Iemand uit het PSV-topic gaat een vol jaar met een ajax-uit posten als ajax kampioen mocht wordenquote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zei al dat Ajax zich diep diep moest schamen mochten ze daar niet winnen.
Wild Orange was het geloof ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Taksi? Ze hebben een tijd terug al die smaken veranderd, vroeger had je vette pakken in alle kleurenMet bazennamen als Tropical Orange en Jungle green oid.
Lachwekkend hoe je nu post.quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee ja als je goed wilt slapen moet je vooral tot diep in de nacht op fok rond blijven eikelen
Wie dan?quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Iemand uit het PSV-topic gaat een vol jaar met een ajax-uit posten als ajax kampioen mocht worden.
PSV is thuis tegen Ajax altijd wel extra gemotiveerd. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zei al dat Ajax zich diep diep moest schamen mochten ze daar niet winnen.
God doet mee.. Gelukkig, alleen jammer dat Lens niet iemand ging slaan, die gaat veel verneuken volgende weekquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is thuis tegen Ajax altijd wel extra gemotiveerd. Ben benieuwd.
Maar zo'n pot van 90 pillen kost dus serieus maar 5 euro bij de Kruidvat? In dat geval ga ik het zeker een poging geven om eerder gegeven redenen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Taksi vroeger altijd veel lekkerder. Toen ze er die zuivelshit nog niet in deden.
Ik heb ooit eens die suikervrij variant meegenomen, gelijk weggegooidquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was em ja. En had je ook kartonnen blikjes Taksi met prik
Ik heb 't net voor het eerst ingenomen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helpt dat bij jou? Ik hoor er hele verschillende reacties op, bij sommige werkt het geweldig en andere merken er niets van
Idd. Een glaasje Taksi was sowieso een luxe voor ons vroeger.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Taksi was vroeger echt een speciaal drankje. Net als Punica in die glazen flessen.
Dat is al Ajax volgende week wint.quote:
Heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee ja als je goed wilt slapen moet je vooral tot diep in de nacht op fok rond blijven eikelen
Voor een jaar?quote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al Ajax volgende week wint.
Ik neem een PSV-UI als het tegenovergestelde gebeurt.
Ik maak me weinig zorgen.
Taksi met prik. Welke lul had dat verzonnen? Iedereen weet dat dat niet lekker is.quote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was em ja. En had je ook kartonnen blikjes Taksi met prik
Dat is echt om te kotsen zo smerig. Alle light dranken zijn zum kotsen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens die suikervrij variant meegenomen, gelijk weggegooid
Ah, dit gaat de selectie juist beter motiverenquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan wel een stuk makkelijk een kloon aanmaken. Gewaagde weddenschap thoughquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij probeert nu te scoren, maar dat stel ik dus helemaal niet op prijs weet je datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |