quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
Dit wordt een gelijkspelletje... Mallorca in de danger zone ...
Zo onlogisch was dat niet hoor. Had ook wat meer weerstand verwacht.quote:
Goeie timing om te kopieren prutserquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:
Heeft iemand een live stream van de wedstrijd met Sierd? Kijk nu een Engelse en kan niet op tv kijken omdat m'n Xbox iets aan het kopiëren is
Ik heb een nieuwe HDD en wil straks nog BF3 spelen. Alleen moet 10-tallen GB's overzetten dus ik kan dat straks niet nog eens doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie timing om te kopieren prutser
en waarom zap je niet gewoon? xbox gewoon op de achtergrondquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe HDD en wil straks nog BF3 spelen. Alleen moet 10-tallen GB's overzetten dus ik kan dat straks niet nog eens doen
mooi toch dat ie ff rust heeftquote:
boeiequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooi toch dat ie ff rust heeft
Die gaat vlammen in de CL reken maak
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
boeie
hij moet zoveel mogelijk gols en records pakken, wat barcelona doet is niet zo rullevant
Omdat het meerdere bestanden zijn. Een paar grote en wat kleine. Dus dan moet ik de hele tijd heen en weer zappenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en waarom zap je niet gewoon? xbox gewoon op de achtergrond
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooi toch dat ie ff rust heeft
Die gaat vlammen in de CL reken maak
Die aanname was ook knapquote:
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 23:11:14Fàbregas maakt einde aan reeks van 15 Messi-hattricks op rij. Laatste voor die serie was Keita op 25-10-2009 (via @2010MisterChip) #sport1 reageer retweet
Ja volgens mij ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij was het gewoon terecht buitenspel hoor?
Telt dit wel? Is het niet het aantal wedstrijden waarin hij minuten maakte?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn record van wedstrijden op rij gaat er ook aan![]()
![]()
ja zo kun je het ook zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Telt dit wel? Is het niet het aantal wedstrijden waarin hij minuten maakte?
Het blijft Real hequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Crimyclown het volgende:
Toch knap dat ze het blijven proberen bij een 5-0 achterstand.
Bij Mallorca wel, bij Barca nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
he doet dos santos al heel de tijd mee?
ajax probeerde hem nog te halen, voelde hij zich te groot voorquote:
De oude of de jonge versie ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax probeerde hem nog te halen, voelde hij zich te groot voor
zijn contract loopt volgens mij af
die van barcelonaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
De oude of de jonge versie ?
Er doen er nl. 2 mee.
Ik hoop dat Cuenca nog een jaar blijft.quote:
ik ook man en dan boerrigter en lukoki eruitquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cuenca nog een jaar blijft.
Die mogen van mij ook wel weg, dit seizoen zal Cuenca weinig meer betekenen denk ik, ik hoop dat Barcelona hem daarom nog een jaar wil verhuren om helemaal terug te komen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ook man en dan boerrigter en lukoki eruit
hij is gewoon niet fit momenteel, helaas
ajax zal iig eerste keus zijn denk ik, dat is mooiquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel weg, dit seizoen zal Cuenca weinig meer betekenen denk ik, ik hoop dat Barcelona hem daarom nog een jaar wil verhuren om helemaal terug te komen.
Die 2 eruit inderdaad. Boerrigter vind ik echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ook man en dan boerrigter en lukoki eruit
hij is gewoon niet fit momenteel, helaas
Hij denkt daar zelf heel anders over.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 2 eruit inderdaad. Boerrigter vind ik echt helemaal niks.
Vreemd genoeg wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij denkt daar zelf heel anders over.
Nee, hij bedankte zijn neef als donor.quote:
OKquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, hij bedankte zijn neef als donor.
Het is helaas bij 1 tip geblevenquote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Nu net voordat Sierd zijn restauranttips wou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |