quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
Dit wordt een gelijkspelletje... Mallorca in de danger zone ...
Zo onlogisch was dat niet hoor. Had ook wat meer weerstand verwacht.quote:
Goeie timing om te kopieren prutserquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:
Heeft iemand een live stream van de wedstrijd met Sierd? Kijk nu een Engelse en kan niet op tv kijken omdat m'n Xbox iets aan het kopiëren is
Ik heb een nieuwe HDD en wil straks nog BF3 spelen. Alleen moet 10-tallen GB's overzetten dus ik kan dat straks niet nog eens doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie timing om te kopieren prutser
en waarom zap je niet gewoon? xbox gewoon op de achtergrondquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe HDD en wil straks nog BF3 spelen. Alleen moet 10-tallen GB's overzetten dus ik kan dat straks niet nog eens doen
mooi toch dat ie ff rust heeftquote:
boeiequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooi toch dat ie ff rust heeft
Die gaat vlammen in de CL reken maak
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
boeie
hij moet zoveel mogelijk gols en records pakken, wat barcelona doet is niet zo rullevant
Omdat het meerdere bestanden zijn. Een paar grote en wat kleine. Dus dan moet ik de hele tijd heen en weer zappenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en waarom zap je niet gewoon? xbox gewoon op de achtergrond
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooi toch dat ie ff rust heeft
Die gaat vlammen in de CL reken maak
Die aanname was ook knapquote:
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:11:14Fàbregas maakt einde aan reeks van 15 Messi-hattricks op rij. Laatste voor die serie was Keita op 25-10-2009 (via @2010MisterChip) #sport1 reageer retweet
Ja volgens mij ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij was het gewoon terecht buitenspel hoor?
Telt dit wel? Is het niet het aantal wedstrijden waarin hij minuten maakte?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn record van wedstrijden op rij gaat er ook aan![]()
![]()
ja zo kun je het ook zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Telt dit wel? Is het niet het aantal wedstrijden waarin hij minuten maakte?
Het blijft Real hequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Crimyclown het volgende:
Toch knap dat ze het blijven proberen bij een 5-0 achterstand.
Bij Mallorca wel, bij Barca nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
he doet dos santos al heel de tijd mee?
ajax probeerde hem nog te halen, voelde hij zich te groot voorquote:
De oude of de jonge versie ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax probeerde hem nog te halen, voelde hij zich te groot voor
zijn contract loopt volgens mij af
die van barcelonaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
De oude of de jonge versie ?
Er doen er nl. 2 mee.
Ik hoop dat Cuenca nog een jaar blijft.quote:
ik ook man en dan boerrigter en lukoki eruitquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cuenca nog een jaar blijft.
Die mogen van mij ook wel weg, dit seizoen zal Cuenca weinig meer betekenen denk ik, ik hoop dat Barcelona hem daarom nog een jaar wil verhuren om helemaal terug te komen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ook man en dan boerrigter en lukoki eruit
hij is gewoon niet fit momenteel, helaas
ajax zal iig eerste keus zijn denk ik, dat is mooiquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel weg, dit seizoen zal Cuenca weinig meer betekenen denk ik, ik hoop dat Barcelona hem daarom nog een jaar wil verhuren om helemaal terug te komen.
Die 2 eruit inderdaad. Boerrigter vind ik echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ook man en dan boerrigter en lukoki eruit
hij is gewoon niet fit momenteel, helaas
Hij denkt daar zelf heel anders over.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 2 eruit inderdaad. Boerrigter vind ik echt helemaal niks.
Vreemd genoeg wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij denkt daar zelf heel anders over.
Nee, hij bedankte zijn neef als donor.quote:
OKquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, hij bedankte zijn neef als donor.
Het is helaas bij 1 tip geblevenquote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Nu net voordat Sierd zijn restauranttips wou geven
Dit komt vast wel op de sport1 site.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat torrentstream geen record functie heeft
Ik mag hopen van welquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt vast wel op de sport1 site.
Nu ben ik benieuwd naar z'n verhaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag hopen van welVroeger met sopcast was dat heel makkelijk.
Het was een uitgebreide versie van de klassieker over de Feriaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar z'n verhaal
Ik hoop echt dat Sport1 het op zijn site zet. Ik heb er speciaal twitter voor aangemaakt om het te kunnen vragen.quote:
Ik twitter ook nooit, ik kijk alleen voor leuke dingen zoals Aad300 of elsierd. Ik hoop ook dat dit topfragment terugkomt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Sport1 het op zijn site zet. Ik heb er speciaal twitter voor aangemaakt om het te kunnen vragen.
Ik denk niet dat ze dit vriendelijke verzoek zomaar kunnen negerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik twitter ook nooit, ik kijk alleen voor leuke dingen zoals Aad300 of elsierd. Ik hoop ook dat dit topfragment terugkomt.
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 23:17:07@SPORT1_nl Zou u de anekdote van @elsierd over de Feria op uw site kunnen zetten? Ik vond het fantastisch, wat een held die Sierd! reageer retweet
Dat lijkt me niet, dit mag niet ontbreken op het SdVFan kanaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dit vriendelijke verzoek zomaar kunnen negerentwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 23:17:07@SPORT1_nl Zou u de anekdote van @elsierd over de Feria op uw site kunnen zetten? Ik vond het fantastisch, wat een held die Sierd! reageer retweet
Ik krijg nog wel eens wat meldingen over copyrights die geschonden worden dus daarom upload ik wat minder de laatste tijd. Voor je het weet verwijderen ze het hele account. Maar eigenlijk mag dit niet ontbreken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dit mag niet ontbreken op het SdVFan kanaal.
Toch wel raar dat ze daar zo moeilijk over doen, ze kunnen het ook als gratis reclame voor hun zender zien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel eens wat meldingen over copyrights die geschonden worden dus daarom upload ik wat minder de laatste tijd. Voor je het weet verwijderen ze het hele account. Maar eigenlijk mag dit niet ontbreken.
Het zijn claims van LaLiga omdat het hun beelden zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel raar dat ze daar zo moeilijk over doen, ze kunnen het ook als gratis reclame voor hun zender zien.
Ja, leuk om naar te kijken.quote:
Ik las van de week op de Manchester United facebookpagina dat United interesse heeft in Falcao.quote:
Ten koste van Rooney dan? Of de alweer even droog staande vPersie?quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las van de week op de Manchester United facebookpagina dat United interesse heeft in Falcao.
EDIT:
The latest transfer rumour involving the Reds suggests Falcao could be on his way to Old Trafford. Keep up to date with transfer gossip here: http://bit.ly/17t7M9f
Ja echt onterecht.... Maar wel mooi gehoudenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:20 schreef TheFatLady het volgende:
Onterechte pingel. Sportief van Villa
Dat doet Valencia dan weer eens goed ... Heb toevallig een Valencia shurt aan ,,, Mooi die batmannetjes in het embleemquote:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 19:59:43sinds 1999, 22 derby's niet gewonnen van Real Madrid.. reageer retweet
Sfeervol stadionnetjequote:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 20:29:42Als je vroeger een nep Gucci zonnebril wou hebben, dan moet je bij Diego Costa zijn reageer retweet
Nou dat gezeik weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef tong80 het volgende:
Er is een onderzoek gestart naar mogelijke wedstrijdvervalsing in het met 0-4 verloren thuisduel van UD Levante tegen Deportivo La Coruna in de Spaanse Primera Division. Dat meldde de Spaanse profliga LFP vandaag.
Het onderzoek komt er na beschuldigingen van Levante-middenvelder José Javier Barkero aan het adres van vier medespelers. Op zaterdag 13 april verweet de 34-jarige Spanjaard onmiddellijk na de wedstrijd vier van zijn collega's ervan zich niet genoeg ingezet te hebben. Hij trok die woorden later weer terug en verontschuldigde zich bij de bewuste spelers, maar het kwaad was al geschied.
De LFP is verplicht bij verdachte wedstrijdomstandigheden een onderzoek in te voeren. Ook de raad van bestuur van Levante hield een speciale zitting rond de zaak.
Levante draait een onopvallend seizoen in de Primera Division en staat met nog vijf wedstrijden te spelen op een veilige 12de plaats. Deportivo La Coruna zit volop in de degradatiestrijd en staat 17de met slechts een puntje meer dan de eerste degradatieplaats.
Dat was een mooie trap, het lijkt wel alsof zijn vrije trappen de laatste tijd wat beter lopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
Vrije trap, boven in de kruising op de de lat
Nee, gat is dan 11 punten met nog 4 wedstrijden te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef TLC het volgende:
Barcelona is morgen bij winst tegen Betis toch kampioen of niet ?
quote:
Zat er net aan te denken. Johan zal der wederom op wijzen dat Sierd er niet zoveel verstand van heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Haha dat gaan we morgen terug zien bij VI denk ik. Johan is al zo'n fan van Sierd
Ya, rly!quote:
Dat heeft Sierd ons ook al verteld jaquote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Alexis Sanchez is trouwens de Immers van Barcelona.. ik zie altijd alleen maar ballen van zijn poten springen.
Ik heb hem niet de vergelijking met Immers horen maken, maar er kan wat mankeren aan mijn orenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat heeft Sierd ons ook al verteld ja
Paar maanden geleden al.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet de vergelijking met Immers horen maken, maar er kan wat mankeren aan mijn oren
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
MESSI LOOPT WARM MESSI LOOPT WARM MESSI LOOPT WARM
streamquote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet heel moeilijk imoquote:
quote:
in de gevarendriehoekquote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf doet die keeper daar man? Wat een ranzige overtreding.
Eigenlijk was het gewoon rood.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf doet die keeper daar man? Wat een ranzige overtreding.
Het verschil ook tussen Barcelona zonder hem en met hem is echt niet normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |