Dit komt vast wel op de sport1 site.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat torrentstream geen record functie heeft
Ik mag hopen van welquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt vast wel op de sport1 site.
Nu ben ik benieuwd naar z'n verhaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag hopen van welVroeger met sopcast was dat heel makkelijk.
Het was een uitgebreide versie van de klassieker over de Feriaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar z'n verhaal
Ik hoop echt dat Sport1 het op zijn site zet. Ik heb er speciaal twitter voor aangemaakt om het te kunnen vragen.quote:
Ik twitter ook nooit, ik kijk alleen voor leuke dingen zoals Aad300 of elsierd. Ik hoop ook dat dit topfragment terugkomt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Sport1 het op zijn site zet. Ik heb er speciaal twitter voor aangemaakt om het te kunnen vragen.
Ik denk niet dat ze dit vriendelijke verzoek zomaar kunnen negerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik twitter ook nooit, ik kijk alleen voor leuke dingen zoals Aad300 of elsierd. Ik hoop ook dat dit topfragment terugkomt.
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 23:17:07@SPORT1_nl Zou u de anekdote van @elsierd over de Feria op uw site kunnen zetten? Ik vond het fantastisch, wat een held die Sierd! reageer retweet
Dat lijkt me niet, dit mag niet ontbreken op het SdVFan kanaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dit vriendelijke verzoek zomaar kunnen negerentwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 23:17:07@SPORT1_nl Zou u de anekdote van @elsierd over de Feria op uw site kunnen zetten? Ik vond het fantastisch, wat een held die Sierd! reageer retweet
Ik krijg nog wel eens wat meldingen over copyrights die geschonden worden dus daarom upload ik wat minder de laatste tijd. Voor je het weet verwijderen ze het hele account. Maar eigenlijk mag dit niet ontbreken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dit mag niet ontbreken op het SdVFan kanaal.
Toch wel raar dat ze daar zo moeilijk over doen, ze kunnen het ook als gratis reclame voor hun zender zien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel eens wat meldingen over copyrights die geschonden worden dus daarom upload ik wat minder de laatste tijd. Voor je het weet verwijderen ze het hele account. Maar eigenlijk mag dit niet ontbreken.
Het zijn claims van LaLiga omdat het hun beelden zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel raar dat ze daar zo moeilijk over doen, ze kunnen het ook als gratis reclame voor hun zender zien.
Ja, leuk om naar te kijken.quote:
Ik las van de week op de Manchester United facebookpagina dat United interesse heeft in Falcao.quote:
Ten koste van Rooney dan? Of de alweer even droog staande vPersie?quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las van de week op de Manchester United facebookpagina dat United interesse heeft in Falcao.
EDIT:
The latest transfer rumour involving the Reds suggests Falcao could be on his way to Old Trafford. Keep up to date with transfer gossip here: http://bit.ly/17t7M9f
Ja echt onterecht.... Maar wel mooi gehoudenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:20 schreef TheFatLady het volgende:
Onterechte pingel. Sportief van Villa
Dat doet Valencia dan weer eens goed ... Heb toevallig een Valencia shurt aan ,,, Mooi die batmannetjes in het embleemquote:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 19:59:43sinds 1999, 22 derby's niet gewonnen van Real Madrid.. reageer retweet
Sfeervol stadionnetjequote:
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 20:29:42Als je vroeger een nep Gucci zonnebril wou hebben, dan moet je bij Diego Costa zijn reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |