor maanden zelf pillen had kunnen aanschaffen.
Napo zegt het even wat duidelijker.quote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
melatonine is gewoon een natuurlijke stof man. Je krijg meer rotzooi met je plofkip binnen dan via zon pil.
Ik heb echt maanden oxazepam gehad voor het slapen en nog wat andere dingen. Wat een meuk man echt 3-4 jaar verslaafd aan geweest, echt verdomd moeilijk om mee te stopen nog.quote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Dit dus. En het zijn niet eens slaappillen, het zijn pillen die je slaap bevorderen. Slaappillen kun je alleen met doktersvoorschrift krijgen en dit is 1 of ander onschuldig pilletje van de Kruidvat.
Hulp nodig?quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik heb momenteel ruzie met drie vrouwen op FOK! ik ben bang nu. Vrouwen discussiëren echt gemeen.
Heyquote:
Benzo's zijn echt rotzooiquote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt maanden oxazepam gehad voor het slapen en nog wat andere dingen. Wat een meuk man echt 3-4 jaar verslaafd aan geweest, echt verdomd moeilijk om mee te stopen nog.
Was het een beetje zoals Surviving the Cut wat op discovery is? (In het geval dat je die serie kent)quote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die schol had het lastig he, die kon het net niet aan
Ik heb een glaasje taksi gepakt.quote:
weten ze buiten VBL al dat jij ritmo bent?quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik heb momenteel ruzie met drie vrouwen op FOK! ik ben bang nu. Vrouwen discussiëren echt gemeen.
Kan tijdelijk wel helpen om je over een bepaald punt heen te helpen of zo. Maar je moet het geen jaren gebruiken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt maanden oxazepam gehad voor het slapen en nog wat andere dingen. Wat een meuk man echt 3-4 jaar verslaafd aan geweest, echt verdomd moeilijk om mee te stopen nog.
Ja man, maar ik was pas 15 en had nog niet zoveel verstand dus dacht dat wat huisarts zei wel goed zou zijn. Maar is echt vervelend, na een tijdje kun je niet meer goed zonder functioneren enzo.quote:
Ga je nou weer stoer doen?quote:
Ja, alleen lieten ze niet alle afvallers zien terwijl het in die groep bovengemiddeld was.quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het een beetje zoals Surviving the Cut wat op discovery is? (In het geval dat je die serie kent)
Is ook gewoon logisch dat je daar makkelijk naar pakt, want wie wil er nu niet goed slapen?quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel geloven misschien voor acute angstaanvallen enzo?quote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan tijdelijk wel helpen om je over een bepaald punt heen te helpen of zo. Maar je moet het geen jaren gebruiken.
Je had voorheen ook zon andere safari achtige smaak, maar die verkopen ze helaas niet meerquote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Taksi is echt godendrankWel alleen de blauwe.
Vooral dat de gewenning zo ontzettend snel gaat, met een maand ben je al bijna helemaal gewend en moet je nemen om je normaal te voelen iddquote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, maar ik was pas 15 en had nog niet zoveel verstand dus dacht dat wat huisarts zei wel goed zou zijn. Maar is echt vervelend, na een tijdje kun je niet meer goed zonder functioneren enzo.
Ah, maar in dat geval begrijp ik J0rdiii zijn opvatting wel. Je bent eigenlijk gek als je daaraan meedoet.quote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, alleen lieten ze niet alle afvallers zien terwijl het in die groep bovengemiddeld was.
Maar dat heb jij toch ook met alcohol?quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral dat de gewenning zo ontzettend snel gaat, met een maand ben je al bijna helemaal gewend en moet je nemen om je normaal te voelen idd
Van Taksi? Ze hebben een tijd terug al die smaken veranderd, vroeger had je vette pakken in alle kleurenquote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had voorheen ook zon andere safari achtige smaak, maar die verkopen ze helaas niet meer
Ik vond Taksi vroeger altijd veel lekkerder. Toen ze er die zuivelshit nog niet in deden.quote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Taksi is echt godendrankWel alleen de blauwe.
Het kan nog erger in Nederlandquote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, maar in dat geval begrijp ik J0rdiii zijn opvatting wel. Je bent eigenlijk gek als je daaraan meedoet.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel geloven misschien voor acute angstaanvallen enzo?
Helpt dat bij jou? Ik hoor er hele verschillende reacties op, bij sommige werkt het geweldig en andere merken er niets vanquote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook gewoon logisch dat je daar makkelijk naar pakt, want wie wil er nu niet goed slapen?Nogmaals, wat ik gebruik is officieel gezien niet eens een slaappil, maar een voedingssuplement die de slaap zou moeten bevorderen.
Ja, ik ook. Taksi was vroeger echt een speciaal drankje. Net als Punica in die glazen flessen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Taksi vroeger altijd veel lekkerder. Toen ze er die zuivelshit nog niet in deden.
Hij zei al dat Ajax zich diep diep moest schamen mochten ze daar niet winnen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien is het verstandig voor Stijn om vrijwillig een ban aan te vragen voor 24 uur op zondag 14 april.
Mwa, dat gaat me wel heel erg ver om op die manier de PSVers in bescherming te nemen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien is het verstandig voor Stijn om vrijwillig een ban aan te vragen voor 24 uur op zondag 14 april.
vraag gemist, nee dat ken ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het een beetje zoals Surviving the Cut wat op discovery is? (In het geval dat je die serie kent)
Iemand uit het PSV-topic gaat een vol jaar met een ajax-uit posten als ajax kampioen mocht wordenquote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zei al dat Ajax zich diep diep moest schamen mochten ze daar niet winnen.
Wild Orange was het geloof ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Taksi? Ze hebben een tijd terug al die smaken veranderd, vroeger had je vette pakken in alle kleurenMet bazennamen als Tropical Orange en Jungle green oid.
Lachwekkend hoe je nu post.quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee ja als je goed wilt slapen moet je vooral tot diep in de nacht op fok rond blijven eikelen
Wie dan?quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Iemand uit het PSV-topic gaat een vol jaar met een ajax-uit posten als ajax kampioen mocht worden.
PSV is thuis tegen Ajax altijd wel extra gemotiveerd. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zei al dat Ajax zich diep diep moest schamen mochten ze daar niet winnen.
God doet mee.. Gelukkig, alleen jammer dat Lens niet iemand ging slaan, die gaat veel verneuken volgende weekquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is thuis tegen Ajax altijd wel extra gemotiveerd. Ben benieuwd.
Maar zo'n pot van 90 pillen kost dus serieus maar 5 euro bij de Kruidvat? In dat geval ga ik het zeker een poging geven om eerder gegeven redenen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Taksi vroeger altijd veel lekkerder. Toen ze er die zuivelshit nog niet in deden.
Ik heb ooit eens die suikervrij variant meegenomen, gelijk weggegooidquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was em ja. En had je ook kartonnen blikjes Taksi met prik
Ik heb 't net voor het eerst ingenomen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helpt dat bij jou? Ik hoor er hele verschillende reacties op, bij sommige werkt het geweldig en andere merken er niets van
Idd. Een glaasje Taksi was sowieso een luxe voor ons vroeger.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Taksi was vroeger echt een speciaal drankje. Net als Punica in die glazen flessen.
Dat is al Ajax volgende week wint.quote:
Heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee ja als je goed wilt slapen moet je vooral tot diep in de nacht op fok rond blijven eikelen
Voor een jaar?quote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al Ajax volgende week wint.
Ik neem een PSV-UI als het tegenovergestelde gebeurt.
Ik maak me weinig zorgen.
Taksi met prik. Welke lul had dat verzonnen? Iedereen weet dat dat niet lekker is.quote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was em ja. En had je ook kartonnen blikjes Taksi met prik
Dat is echt om te kotsen zo smerig. Alle light dranken zijn zum kotsen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens die suikervrij variant meegenomen, gelijk weggegooid
Ah, dit gaat de selectie juist beter motiverenquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan wel een stuk makkelijk een kloon aanmaken. Gewaagde weddenschap thoughquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij probeert nu te scoren, maar dat stel ik dus helemaal niet op prijs weet je datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |