I see what u did there.quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervang het gewoon met 'smuf / smurft / gesmurfd '
Het is gesmurfd met de titelkansen.
dus gebeurd.
Zo doen kleuters het ook![]()
ik ook maar doe het dan nog fout, skeere regels in het nederlands.quote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Saind het volgende:
Ik gebruik ook nog lopen/neuken om te vervoegen als ik het echt niet weet
Was iedereen maar zo goed als ik.quote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
I see what u did there.
Maar thx, zal het onthouden. Valt me op hoe vaak die fout gemaakt werd op FOK!. Elke dag minstens 5x moet jij mensen corrigeren.
Ja of je leert je gewoon aan om altijd fatsoenlijk te spellenquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
ik gebruik lopen, alleen op FOK! trouwens omdat dit de enige plek is waar je van die mongolen hebt die je binnen 2 seconden verbeteren
ik juist op FOK! gewoon beetje laks behalve als ik serieuze post maak, maar ja je hebt wel gelijk hier allemaal grammar nazi's enzoquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
ik gebruik lopen, alleen op FOK! trouwens omdat dit de enige plek is waar je van die mongolen hebt die je binnen 2 seconden verbeteren
Je hebt met deze uitleg wel mogelijk je hobie om zeep geholpen. Stel je voor dat niemand meer fouten maakt.quote:
Ik was al benieuwd op welke manier je zou happen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt met deze uitleg wel mogelijk je hobie om zeep geholpen. Stel je voor dat niemand meer fouten maakt.
Hap juist jij nu niet?quote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd op welke manier je zou happen.
was mooie docu tochquote:Op zondag 7 april 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
nadat iemand hier wat zei over die mariniers heb ik die docu gister gezien
ik werd er al moe van tijdens het kijken
Dit dus. En het zijn niet eens slaappillen, het zijn pillen die je slaap bevorderen. Slaappillen kun je alleen met doktersvoorschrift krijgen en dit is 1 of ander onschuldig pilletje van de Kruidvat.quote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb jezelf ook een slaapprobleem? Hoe moe ik ook mag zijn, vaak lukt het mij gewoon niet. Zeker niet als ik wat last van stress heb. Het gekke is dat ik die stress zelden echt bewust voel, maar het mij wel een nacht wakker kan laten liggen.
Aan de andere kant ben ik het wel deels met je eens, en heb ik ook nog nooit een pil ervoor gekocht. Maar als ik met deze problemen bij een dokter aankom zal hij hoogstwaarschijnlijk ook een pil adviseren. Tegen een prijs waarmee ik voor maanden zelf pillen had kunnen aanschaffen.
Napo zegt het even wat duidelijker.quote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
melatonine is gewoon een natuurlijke stof man. Je krijg meer rotzooi met je plofkip binnen dan via zon pil.
Ik heb echt maanden oxazepam gehad voor het slapen en nog wat andere dingen. Wat een meuk man echt 3-4 jaar verslaafd aan geweest, echt verdomd moeilijk om mee te stopen nog.quote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Dit dus. En het zijn niet eens slaappillen, het zijn pillen die je slaap bevorderen. Slaappillen kun je alleen met doktersvoorschrift krijgen en dit is 1 of ander onschuldig pilletje van de Kruidvat.
Hulp nodig?quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik heb momenteel ruzie met drie vrouwen op FOK! ik ben bang nu. Vrouwen discussiėren echt gemeen.
Heyquote:
Benzo's zijn echt rotzooiquote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt maanden oxazepam gehad voor het slapen en nog wat andere dingen. Wat een meuk man echt 3-4 jaar verslaafd aan geweest, echt verdomd moeilijk om mee te stopen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |